Search Results
Search results 481-500 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.133.427.000] Bolder vs. AB Barbapapa [ShadowRe] (A: 81.155.000, V: 1.052.272.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-07-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Niks act dus gaan met die banaan. Puintjes ook binnen Aanvaller Bolder ________________________________________________ Interceptor 25.000 Groot vrachtschip 22.959 _________________________________________ Verdediger AB Barbapapa [ShadowRe] ________________________________________________ Klein vrachtschip 723 Groot vrachtschip 77.886 Spionagesonde 604 Ster des Doods 10 Reaper 76 Pathfinder 64 ________…
-
Verbeterknop
PostGeen klasse keuze gemaakt, nu wel en nu werkt de knop wel !!
-
Verbeterknop
PostYep
-
Verbeterknop
PostMet genoeg DM en cookies verwijderd werkt de verbeterknop niet !!!
-
[TOT: 2.433.985.000] Locke Lamora [whololo] vs. President Antimatter (A: 6.720.000, V: 2.427.265.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from odlaw: “Hoi @Bolder wat geweldig dat jij ook nog leeft! ” Geweldig Waldo Leuk hitje voor in je slaap...
-
[TOT: 28.343.466.000] HATSEFLAST [Next] vs. Etroy81 [Lucille] (A: 5.107.288.000, V: 23.236.178.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostLekker, geniet er van !
-
[TOT: 2.433.985.000] Locke Lamora [whololo] vs. President Antimatter (A: 6.720.000, V: 2.427.265.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from KoekieMonster: “Activiteit op een maantje na 3:00 ” Geweldig !
-
Chaos universum
PostQuote from KoekieMonster: “Als je niet top 5 of top 10 in nieuwere uni's staat dan doe je iets grandioos verkeerd en hoef jij je echt geen zorgen te maken over lui die je uni in mergen) ” We lusten niet allemaal koekies ! Gewoon doen en kijken hoe het loopt
-
Chaos universum
PostQuote from Julius: “Zo moeilijk is het niet om als developer een property toe te voegen dat een cheaters-account niet kan verhuizen op wat voor manier dan ook. Iedereen blij. ” Dat dus ! Er zou niemand uit dat univers een token moeten krijgen.
-
Chaos universum
PostQuote from gambit: “daar waar iemand zijn levenswerk van jaren ingestoken heeft binnen een nacht te kunnen vernietigen ?? Nee als je nog meer spelers kwijt wil, ” Als iemand deze zin serieus neemt ??? A, dan heb je niet goed voor je levenswerk gezorgd. B, mompelt iets van relatie, kids, enzo... Ik snap er niets van, ik speel graag, maar zit veel vaker in vmode dan dat ik speel. Je gaat een spelletje toch niet als een levenswerk zien? Uitsluiten van merge en lekker, voor de insane spelers, door l…
-
Chaos universum
PostQuote from Lange Giraffe: “Op zich wel lachen om te zien hoever mensen gaan om in een cheat-uni te stijgen. Maar niet als het als springplank gebruikt kan worden om vervolgens te mergen in een eerlijke uni. Want met het geringe spelersaantal lijkt me dat uiteindelijk het enige einddoel. Dus doe maar gewoon niet ” Die uni uitsluiten van merge !
-
Chaos universum
PostLeuk idee, proberen waard zou ik zeggen. En... voor de tegenstemmers : je hoeft er niet te spelen !! Democratie heet dat geloof ik..
-
[TOT: 10.621.125.000] Zippp vs. Commander Cake [ShadowRe] (A: 725.480.000, V: 9.895.645.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostZe zitten real in the shadow lekker Zipp GL@RB
-
Het gaat tijd worden dat er onderhand eens iets anders gebeurd met DM. DM kopen en universeel beschikbaar maken, kies wat en hoeveel je naar welke server wilt overhevelen.
-
[TOT: 27.621.284.000] Trucker [V-HOPPER] vs. Klapstoeltje [Ex Play] (A: 4.460.773.000, V: 23.160.511.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostDe juiste vloot op de goede plek Lekker gedaan, geniet van de deutjes.
-
Beloningen
PostQuote from Freakertje: “Volgens mij moet er juist een vinkje aan gaan, maar goed... ” Volgens deskundigen is dit een hulp gerichte opmerking.... Graag dus het draadje dicht.
-
Beloningen
PostQuote from Freakertje: “Volgens mij moet er juist een vinkje aan gaan, maar goed... ” Kijk Freakertje, als je op een bepaalde hoogte op de sociale ladder staat kan ik mij voorstellen dat het heerlijk voelt om spelers op foutjes te wijzen die eigenlijk zgn nietszeggend zijn, vinkje aan of uit, iedereen snapte het. Maar dat een admin het aanwakkert is natuurlijk gaaf, dat geeft je nog dat laatste zetje om je nog belangrijker te voelen. Fijn dat de vinkjes weer AAN gaan.
-
Beloningen
PostQuote from Independence: “Dit dus. ” Dit dus plintene**kers.. Gewoon zorgen dat het werkt, daar krijgen jullie dik voor betaald.. ][Lord][ [05-06-21 rond 11:55 uur] Nergens voor nodig om zo denigreren te reageren met twee foutieve aannames. Fijn hoe je alle hulp gerichte reacties weet af te branden.
-
Beloningen
PostDiv keer een inactieve speler aangevallen met kv, ic, ed, maar het vinkje gaat niet uit!!