Search Results
Search results 381-400 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Echt heet En de slag is ook wel ok
-
hoeveel tijd zat er nog tussen aanval en 1e naraid dan? Hij heeft flink wat weten weg te pendelen lijkt het xD
-
IPR 2.0
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “Dit is goed bedacht HT, maar je loopt wat achter! Wat dacht je van een extra ipr account zodra je, laten we zeggen, 200 of 300 mil punten hebt maar niet echt zin hebt om elke keer 50 sec te wachten op je 50 ipr of er DM aan te besteden? Dan kan je met dat ipr account 7 planeten naast een planeet/maan met def leggen, er GS naartoe sturen (of een account uit vmode halen en die erop laten crashen) en dan dit account o.a. 825 mil aan gs laten uitgeven aan ipr (dat sche…
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
Post@INSIDIOUS @davyyyh Ik heb echt de oplossing voor jullie. De volgende editie van de meet. !!!! Lachen zuipen, En kijken wie de langste heeft in real live.
-
weet wolfje wat vertragen is? Safety spio, check op act?
-
goed gevonden, efficiënt afgestraft Blijven opletten Crypt
-
jammer Boldertje Word je een lekker itje?
-
lekkere slag. Goed gespot Heeft blijkbaar ook geleid tot een 2e crash in Zagadra. Dus extra zuur voor FR
-
Je harkt ze wel binnen zeg
-
roken maakt meer kapot dan je lief is xD Lekker Davy poepie van me. Ga ik je dit weekend zien <3?
-
Quote from Cryptus: “Quote from INSIDIOUS: “weetje wat pas goedkoop is?? je moeder!! XD ” Ik ken wel een groepje waar jij prima tussen past, mocht je ooit naar Gemini komen. Het taalgebruik om een paar pixels is altijd weer bewonderingswaardig. Leuke slag mannen. Succes met de rebuild. ” zal dit dan die broer van Nickjuh zijn? Mooie slag. Praatjes vullen geen gaatjes.