Search Results
Search results 461-480 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
accounts.
PostNee, dat is nog niet aan de orde geweest. Om herhaling te voorkomen zou dat natuurlijk wel uitgezocht moeten worden. Maar, GF kennende, ben ik al blij dat ze hebben toegegeven dat er een fout is gemaakt. Ook dat ze hersteld zullen worden...... Kijken hoe genereus ze zijn als het zo ver is!!
-
accounts.
PostNee, nog steeds niets terug. De opdracht tot restore is gegeven, maar er moet een developer aan te pas komen om dat te doen !! Dus nog even wachten..... hoop ik !
-
[TOT: 71.423.319.000] DDD [Ex Play] vs. Ruimtevaarder [DEUT] (A: 5.333.522.000, V: 66.089.797.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “LOL, backstab actie van de dag! Kan ook niet anders met dit soort waardeloze spelers. Gatverdamme man, wat een sneue vertoning...alwéér. ” Anders verwacht van zo een speler ? GL@RB
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Zolang er alleen incompetente spelers reageren, gaat het niet door. ” Als je kind van de trap valt en je vlug naar de EHBO moet terwijl je speelt ben je incompetent ! Een dik account, als je ogame speelt, wil toch iedereen ! BTW, er zijn threads gesloten die mega minder of-topic gingen als deze. Neemt niet weg dat ik het graag zou willen.
-
Aangezien bolder al ruim 3 weken aan het afkicken is door dat GF mijn account gewoon in een zwart gat heeft gedropt zou die dus enorm blij zij. Na ruim 15 jaar en vele euro's ten spijt doet GF dus nog steeds geen moeite. Vaak vmode, klopt, kom ik niet onderuit! Dus .... mocht je geen geschikte overnemer vinden....
-
accounts.
PostLeuk, hoop dat ik snel alles terug krijg, kan ik zelf eens gaan kijken en slopen!!
-
accounts.
PostBegin het een beetje beu te worden.. 11-8 ticket aangemaakt : verdwenen accounts. Diverse bericht wisselingen. Na verloop van twee weken eindelijk een bericht van de coma... Na drie weken eindelijk bericht van GF Duistland...... NU bijna vier weken later ??? gewoon niks, nada, no accounts!! Ze zouden restored worden... Met de Kerst??? Afkick verschijnselen zijn best wel heftig na een maand Iemand suggesties ?? Iemand een leuk account in de aanbieding?
-
[TOT: 18.427.300.000] Zippp [Next] vs. smeagol [DEMA] (A: 2.282.760.000, V: 16.144.540.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostLekker Zipp. Hoop dat ik snel mijn accounts terug krijg....... GL@RB
-
[TOT: 426.546.000] Laufeyson vs. Meester [Hooligan] (A: 40.705.000, D: 385.841.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostOhhh, en hij was net bezig GL@RB
-
GEVORDERDE [TOT: 249.138.000] Freakertje [DEMA] vs. zwarte piet [Buurman3] (A: 40.382.000, V: 208.756.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostAlleen schade door gesloopte def en eigen bootjes.. tja Zwarte Piet, lekker zwart blijven en dooooooooor gaan. GL@RB
-
[TOT: 96.056.000] Xenomorph vs. Meester [Hooligan] & Mauricovic [Hooligan] (A: 85.750.000, V: 10.306.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostJee, waldo en de fiets, ff opstarten...
-
aanvalsblokkade???
PostPrima voor een hopper, lekker on. geen aanval