Search Results
Search results 361-380 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ask the OGame developers
Spacefighter - - Algemeen
Post- how big is the development team - are you all specialized in Ogame related stuff, or do you often work for other Gameforge games? - do you play Ogame yourselves? - do you decide and fantasize about what should be entered in the game or do you get something from higher up - is the development team all locally based, or do you have offshore colleagues? - what do I have to do to increase the production of my mines by a factor 100 (if player = Spacefighter, set production to 1000)
-
lekker slagje, flinke slap. Phoenix verrijs uit het as enzo
-
was/Is hij bandiet of had je er nog meer uit kunnen slepen?
-
Quote from INSIDIOUS: “gaan jullie dit nu bij al me slagen doen...wat een diep triest volk zijn jullie weet niet waar julie vandaan komen of geboren zijn maar kan nooit veel goeds zijn hoe jullie met mensen ongaan al; dat getreiter en gepest... en dat nog wel met ze alle tegen over een...erg stoer hoor jongesss zou je is face 2 face moete doen..maar achh daar zullen julliec wel weer te schijterig voor zijn ,al die haat en misgunning van jullie nou veel plezier ermee ik ga jullie negeren fiujne d…
-
het is inderdaad wel opvallend dat er een makkelijk hapje ligt, dat ook niet weg kan vliegen
-
het houdt niet op enzo Ik heb het gevoel dat ik dit al lang niet heb hoeven zeggen @Jillian Was Kale op vakantie ofzo?
-
@Robbendinho n00b
-
Heb je hem niet nog even lekker genaraid:D
-
het houdt niet op, niet vanzelf @davyyyh doe je ook mee of @Jillian alleen maar taggen
-
Ik zie nog altijd meer losses bij jou
-
Quote from Mighty-Me: “tsja, leuk gedaan zoals ik al zei ingame. soms zit het mee, soms zit het tegen en soms wordt je gewoon even opgehouden en dan kijk je en dan heb je dit .... nja het zijn maar rips gebruik je indd amper dus dat scheeld, alleen doodzonde dat je die gs niet mag houden man, beter waren mijn recys eerder geweest, dan had go niks gehad xP ” waarom mag hij de gs niet houden dan? Hij heeft gehalt bij een itje, niks illegaals aan toch? Jammer van de sterren
-
is dat gebruik van een alarm opeens legaal ofzo? Er wordt zo casual over gedaan hier? Zo ja, hoe fix ik dat voor mezelf?
-
lekkere slag. Eerste echte tegengas van de "niet NBAMmers" om zo maar te zeggen. Heb liever dat jullie met dit soort dagen spreken dan met dat geouwehoer de hele tijd. Cryptus heeft misschien een grote mond, maar hij heeft ook wat laten zien afgelopen periode. Jammer van mijn account. Volgens mij is de hoeveelheid RIPs uit kerkhof nog even veel als dat ik ooit had, dus veel boeit het niet Lekker doorknutselen Bar. Rebuild komt wel goed, daar heb je al ervaring mee *kuch* *Zagadra* *kuch* *alle R…