Search Results
Search results 421-440 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
dappere en roekeloze piloten heeft die Plopkoek Lekker gevlogen mannen
-
het houdt niet op, niet vanzelf @Jillian als Kale het bij 1 uni zou houden en daar de aandacht bij houdt zou hij daar vast eerste staan of niet
-
Quote from Schottie: “Zelf alleen maar aangehaakt, de boel vertraagd en iedereen nog wat in paniek gebracht thnx voor de invite. Space, sitter of niet, je was wel vaker te vinden zonder activiteit. Alleen nu werd er doorgepakt. Heerlijk georganiseerd heren, het is een mooie geworden! ” niet lang genoeg voor mensen om 100 stelsels over te vliegen. En zeker niet om 5 man bij elkaar te trommelen en deut etc te fixen. Max 45 minuten denk ik. Als je dan nog wacht op timer ga moet je in 30 minuten all…
-
die skills heb ik blijkbaar niet xD Ik leer ook niet van mijn fouten, want dit is nu de 3e keer in mijn Ogame carrière dat ik lang op vakantie ben. De grondstoffen zie weglopen door een maand vakantie mode en mijn account voor die periode maar even afsta en gecrasht wordt. Zo goed als oncrashbaar, door locatie en grootte vloot en alsnog gecrasht worden. Het is een gave. @davyyyh weet hier ook alles van Had al weinig tijd. Hierdoor Gemini ook al weggegeven. Eridanus was een soort van laatste lijn…
-
sjonge jonge. Marnick wordt wel weer te veel veren in de reet gestoken hoor Wie was er ook al weer verantwoordelijk voor de time van xtroken sloapert Mooi gedaan weer heren. Trots op jullie
-
kale rebuild altijd:)
-
lekker bezig Blijven opletten terra
-
Smoothly
Postah, Smooth kan het hebben :). Beetje ruggengraat heb je toch wel nodig en dit is by far een van de vermakelijkste topics in de voorstel bak die ik recent heb gezien
-
beetje jammer deel 3 Plop is n00b deel 3 Nickjuh heeft zijn pillen niet geslikt deel 27162
-
beetje jammer deel 2 Plop is n00b deel 2
-
beetje jammer deel 1 Plop is n00b deel 1
-
Lekker gedaan mannen. Rellen met die handel
-
was me het weekje wel om alles op dat account in orde te krijgen Werd ik ook nog gecrasht tussendoor xD Op de valreep gelukt Mooie slag heren
-
lekker hitje. Lekker samen gewerkt Jammer dat je stopt, niet zo gek dat alle unis dood gaan
-
lekker hoor. Chat was wel ontploft, maar alles verder goed gegaan. Keep up the good work
-
haal je wel een hoop vn uit de hoge hoed zo :). Ga zo door!
-
Smoothly
Postpersoonlijke introductie tijdens de Ogame meet Jeroen :P?