Search Results
Search results 221-240 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Expeditie handleiding
Spacefighter - - Algemeen
Postheb anders nog niet zo'n post gezien op het Nederlandse forum, dusja
-
Als ik mobiel speel met mobiele versie aan en ik doe iets via de marktplaats, dan kan ik slechts 1 transactie tegelijkertijd ophalen. Dus bij berichten --> marktplaats --> verkopen. Kan ik 1x ophalen waarna volgende error komt: "Een onbekende fout is opgetreden. Helaas kon je laatste opdracht niet worden uitgevoerd!" Volledig uit berichten gaan en hier weer naartoe gaan is een werkende workaround
-
ooit gehoord van gs opmaken Gambit. Als Ind0 1x Per 3 nachten online is gaat hij harder dan jij op deze manier xD
-
the Ranger vs Monfy + James James vs Monfy Indo vs iedereen Someone vs Alex OT: mooie slag.
-
slag boeit me niet. Topic is hilarisch xD
-
[TOT: 34.040.864.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 14.861.102.000, V: 19.179.762.000)
Postdus Admiraal, hoeveel moet je nog om TROL helemaal weg te krijgen xD?
-
Quote from B-The-FearlesS: “helaas was ik telaat,had wekker gezet maar die is helaas uit gezet door me vrouwtje dus toen ik vanochtend wakker werd zag ik helaas dat er nog maar een uur gevlogen moest worden en pullen er niet meer inzat,baal ervan maar idd het zat er een keer aan te komen mis wel beter zo want nu kan ik me meer focusen op me priv leven haha had laatste maanden al zeer weinig tijd,ook geen tijd om te fleeten helaas,ik kom terug over een tijdje en zal zeker kijken of ik nog wat din…
-
[TOT: 172.569.000] MrSaw [EOD] & Monfy [EOD] vs. frikandel [Lms] (A: 33.682.000, V: 138.887.000)
Posthet houdt niet op, niet vanzelf
-
Als kale opeens anders heet ben ik het kwijt. Ik vond het al gek dat hij zo weinig op board stond
-
Paniek slaat om zich heen. Orde en coordinatie is ver te zoeken. Grenzen van het dorp gaat dicht. De beul loopt met zijn bijl rond en iedereen is angstig achter de geraniums. Arianne moet in quarantaine. Er zit een luchtje aan haar dat we niet vertrouwen. Zo gezegd, zo gedaan. Arianne in volledige quarantaine, achter slot en grendel. Maar als de zon ondergaat gaat de rest van het volk weer stiekem op stap. * Deelnemers * R2 * Amrish * Sylke * Arianne * Arianne * Chris * Arianne * Davy * Chris * …
-
De eerste nacht in wakkerdam is geweest. Iedereen houdt braaf anderhalve meter afstand en van buiten lijkt het alsof het er goed aan toe gaat. Iedereen houdt zich netjes aan de quarantaine, maar als de lichten uit gaan 's avonds is het stiekem toch een drukste van jewelste. Deze nacht is niemand overleden, maar is er dan ook niemand besmet... De dokter heeft hard gewerkt, de testers zijn bezig in het dorp en iedereen doet goed zijn best. De spelers hadden plan A: met zijn allen bij 1 persoon op …
-
Jaja mensen, we zijn begonnen: Paniek in Wakkerdam. Bericht is gekomen van een marskramer die een dag nadat hij Wakkerdam had verlaten is overleden aan een dodelijk en zeldzaam virus. Het virus besmet mensen zonder symptomen, de 1ste besmetting is geen probleem, maar de 2e besmetting is dodelijk. De inwoners zijn ongerust, is er iemand besmet geraakt en hoe gaat het virus zich verder verspreiden? De burgemeester besluit dat het dorp in quarantaine moet. Alle inwoners zitten thuis, maar het krieb…
-
Vraag - verhoging maankans
Spacefighter - - Spel
Post23% max bij volle maan IRL 20% bij een nieuwe maan Is geen grap van Wish
-
In wakkerdam is een zeldzaam virus opgedoken. Het verspreid in de nacht en is bij een tweede besmetting uiterst dodelijk. Wakkerdam weet dat patient zero in het dorp zit, maar helaas heeft de ziekte geen symptomen. Met behulp van screenings, random executies en bidden proberen de bewoners de ziekte in bedwang te houden, maar of dit gaat lukken.. Het is een soort van wave weerwolven, veel speciale rollen, maar lastig om de ziekte onder controle te krijgen. Ronde 1: patient 0 besmet 1 persoon "X" …
-
denk dat Smeagol en Nettenboer hier niet goed over gecommuniceerd hebben, want dit kan natuurlijk niet Lekkere slag