Search Results
Search results 401-420 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
ik blijf me verbazen over het feit dat mensen zich laten crashen met 1x speed. Je moet echt een halve dag offline liggen om gecrasht te worden xD
-
Quote from Wil-Krikke: “kan je een tikkie sturen kom graag!! op me vorge bericht geen reactie! / btw als ik nie mag komen kan iemand me het adress sturen kom ik gezellig een bakkie doen ” maar? Zoals al gezegd geen eerdere reactie van je gezien. Spring in pm, dan wisselen we daar verdere contact gegevens uit.
-
Quote from Wil-Krikke: “moonblow project nr 1. niemand durft toch wat op nbam! macdrive duurde wat langer! dus een mobile pull duurt iets langer en pas maar op nbam! nbam gaat kapot! kan je ook bij zeggen hoeveel slots je niet gepakt heb ? en spg iprt niet zonder winst ! spg doet het met winst! ” volgens mij is het enige lid van SPG Monkey. Is dat niet dat IPR account van NBAM (dus IPR zonder winst voor SPG)?
-
Quote from ressiv: “jaaa... zag het bij inloggen al zo zie je maar weer.... 1time foutje en je bent je totale vloot kwijt.. sigh ...kom ik vast nooit meer te boven have fun met winst .. Quote from Alpatsjino: “Dat is inderdaad een deftig hitje wat je daar binnentrekt. En ook nog eens op een maan zo te zien, dat is ook alweer even geleden in Gemini ” gelukkig maar Alpa anders waren de satjes ook nog weg XD ” die 100 satjes die jij nodig hebt voor je eco zullen het verschil niet maken. en ik denk …
-
Je verlies is nu wel terug gehaald toch
-
gekke Davy Oldskool skills ipv dat eindeloos itjes raiden
-
Nieuwe Solo top 10 [TOT: 9.962.480.000] Reformed [NBAM] vs. shoq [300] (A: 0, D: 9.962.480.000)
PostQuote from Wil-Krikke: “d851ik.jpg geniet er maar van 0 winst op ze sats met ipr van monkey spel bederf of net niet 300 is niks van spg losers ali kan je nbam zeker noemen! ” als je nu zelf eens kijkt wat je typt. Mensen hebben altijd commentaar op het gebrek aan interpunctie bij jou en dat is nu wel duidelijk. Ik dacht eerst dat je typte "SPG losers ally". Spel bederf of net niet. 300 is niks van SPG. Losers ally kan je NBAM zeker noemen. Als je het op deze manier doet weet ik tenminste zeker w…
-
lol, lekkere actie van majoris xD Timmey down, n00dle
-
het houdt niet op, niet vanzelf @Jillian
-
[TOT: 30.750.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] & barcode [NBAM] (A: 30.000.000, D: 750.000)
Postcool man, 30% van je verloren rips terug. Knap van je ;). Als dat je argument is van het niet zijn van een n00b ben ik niet zo onder de indruk Ik vind het schijt hebben aan en lekker met de vrouw in bed een veel beter excuus
-
[TOT: 114.581.000] And Justice for All [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 35.125.000, V: 79.456.000)
Posthaha, beetje zelfspot Mooie slag Ref noob
-
Quote from Robbendinho: “Deze slag ruikt ” excuses