Search Results
Search results 301-320 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lieve Ogame vriendjes en vriendinnetjes, Dit jaar komt de meet in Zeewolde. Hier gaan we in een fancy villa een tof weekend met elkaar beleven. Een all-in weekend kost je 75 euro. Delen van het weekend zal gereduceerd tarief zijn, beetje afhankelijk van het wanneer en of je mee eet. We zijn nu al met 14 man. En 3 dagbezoekers. Stuur mij een bericht bij interesse
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Spacefighter: “dikke push. In 1x speed. Davy heeft geen skills, impossible ” Ik vind dat dingen zoals mensen een ban proberen aan te naaien, ook banwaardig mag zijn. ” dat mag je vinden
-
[TOT: 2.361.417.000] Gier [GZV] & Cathar vs. Abremsev [BIRDs] (A: 361.862.000, V: 1.999.555.000)
PostQuote from Abremsev: “ah well, komende maanden maar wat def bij bouwen dat die ipr acties ook de moeite niet meer zijn. ” of misschien gewoon saven xD?
-
dikke push. In 1x speed. Davy heeft geen skills, impossible
-
Vechio
PostQuote from discordia: “Welkom Vechio,succes met je trail We zullen je het niet te moeilijk maken ” toch weer iemand die een trail gaat doen. Ben toch wel benieuwd naar de trail die je gaat volgen tijdens een trial.
-
ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen :). Beetje leven in de brouwerij. Lekker bezig Fire
-
Ik kan 1 ding van die rewind zeggen, en dat is dat hij tenminste wel winst draait. Wel lijp om even voor de shits en giggles een expertje terug te bashen
-
Doc Holliday
Postcongratz Binnenkort misschien een werknemer aannemen die fulltime voor je kan raiden Als de zaken toch goed gaan...
-
Opiniepeiling
Spacefighter - - Spel
PostQuote from Wish2Die: “Ik mis de optie voor 'het aantal vrouwen dat met je naar bed gaat als je aangeeft vrijwilliger te zijn in het Ogame.NL team is ontoereikend'. ” N=1 Chris? Iemand is toch voor je pick-up line gevallen namelijk. Moest er wel voor naar het buitenland maar je kan niet alles hebben he
-
ik heb nu al zin in de meet. Dan ga ik jullie allemaal in het echt zien en gezellig knuffels geven
-
Als ik nu naar de mobiele pagina van Ogame ga krijg ik een enorme reclame banner op mijn scherm die net een fractie seconde later op beeld komt waardoor je er al op klikt als je naar je uni wilt. Een beetje reclame is goed, maar dit schaamteloze gepush vind ik wel erg ver gaan. Een pop-up die alles blokkeert en die je actief weg moet klikken. Werkt bij mij averechts. Zou dit doorgevraagd kunnen worden? Dit is echt heel irritant namelijk
-
hoezo HoF? 19% x2 toch? Wel mooie slag
-
kale is wel een van de meest dedicated spelers. Ondanks het feit dat het niet vanzelf ophoudt, complimenten voor hem Davy
-
Opiniepeiling
Spacefighter - - Spel
Postwat ik momenteel ervaar is dat teamlers per definitie al van de slechtste situatie uitgaan. Het is nu meer: schuldig totdat het tegendeel is bewezen in plaats van onschuldig totdat het tegendeel is bewezen. In een mail dialoog wordt er totaal niet tegemoet gekomen naar wat je als speler probeert te zeggen (wat ik ervaar en voel) Edit: en kan me voorstellen dat die rigiditeit juist reacties uitlokt. Als iemand geen empathie lijkt te hebben probeer je dan maar op een andere manier reactie uit te l…
-
het houdt niet op, niet vanzelf @Jillian
-
Opiniepeiling
Spacefighter - - Spel
Postwaarom kan ik niet stemmen dan?