Search Results
Search results 501-520 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Vriendenlink
Spacefighter - - Spel
Postte laat, heb nu al account
-
Vriendenlink
Spacefighter - - Spel
Postwerken vriendenlinken al weer? Ik wil wel even naar die nieuwe uni, maar het liefst in de buurt van een herplaatste mattie overmorgen. Maar als niks werkt kan ik net zo goed nu beginnen
-
Flair ook vmode, weet niet of dat langer gaat duren maar denk dat we Eridanus wel dood kunnen verklaren? ik heb niet eens een pm gehad met of ik recs had
-
het houdt niet op, niet vanzelf @Jillian
-
het houdt niet op, niet vanzelf @Jillian
-
[TOT: 24.875.232.000] Demon [SpG] & Mohquembe [SpG] vs. Khan (A: 3.869.390.000, V: 21.005.842.000)
PostQuote from Khan: “Mooi gespot en afgemaakt Zoals ik ingame al zei tegen demon, helaas onwel geworden voor mijn save terugkwam en pas vanochtend weer kunnen inloggen Nog een gelukje dat de andere unis meer vergevend waren Ik pak wat rust en bekijk wat ik met dit account ga doen ” verder niks vervelends aan het onwel worden overgehouden? Heftig Khan! Rustig aan doen misschien wel even verstandig. Mooi gespot heren. Zo zie je maar hoe snel het kan gaan als er iets gebeurt waar je geen vat op hebt
-
haha arme Yoshi, totaal ignored Goed gebruik van de game-mogelijkheden. En nog winst behalen ook. Iedereen ondertussen rebuild en weer opnieuw gecrasht
-
Transparante i'tjes Gemini
Spacefighter - - Spel
Postniet als je itjes opeens transparant worden, dan zie je dus niks meer xD
-
Spacefighter - - Spel
Posten het is weer gefixt, met dank aan wickedman. voor de mensen die het niet wisten, het zijn de buttons rechtsbovenin het melkwegoverzicht die blijkbaar shit transparant maken. Erg irritant
-
Spacefighter - - Spel
PostSituatie.png Hey allemaal, Sinds de merge zijn naast de mensen in v-mode, ook de i'tjes transparanter bij mij geworden in Gemini. In Eridanus zijn alleen de mensen in v-mode transparanter maar niet de i'tjes. Ook op een devices zonder enige plug-ins of add-ons zie ik deze transparante i'tjes (ook mobiel) in Gemini. Waar is de setting die ervoor zorgt dat dit niet transparant is? Ik heb alle opties in "Toon" wel ongeveer geprobeerd, maar echt geen idee. Of is dit wellicht iets dat fout is gegaan …
-
TNO doet het wel schattig n00dles is by far de beste alliantie (uiteraard) rest van het universum stelt niks voor. Stel je eens voor hoe hoog wij allemaal zouden staan als we niet de hele tijd gecrasht worden def gl@rl fleeten in je eentje is ook maar zo alleen, dus ik snap Flair wel. (als je je best doet mag je misschien bij ons) xoxox
-
ags is voor mietjes xD
-
tijd voor hyperrecs dan maar hè
-
oja, dat kan natuurlijk ook Alhoewel ik me afvraag hoe je met 100 actieve spelers überhaupt bandiet wordt xD