Search Results
Search results 501-520 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.350.538.000] Pablo Emilio Escobar [STONKS] vs. Marshal Indus [GZV] (A: 248.851.000, D: 1.101.687.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from KoekieMonster: “Je verhaal is een puinzooi; hele berg geklaag over DM kopen, daarna grootspraak over "hoeveel geld je wel niet hebt", veel kinderachtiger wordt t niet. Daarbij staat t vol met verwijten waar in t zelfde verhaal jij jezelf ook schuldig aan maakt; hilarisch gewoon. Betreffende mijn slagen: ik nodig je uit de HoF/top 10 van Polaris ff te checken. Edit: realiseer me nu dat je dezelfde clown bent die beetje incoherent in paar andere threads liep te zeiken over DM, "triest n…
-
[TOT: 1.350.538.000] Pablo Emilio Escobar [STONKS] vs. Marshal Indus [GZV] (A: 248.851.000, D: 1.101.687.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostLijkt meer op een Marvel strip Hopelijk is dat gezeur over DM nu duidelijk... gewoon DOEN ! Leuk slapje Jill GL@RB
-
Aankomende update?
PostVerwacht dan een behoorlijk verloop steeds in de ally's Nu kun je persoonlijk kiezen en in de ally blijven welke je wilt.
-
Quote from Independence: “This isn’t from the script. There’s another reason for this. Can’t explain what though, but it’ll get clear in a few days. ” Waarom over een NL server in het Engels??
-
SOLO TOP 10 [TOT: 1.450.027.000] Koekie Monster [koffie] vs. 3lc00w (A: 96.420.000, V: 1.353.607.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostLekker hapje Koekie. GL@RB
-
Quote from DingDongDing: “kan je met die tokens ook na andere uni's op .de of .fr toe gaan. Of is echt alleen beperkt tot de nl server? ” Die keuze staat er wel, zelf NL staat er bij. Maar, zoals Jillian het al zei, het werkt niet !! Hij blijft laden, zelfs na een uur.
-
Populariteit Ogame
PostQuote from DeltaHalo: “Iemand moet die servers draaiende houden" als Gravely er dan 1000 euro in stopt en dat kan missen is dat wat mij betreft aan hem. ” Allereerst respect voor je initiatief, en idd zijn de meeste reacties ook serieus. Geld speelt een rol in dit spel. Maar ook gedacht aan het sociaal aspect??? Als iemand er duizend euro in stopt? Ik kan mij nog herinneren dat in het begin de naam "user" ontstond. Dit tegen houden is onmogelijk, er blijven spelers/mensen die graag aan de top st…
-
[TOT: 4.481.413.000] Zippp vs. zekereenslechtesafe [ShadowRe] (A: 219.840.000, V: 4.261.573.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostJo Zipp.. Dat heet genadeloos afschieten!! GL@RB zipp
-
[TOT: 21.377.215.000] Zippp vs. zekereenslechtesafe [ShadowRe] (A: 815.530.000, V: 20.561.685.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostWow, lekker Zipp nu nog eentje!! GL@RB zipp
-
Populariteit Ogame
PostQuote from Ind0: “Ze hebben centjes genoeg... ” Klopt, maar als een divisie verlies gaat draaien, hoeveel geld ze ook hebben, gaat er snel iets gebeuren. En dat is vaak niet ten goed van ons spelers.
-
Populariteit Ogame
PostAls een browser game gratis is, dus voor iedereen toegankelijk, waar moet de ontwikkelaar zijn centjes vandaan halen om het te blijven ontwikkelen ? Van leuke ontwikkelingen en daar gels voor vragen! Dus verschil kun je nooit uitsluiten, dat zien we duidelijk in de laatste server. Dus eerlijk spelen ( lees met dm) blijft een utopie. Misschien een bedrag aan inschrijfgeld vragen en verder geen betalende functies, misschien de beloningen wat uitbreiden
-
Ogame en politiek
PostQuote from Hysteria: “Als het team vergeleken word met de politiek, dan wil ik jou vergelijken met Rutte, weigert zijn zijn eigen bijdrage aan ellende te erkennen, en heeft daar doorgaans geen actieve herinnering aan. Dat gevoel geeft jij mij met deze post momenteel. ” Een uitspraak die Willem Engel niet zou misstaan.. Slotje graag, want behalve een opmerking trekt het alleen maar autisten dombo's aan.
-
Ogame en politiek
PostQuote from KoekieMonster: “Je hebt wel beetje een "God Complex" lijkt t, jou nooit kunnen betrappen op onwaarheden; hilarisch. In een zeer recente thread waar je interesse toonde een accountje over te nemen is t zeer duidelijk dat jou integriteit ver te zoeken is, en ik 1 keiharde leugen van je kan uitwijzen (maar het is niet mijn plaats dat te doen). Ook dat je denkt de gebeten hond te zijn, denk dat niemand uit het team of elders een "speciale" interesse in jou heeft. Je blaft nu eenmaal erg v…
-
Ogame en politiek
PostQuote from JamesCameron: “gezien je de prachtige spiegel van Hysteria ” Je laat mij glimlachen.. Al eerder geschreven dat je "goed" bent in bepaalde dingen. Maar ik heb geen zin om elke keer ongenuanceerd gezever te lezen, dus reageer normaal.
-
Ogame en politiek
PostKijk Hysteria, een mening hebben wil niet zeggen dat je gelijk hebt ! Dat geld net zo goed voor mij ! Alleen kan ik bepaalde feiten wel staven! En je gaat toch niet zeggen dat er geen vriendjespolitiek bestaat, hier of ergens anders. Je gaat er vanuit dat handhavers, boa's, bestuurders of hoe je ze ook noemt, weldenkende personen zijn, integer, respectvol. De ruimte om tegengas te geven ? Grappig dat je dat zegt. De kansen om dingen te veranderen? Moet ik de topics doorspitten en je ongelijk aan…
-
Ogame en politiek
PostLezen James.. lezen En slijmen is ook een kunst Het is zelfs een bedankje naar het team toe!
-
Ogame en politiek
Post"Onze" gezagdragers in ogame en politiek hebben wel veel overeenkomsten.. Bij1 stapt de kamer in en zal wel eens even onze tradities op de schop nemen... en wij laten het toe!! Sylvana Simons, voor het gemak verder maar de afkorting SS gebruiken, is bezig dit land naar de klote te helpen.( Lees tradities ) Forum (voor Democratie ) heeft lak aan gevestigde orde en gebruikt leed in het verleden om een leuke beurt te maken in onze samenleving. Ik zie wel overeenkomsten. Regels zijn regels, en als j…
-
[TOT: 20.629.651.000] Khamul [ShadowRe] & zekereenslechtesafe [ShadowRe] vs. Bolder [TDP] (A: 3.438.435.000, V: 17.191.216.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Khamul: “heb je quote ff gefixt, hij gaat toch weer VM in en dat zijn feiten. ” Voorzichtig dat je vannacht niet op je toetsenbord gaat liggen.. GL@RBVMWHATEVER