Search Results
Search results 281-300 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Anuvinda: “Wel typisch dat de sterren van iemand die zichzelf "Stardestroyer" noemt worden vernietigd. ” misschien vernietigd deze man wel andere sterretjes. Je weet het niet
-
[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)
Postah, nu snap ik hem pas Lekkere slag. Winst winst? XD Defender krijgt vloot X 1.5 ofzo met fatsoenlijke ruimte werf en 30% puin? Lekker hoor En def: puinsave seriously
-
niet saven is het ding daar bij jullie?
-
zou ik ook zeggen als ik op zo'n schandelijke manier gecrasht wordt
-
Handelaar
PostQuote from Independence: “Quote from Spacefighter: “veiling is sowieso kansloos mobiel. Daar is bij mij de refresh nog steeds niet gefixt. Dus dan sta je 5 minuten naar je bod te kijken zonder dat er wat lijkt te gebeuren. En een actieve refresh later ben je overruled en is de veiling al voorbij xD ” Android? Ik zit altijd op safari op Mn iPhone, niks geen problemen. ” Android ja maakte er in Zagadra in het begin nog een sport van om veilingen te snipen. Had toen echt 75% van de items. Tijd late…
-
Handelaar
Postveiling is sowieso kansloos mobiel. Daar is bij mij de refresh nog steeds niet gefixt. Dus dan sta je 5 minuten naar je bod te kijken zonder dat er wat lijkt te gebeuren. En een actieve refresh later ben je overruled en is de veiling al voorbij xD
-
deze helemaal gemist:O Gl@rb Kale Rebuild koning van NL @Jillian Edit: hij staat ook op een super random plek @Hitsugaya Toushiro
-
werd aangevallen in Kallisto en had daar mijn vrachters laten liggen met de gedachte dat dat wel zou vluchten. Nu is de slag geweest en zijn mijn vrachters gecrasht. - Aanvaller staat t100 met vloot. Ik 250+ - Ontsnappingsratio was 1:37,6 - Ik ben nog niet in de buurt van de 500K punten - Ik ben oneervol voor aanvaller - Ontsnappingsratio staat voor mij default 1:5 In de slag heeft de aanvaller ook negatieve erepunten opgelopen, dus mijn vloot had inderdaad moeten ontsnappen. What happened?
-
vmode knop niet gevonden denk ik