Search Results
Search results 241-260 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
woest Heb je dag nog gesimt? XD
-
chill dat je je vloot nog hebt En dan hebben ze ooit durven te beweren dat lag niet mogelijk was bij ogame xD Het spel is mooi naar de vernieling geholpen imho Def toch wat gs verloren. Dus als je ruimtewerf en geruimde gs weer moet terugsturen is dat toch een verliesje
-
JERRY JERRY OT: mooie slag. Sicke profits. Niet zo salty iedereen xD
-
Quote from Caspertvanmierlo: “ En als je het weten wil....heb als uitdaging staan om 4 juni de alp dhuez te fietsen voor het kwf; met daarbij de persoonlijke doelstelling om vanaf de carnaval 3,5 maand lang geen druppel te drinken. Dat is het laatste wat ik daar over zeg. nou stop ik ” hoe vaak wil je omhoog? Deel je sponsorlink anders privé, ik sponsor per beklimming wel iets! Succes. Goed dat je dit doet. Privé altijd boven spel.
-
Syrabi
Postspeaking off Mijn sig is weg tegenwoordig
-
rev 7.2.0
Postik krijg veel fanmail tegenwoordig. Je mag gewoon blijven pmen
-
Syrabi
Postkom je binnenkort ook eens naar een meet dan. Je houdt ons al jaren aan het lijntje
-
voordeel voor def is dat ruimte werf flink is. Snel gebruiken en gaan met die banaan
-
op zich niet heel handig om op kolo te saven en zolang offline te zijn. Goede rebuild! Had je die gs niet nog even kunnen uitgeven? :O
-
mag je nog wel even door. xD Iets van 5K tot 6K ipr heb je daar wel voor nodig
-
Ik vind het wel mooi, 5 pagina's aan zooi En even voor alle legaal / illegale aantijgingen Trucker staat nog steeds #1, dus al had hij zijn vloot laten liggen en iedereen een persoonlijke uitnodiging gestuurd, was het alsnog pulling geweest. Speelveld is gelevelt, hoop dat Trucker jullie nu allemaal de moemoe basht xD
-
Quote from Hysteria: “De slag op zich is natuurlijk schitterend. En je wist met het posten en de uitleg welk soort reacties je kan verwachten en denk dat iedereen daar zijn mening over mag geven? Anders had je hem niet moeten posten. Het verhaal erachter doet er eigenlijk weinig toe. Jullie schrijven zelf al niet trots te zijn op de slag. Als je er niet trots op bent waarom dan zo uitgevoerd? Waarom niet eerst netjes afscheid genomen en verteld dat de dingen die hij heeft gedaan niet worden gewa…
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Shoq ligt sinds gister weer in het ziekenhuis, we hopen dat het goed komt met hem. Inmiddels vmode, we duimen nog even verder. ” heftig Hopen dat het goedkomt.
-
LJE
Postals Gorilla iets leuk is weet je dus dat je met tuig te maken hebt he Lion