Search Results
Search results 341-360 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Maankansen met ally genoten
Spacefighter - - Spel
Post100% niet Alleen als je dan ook bandiet bent, anders is het gewoon 50% @fearlessz
-
beide slagen opgeteld klein winstje? Of net aan verlies met alle deutkosten?
-
waar zie jij een ingame message gepost. Brute slag middnight, loss vs veel loss
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Spacefighter: “Quote from Anuvinda: “Quote from Gorilla: “Quote from Anuvinda: “Wat heb ik nu weer gedaan? ” Jij bent een naar ventje Anu ” Ja dat hoor ik vaker ” dan zal het wel waar zijn ” Scheelt dat de mening van een ex bed partner me niet zoveel doet ” Aan de geluiden die jij die nacht maakte te horen deed iets anders van mij gelukkig wel wat. Quote from Gorilla: “Quote from Anuvinda: “Scheelt dat de mening van een ex bed partner me niet zoveel doet ” Nare r…
-
hij is propper voor ogame servers
-
de solo top 10 even claimen voor jezelf
-
Janice.org
Spacefighter - - Algemeen
Posten.ogame.gameforge.com?refId=162+100611 Voor de luie draken onder ons
-
Janice.org
Posthet is de Engelse server lieve Leviathan. Kan je gewoon vanaf je lobby in
-
Janice.org
Posthallo Ogame.nl Janice.org is nu een kleine 2 maanden open. We hebben daar een Nederlandse (actieve) ally met discord en de hele ramblam. Komen nog dagelijks nieuwe mensen bij en er zijn meer dan 3000 spelers in het universum. 7x Eco speed dus het gaat als een malle. Als je wilt gaan spelen kan je mij daar ingame even pm droppen, dan zal ik je wat startersgs sturen. See you there
-
no problem @BeLikeMe Was al heel lang ook in Vega de motivatie kwijt. Kom dan naar een niet def naar puin uni gemerged waar mensen gewoon meer dan 1 miljard def op manen hadden terwijl ik over het hele account niet eens 1 miljard def had. Weet niet wat jullie allemaal doen, maar zoveel online om te raiden en te checken als jullie ben ik niet. Dus na een zoveelste raidje met vernietigers en de boodschap dat ik dan maar def moest maken gestopt met mijn account heb ik maar een klein IPR account gem…
-
Regels
PostQuote from monfy: “Quote from paul-maximilianus: “Het spiegelen van het probleem kan je soms helpen: zou je het zelf leuk en fair play vinden als je 5000 sterren in 4 jaar gebouwd door deze manier van transportjes teniet gingen? Ik niet. Doe het dan een ander ook niet. ” Je haalt nu wel 2 slagen( 1 mislukte) door elkaar. Vorige week zaterdag nacht waren de manen van He-man geknald, zondag hebben wij veel transporten gestuurd zodat het pull moment van de plaatsing moeilijk te zien was. Na de pull…
-
Regels
Postogame is ook maar een spel en 100+ transporten veroorzaakt wel degelijk lag/ bug tijdens het lanxen. Is ogame niet op ingericht. Proben is nog steeds relevant nu, omdat je geen vloot kan wegsturen als het in gevecht is. Wat het geval is met een inkomende spio. Dus als je probed kan de verdediger niet saven. Verder dus te grijs gebied wat mij betreft. Zeker omdat je vrijwel zeker een vloot red als je dit doet en daar "slechts" een ban voor krijgt.
-
Tsja en slechts 2 weken ban. De vraag is natuurlijk of deze slag gelukt was zonder de vloot van he man
-
Quote from monfy: “Quote from Freakertje: “Ook mooi om te zien dat het hele zooitje nu verbannen is. Was de slag dan toch niet zo mooi? ” Banns zijn ivm bugg abuse, vlogen iets teveel transporten. Dat staat los van deze slag, die is al goedgekeurd ” lanx volgespamt?