wat zijn precies de specs die mensen moeten overhalen hier te spelen? Is er iets spannends/nieuw? Dit lijkt gewoon een kopie van alle voorgaande universa. Hoe doet Japetus het nu btw?
~HT @04-11-'19 ~21:15 | Let op dat we het topic wel netjes proberen te houden. ~HT @22-11-'19 ~17:25 | Algemene waarschuwing gegeven Hallo lieve Ogame vriendjes en vriendinnetjes We zijn weer bezig met het opzetten van een onofficiële Ogame-meet. We willen het wederom weer wat breder uitzetten en kijken of we een leuke groep bij elkaar kunnen krijgen :). Doordat we hebben gemerkt dat het voor de meesten niet afhangt van de prijs, maar van de bereikbaarheid gaan we deze keer een of twee huisjes b…
rood Licht Blauw Geel Licht Groen Donker blauw Oranje Wat zijn type kleuren waar je uit kiest? Ik zie Plofkop al met super exotische kleuren komen. Als man heb ik gewoon blauw en licht blauw, misschien nog donkerblauw, maar hemels, azuur, aquamarine whatever snap ik allemaal niet
is het niet zo dat je voor crawlers 125K energie nodig hebt (als je van die 0,02% die ze nu hebben) en dat dit bovenop je huidige energiegebruik komt? of is het gewoon een terra achtige constructie, want dan valt het wel mee inderdaad