Search Results
Search results 481-500 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
zag het puin al vrij vroeg liggen, maar moest meer dan 100 stelsels over om te reccen. Dus dat was bij voorbaat al kansloos zonder hyperrecs Heb daarom symbolisch 100 recs gestuurd die de missende 1.7M metaal nog hebben geruimd ook. (Vlak na zijn 2e wave btw) Misschien toch maar investeren in hyperrecs:P Lekker geprakt. Def gl@rb
-
Je had geen tijd om af te maken?
-
lekker bezig man
-
Django
Postvolgens mij is dat een trial go ritueeltje. They are going on a trail of hardships to become go. Ik zie het namelijk te vaak gebeuren om toeval te zijn
-
altijd je mobiel mee tijdens het schijten hè
-
Quote from dutchpride: “houdt de volgende keer rekening met het gevaar wat bij je inner ligt ” badum tsss lekkere slag, soms heb je mazzeltje nodig. Lekker verdiend zo
-
h4cks, che4ts, pushing! GOs, Timmey gaat al zo hard, doe er wat aan
-
Ik wil graag mijn volgorde in coördinaten aanhouden. Dit is voor mij handiger qua resource management. Alternatieve dropdowns scheelt inderdaad een inzoomactie, maar het kost alsnog tijd en dan moet ik alsnog scrollen. Dit is een simpele feature, beetje vergelijkbaar met de standaard vloten, maar dan gekoppeld naar een button. Het is niet iets dat een dm feature mitigeert, dus het zou serieus wel geïmplementeerd kunnen worden maar jouw argumentatie is nu dat het sneller kan, maar dat jij dat nie…
-
Als je mobiel speelt of op je vaste device zonder add-ons heb je in Vlootverzending scherm II de optie om je bestemming te selecteren vanuit "Snelkoppelingen". Hier krijg je een lijst van al je manen en planeten en kan je "snel" de maan of planeet selecteren die je wilt hebben. Een veel terugkomende actie die ik heb is het transporteren van grondstoffen naar een standaard maan, of standaard set van manen. Ik heb in Vega nu 28 opties in deze lijst en de manen waar ik vooral naar transporteer zitt…
-
recs bijbouwen dan maar? Jij hebt echt vet weinig recs bij die vloot
-
nog een puntje over grammatica en andere zooi. Ik begrijp soms gewoon letterlijk niet wat Be Like Me bedoeld. Het feit dat er eerst een halve pagina wordt gediscussieerd om tot het antwoord te komen zegt daar al genoeg over. Het kan misschien zo zijn dat Be Like Me wat moeite heeft met Nederlands typen, dat kan wel zo zijn, maar hij doet zijn best er ook niet voor. Hij reageert direct met "ik begrijp jou niet" en dat wij Nickeriaans maar moeten begrijpen. Ik heb zelfs op mijn mobiel een simpele …
-
maar nu de belangrijke vraag: heb je wel gebogen voordat je zijn planeet naar de vernieling hielp?
-
[TOT: 1.190.000] Captain Pierre vs. Geologist Io [FNTC] & James [LEGEND] (A: 966.000, D: 224.000)
Postzag de spio komen. Toen de aanval. Ben toen gaan hardlopen en boodschappen doen. Toen ik terug was had ik de tijd om het hele universum een pm te sturen en nog even mijn serie te binge watchen. Heb een vijand gemaakt met iemand die niet snapt waarom ik die pm en met diegene nog een hoogwaardige discussie gevoerd. Dit uitgewerkt en gepubliceerd als het "boek van Space". Vervolgens begon de tijd wel te dringen. Dus heb ik nog een dutje gedaan en even wat 18+ content gekeken waarna ik Klapstoeltje …
-
zo dood is Eridanus nou ook weer niet. Het gaat nu gewoon de volwassen fase is. Ik had die recs van Kaj gewoon getimed guys. Gegokt op 100% of 90% en pakken die handel xD. (Misschien wel meer educated als je potentiële dieven in de gaten hield). Lekker bezig iig!