Search Results
Search results 261-280 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
wist wel wat er iets rommelde maar geen idee dat het al zo ver was. Op de meet leek het zelfs alsof nog niet iedereen on board was. Misdirectie denk ik dan Tsja, how the mighty have fallen. Rebuilden die hap en die bitches terug crashen trucker
-
ik krijg wel een beetje kriebels van deze converter Mooie slag heren Edit: hoezo erepunten verloren? Met erepunten kijk je naar totale militaire waarde en niet naar de vlootwaarde in de slag. Dus als hij nu oneervol was, was hij altijd oneervol geweest
-
winst mag naar een lagere speler Ik offer me op!
-
dat postduif niet saved oké, maar shoq xD
-
Quote from part animals: “GL @ tja congratz voor de rest geen zin meer om te rebuilden dus zal 1 op 2 een delete acc worden gewoon GEEN tijd niks meer niks min is alles ” laat account anders vmode en kijk of iemand anders nog iets wilt ook. #tegenleegloop Snap je op zich wel dat je niet meer savede, maar met TDR die weer terug is :O
-
om vervolgens door Tom en Atomic gecrasht te worden No thank you
-
Doc Holliday
Postknipperlicht relatie met Ogame doc Tot de volgende keer
-
om vervolgens door AtomicBlast of The Realist gecrasht te worden No thank you
-
def is voor noobs Peter Pan is nog een grotere noob
-
źieke raids xD Dat verklaard de winst wel ja
-
[TOT: 717.126.500] Tom Marvolo Riddle [DEATH] vs. Ingwar [Legion] (A: 138.443.000, V: 578.683.500)
Postmag ik ook bij jullie Tom
-
hopen dat hij de volgende keer wat meer heeft liggen. Winstjes zijn decent maar kan meer
-
ook al eerder aangehaald: wat heeft NBAM er mee te maken? Toen ik daar nog speelde in Gemini zat niemand van de mensen die in Playbook nu zitten in NBAM hoor. We waren gewoon een eigen groepje klootzakken! Misschien moet je eens iets later uit vmode komen, zijn nog best veel mensen online als je er nu uitkomt als al die moonblows op je af komen. Gewoon zoals Gorilla rond 0300 's nachts lijkt mij de grootste irritatie factor Moet dat wel kunnen natuurlijk
-
no save is no fleet. Of je nou denkt alleen recht op een uni te hebben of niet
-
Quote from Anuvinda: “Hij mocht joinen als hij beloofde ons geen warns meer te geven op het board. ” ah Goede deal. Lekker bezig n00dle
-
n00dles is wel alliantie die je moet verdienen @davyyyh Dit heb jij goed gekeurd?