Search Results
Search results 441-460 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
accounts.
PostCompensatie komt, niet de gevraagde, maar kan er mee leven ! Het is bijna december dus het heeft wel lang geduurd. Taaie tegenstander dat Gameforge
-
accounts.
PostDe gevraagde accounts zijn hersteld Nu wachten hoe de compensatie verloopt! Maar het begin is er.
-
accounts.
PostUpdate, Voor diegene die de zaak willen volgen : Inmiddels heeft een Duits advocaten kantoor mijn zaak overgenomen van de rechtsbijstandsverzekering. Alle correspondentie met de teamleiders van NL en van Duitsland en de afschriften van betalingen aan GF en diverse andere stukken zijn in hun bezit. Als je geen rechtsbijstandsverzekering hebt is het een kostbare zaak om dit te doen, gelukkig heb ik er wel een. Nu wederom afwachten hoe GF reageert. Wil je verder iets weten, stuur maar een pm.
-
[TOT: 6.057.731.500] 3Tears [OuT] vs. Emperor Palpatine [TFO] (A: 571.022.000, D: 5.486.709.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostZoek een fatsoenlijke vertaal app.. kopen kopen.. GL@RB Palpatine
-
[TOT: 2.570.843.000] NLxSmokey vs. Dikay [aaa] & 3Tears [OuT] (A: 2.266.840.000, D: 304.003.000)
PostQuote from 3Tears: “hahahaha er zijn veel meer giftige spelers dan ik ” Niks giftig... gewoon achterbaks, onsportief en zielig !!! Smokey succes met RB
-
expo-records
PostQuote from odlaw: “Note to self: Do not invite Spacefighter to my birthday... Man man man... je zult maar een idee hebben... ” Sorry, maar het is idd een flut idee. Wat is er nu leuk aan expo?? Gewoon lekker fleeten Smakeloos, Niks spannend, of je moet het leuk vinden om je expovloot kwijt te raken/ Mijn mening, wil niet zeggen dat ik gelijk heb..
-
NR1 SOLO [TOT: 1.583.424.428.000] DnP [zeea] vs. Sexxie Exxie [Next] (A: 307.714.922.000, D: 1.275.709.506.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Chizo: “amai klopt eige puin saven en off bij landing is 0 skills nodig... qua afkoop tja doet u t eens na... ” Dus.... Chizo aka Zodiac ? Jammer dat ik mijn account kwijt ben anders had ik kunnen halten Tocht vet en dik.. GL@RB
-
expo-records
PostQuote from Spacefighter: “Zal vast wel eens behaald zijn. Zitten harde limieten op expos. Dus zo spannend zal dat topic niet zijn ” Het is anders rete spannend !!
-
NR1 SOLO [TOT: 1.583.424.428.000] DnP [zeea] vs. Sexxie Exxie [Next] (A: 307.714.922.000, D: 1.275.709.506.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Scaapiee: “Terwijl anderen maanden bezig zijn om een accountje te herstellen dat “verdwenen” is, kan deze de hele community door om wat gs op te halen. ” Klopt!!! Neemt niet weg dat het een vette is! GL@RB
-
accounts.
PostGF heeft bij monde van Team Leader Community Management mij toegezegd dat de accounts hersteld zouden worden, Dit heb ik op mail staan, ook dat de accounts gevonden zijn via logs van betaalde DM. Dit is nu al vanaf begin augustus aan de gang, via allerlei wegen zoek ik een oplossing. Mijn verzekering heeft de zgn * Manhung * opgesteld en ik heb deze al enkele weken geleden verstuurd. Daarop is wel snel gereageerd en is de toezegging gedaan. Nu is er nog niets gedaan, dus nu gaat de rest via de a…
-
accounts.
PostNa de * Mahnung* heb ik een mail van GF gekregen dat ze wachten op een developer om de accounts te herstellen. Dat is al weer weken geleden. Na deze week gaan alle mails en logs naar mijn rechtsbijstand die deze zaak op zich gaan nemen. Waarschijnlijk is dat mijn einde ogame na vele jaren, maar dit gaat mij te ver. Bolder
-
[TOT: 5.052.365.000] Zippp [Next] vs. The Force [DEMA] (A: 401.200.000, V: 4.651.165.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostGetver... 400k ic's op bezoek... Lekker Zipp GL@RB
-
accounts.
PostQuote from Freakertje: “Dit valt natuurlijk niet te bewijzen, dus dit is een beetje onzinnig. Dan kun je er opeens wel van alles bij halen wat je wel niet had willen doen in die periode. ” An de hand van betaallogs voor DM kan GF best wel inschatten wat je * waard* bent voor hun. Via deze logs zijn ook mijn accounts achterhaald, dus ze geven toe dat de fout bij hun ligt, vandaar ook de toezegging dat de accounts hersteld worden. Dit speelt al vanaf begin augustus, dus bijna 7 weken. Het schijnt …
-
accounts.
PostQuote from Independence: “Reken jezelf niet gelijk rijk he ” Niks rijk rekenen, eerst maar eens mijn accounts terug. Trouwens hoe weet jij dat ??
-
[TOT: 6.090.837.000] Fluttershy [STONKS] vs. Anu [AOK] (A: 1.236.004.000, V: 4.854.833.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Anuvinda: “Maakt niet uit, ik ga je gewoon helemaal kapot bashen ” That's the spirit Go Anu !!
-
accounts.
PostQuote from discordia: “Wat hoop je,en wat verwacht je er van Bolder. Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar. ” Het verzoek tot restore is gedaan door teamleider community management. Wat ik verwacht, dat dit op korte termijn gebeurt. Verder verwacht ik een tegemoetkoming in misgelopen gs en diverse aanbiedingen en verloren officieren en dergelijke. Misschien met de Kerst!!!