Search Results
Search results 461-480 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
dat die vloot van je nog niet was vastgeroest Dit smaakt naar meer?
-
woest Lekker gedaan Rob Jammer van je vloot Pred
-
1x speed xD wat een grap
-
waarom dan niet recs spammen als je hem al een week zag liggen? en @Jillian het is weer zover! het houdt niet op, niet vanzelf
-
SOLO TOP 10 [TOT: 1.402.491.000] Terra [TNO] vs. Nelly [Watjes] (A: 240.444.000, V: 1.162.047.000)
Posttoch weer mooi gespot en afgemaakt:)
-
Meer bootjes dan ik heb in ieder geval
-
hij is daadwerkelijk een keer eerder gewoon online gekomen:O
-
Quote from BeLikeMe: “shoq knal het achter je deff man man leer het is een x lekker winstje cryptus ” gewoon leren saven. Aan def heb je uiteindelijk ook niets
-
ik doe eens gek no save = no fleet @Robbendinho, @Wadloper, @Anuvinda zie mij skills hebben dan On 24-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Spacefighter [n00dles] ________________________________________________ Deathstar 195 _________________________________________ Defender BIGREDWOLF [S_L] ________________________________________________ Small Cargo 86 Large Cargo 1.724 Light Fighter 982 Heavy Fighter 904 Cruiser 614 Battleship 276 Recycler 137 Espionage Probe 62 Bomb…
-
op maan of lanx ofzo? echt 0 raid :O
-
het houdt niet op, niet vanzelf Lang volgehouden deze keer Kale
-
ooit wel eens zien liggen, maar weinig kans met mijn RIPs xD
-
Quote from Plofkop: “Quote from Spacefighter: “@Plofkop Nog een speciale reden waarom met ss? Combivloten zijn meestal wat effectiever tegen rips ivm snelvuur enzo:) ” ss zijn redelijk effectief tegen rips hoor.meerdere redenen: 1. De sim gaf maar 19k ss verlies aan, dus deze losses waren onverwacht. 2. Zoals je ziet ligt er al een enorme verdediging wat mooi als fodder kon dienen. 3. als ik andere schepen had gestuurd die iets tegen rips doen (ic, bw of vern) dan had ik ook nog deutlosses (buit…
-
@Plofkop Nog een speciale reden waarom met ss? Combivloten zijn meestal wat effectiever tegen rips ivm snelvuur enzo:)
-
Mau, muil houden Je las toch overduidelijk dat ie achter mijn plaatsing zat. Weet ik veel dat mensen nog actief aan het halten en aanvallen zijn xD Laat me gewoon lekker vliegen met mijn RIPs en mines aanzetten Ik word gewoon gepest in Eridanus! Iedereen is tegen me Maar zonder dollen. Lekker gedaan, dat wisselgeld gun ik je voor deze keer wel
-
lekker rippen jonguh On 08-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Spacefighter [n00dles] ________________________________________________ Deathstar 170 _________________________________________ Defender General Aladeen [ATEA] ________________________________________________ Rocket Launcher 21.015 Light Laser 9.616 Heavy Laser 1.162 Gauss Cannon 252 Ion Cannon 528 Plasma Turret 469 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 _________________________________________ After the …