Search Results
Search results 261-280 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zwak xD [TOT: 787.407.000] Powersmurf [DOG] vs. Viceregent Matter [HOME] (A: 0, V: 787.407.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostSmurf doel... trekken aan een dood paard GL@RB
-
Levensvormen !
PostQuote from Freakertje: “En voor Ogame zelf is het ook beter om geen aparte versies te hebben. Dat bemoeilijkt het onderhoud en vergroot de kans op fouten. Beter alle servers met dezelfde features (nee, eco- en vlootsnelheid instellingen etc. zijn geen feature in deze, maar gewoon een instelling), dan een soepzooitje met diverse verschillende versies. Ogame origin hebben we ook niet meer, herinnert u zich die nog zonder Interceptors, Astrofysica, etc? Blij dat we van die oude uni's af zijn waar d…
-
Levensvormen !
PostDus, als ik het goed begrijp, dan worden de levensvormen ons door de strot geduwd? Al wil je dat niet .. leer er maar mee leven ??? Triest, je voelt je echt gedwongen om dat erbij te nemen.
-
#2 [TOT: 15.418.786.500] Klapstoeltje & ADMIRAAL INSI [Lms] & Belastingdienst vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 2.842.036.000, V: 12.576.750.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from INSIDIOUS: “wrm ik v heel.simpel xd er ligt zo veel gs van piraaf t oo me.maan nu dat het niet te saven valt xd dus wacht even 2 daagjes tot ma de berekening xD lekker.uit rusten van deze fantastiese nacht xD @Bolder je doet.stoer.maaar ook jij presteerr geen ene moer.tegen mij xd zie in dat ik je maat nu al een helelamge tijd bewerk (toxic) zou zeggen maak een acount dan metje grote mond aleen maar blaaskakem op het forum doe je verder xd ach wat ga ik jou nog aandacht geven xd dits …
-
#2 [TOT: 15.418.786.500] Klapstoeltje & ADMIRAAL INSI [Lms] & Belastingdienst vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 2.842.036.000, V: 12.576.750.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostGaan we weer heel dat gezeik krijgen?? Als je net uit de luiers bent, ga dan niet HIER zitten poepen aub. Doe dat thuis voor de koelkast ! Weer een gezelschap bij elkaar zeg!! Kleuters!! Campingstoeltje en insidioot hebben elkaar gevonden... GL@RB
-
Quote from ReWinD: “Naar .org gaan lijkt mij het beste. De beredeneringen van Bassie, Freakertje en Lange giraffe spreken mij aan. ” En dan gaat heel NL straks opgeslokt worden door Org.. En wss nog enkele kleine landen die dan mee ( moeten) gaan. Einde ogame NL... leve ORG !!
-
NL !!
-
[TOT: 41.409.959.000] Hete Pepper [2Hard 4u] & Klapstoeltje vs. Belastingdienst [Lms] (A: 9.867.284.000, V: 31.542.675.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostLekker afgestraft dat ongenuanceerd stuk onbenul.. Misschien heeft hij nu wat tijd voor een cursus NL....
-
Frot hitje, niet postwaardig.... echt niet !
-
Quote from Tjerp: “Verder snap ik nog steeds de helft niet... Rebel zegt nu dat ze zich niet overgeven ondanks dat Jeff ermee akkoord is gegaan? Is die oorlog nou over of..? ” Klopt, je snapt het niet ! Wat Tjerp en Dutch Rebel schrijven, snap je dat wel?? Lees nu de eerste post eens aandachtig door, en als jij dan niet snapt dat deze speler het hele spel niet snapt..... Minkukels... Succes
-
[TOT: 21.577.289.000] NoMercY [NOM] vs. Zero Two (A: 2.227.198.000, D: 19.350.091.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostLekker !! GL@RB
-
Sorry, maar je hele verhaal is een beetje zielig... dit is een oorlogsspel. En je speelt het voor de lol.. tenminste dat neem ik aan ! Dus zeuren over je gs en aanvallen.. tja. Verder mag je geen prive berichten plaatsen. Gewoon een flinke vent zijn en je scheepjes laten spreken. Succes beide met de war
-
Quote from INSIDIOUS: “bolder jij ook even acountje maken metje grote mond dan knikker ik jou ook even aan puinpoeder!! grotemonden worden afgestraft kijk maar de nr 1 piraat xd grootste vloot grootste dm junk en grootste iligale adon gebruiker ook gewoon neergehaalt!! je kan stoer doen bolder maar begin acountje te maken en bewijs je maar tegen mij droeftoeter ” Ik speel voor mijn plezier, niet voor mijn ego!! Je staat zelf in de schaduw van je ego met je grote smoel.. ps. Leer nu eens normaal …