Search Results
Search results 581-600 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 21.054.620.000] Klapstoeltje [TCC] vs. Skilz [CCG] (A: 4.800.675.000, V: 16.253.945.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostPakt nieuwe zak chips.. Kom jongens, gaz erop.. Leuk slapje GL@RB
-
[TOT: 150.783.000] Koekie Monster [koffie] vs. Rubby [Rub] (A: 890.000, V: 149.893.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Kippy: “Omdat ik er geen lol in heb om andermans spullen weg te knallen waar tijd in is gestoken. Dat laat ik wel over aan de mensen die aandacht zoeken op het forum. ” Wat doe jij dan hier??? En trouwens, met zulke uitspraken laat je zien dat je het spelletje niet snapt ! Lekker Koekie GL@RB
-
[TOT: 21.054.620.000] Klapstoeltje [TCC] vs. Skilz [CCG] (A: 4.800.675.000, V: 16.253.945.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Atlas: “En voor klap, het is geen zure reacties, alleen vraag ik me af hoe hij het elke keer voor elkaar krijgt om een mooi account over te kunnen nemen ” Misschien is het wel een aardige speler ! Maar over zuur gesproken... tjee wat een tranen trekker. Leuke slag GL@RB
-
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Daralanteriel: “Donders wat een slag en dat in zo'n jonge uni. Congratzzz klapstoel, je laat mooi zien wat je met een vloot kan. Kunnen anderen wel voorbeeld aan nemen :p ” Samen met de Mac en DM kun je veel doen ! GL@RB Skillz
-
[TOT: 2.016.528.000] Zippp [Next] vs. Stoelpoot [JIGSAW_1] (A: 156.825.000, V: 1.859.703.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostZipp, is dat de stoelpoot van klapstoeltje?? O, klapstoeltje heeft geen poot.. GL@RB leuke slap
-
Quote from Eclipse: “Ik heb je mijn excuses aangeboden in de eerste zin, dus ik geef toe dat ik fout was. En waarom ben je zo geobsedeerd bezig met v-hoppers? Heb soms het gevoel dat je er jezelf een beetje in verliest (no offence) ” Quote from Azenomei: “e excuses maken en daarna hypocriet zitten doen maakt de excuses weer een beetje nutteloos, niet? En die hypocrisie is precies waar de hoppers ook in uitblinken. Niets meer, niets minder. Misschien moet je je minder druk maken om maan vernietig…
-
[TOT: 915.807.000] Zippp vs. Governor Genesis (A: 9.435.000, V: 906.372.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostEven wat feitjes : 8 x heb je hier een thread gemaakt ! Jij bent begonnen met het verbasteren van acca namen ! Het zit je dus niet hoog, maar vreselijk hoog. ! Wss zul je wel weer aankomen met : vriendjes, veren ed ! Leuke slag Zipp GL@RB
-
[TOT: 915.807.000] Zippp vs. Governor Genesis (A: 9.435.000, V: 906.372.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostZipp, laat dat onbeduidend mannetje toch zijn gangetje gaan' Speciaal verkleinwoorden voor hem, meer is hij niet waard! Had hij maar net zo veel lef als domme uitspraken, mss was hij dan eens niet blauw !! Een lafaard achter een toetsenbord. GL@RB en leuk gedaan : mooi en goed bezig !
-
Quote from Azenomei: “Even zodat ik het begrijp. Je gaat vernietigers bouwen en laten liggen op je manen zodat ze niet 's nachts gesloopt worden? ” Ooit van spronpoorten gehoord?? Denk het niet, want vmode is nu vast tarief he Azijntje?
-
Quote from JamesCameron: “Lees nog eens na wat ik precies zeg. Hopelijk snap je het dan ” Niet te snappen omdat jij net zo'n onbenul bent als die hopper azijnzeikert. Zoals ik al eerder opmerkte, bouw nietjes ! En verbeter de wereld ( lees ogame) en begin bij je zelf ! ciao
-
[TOT: 268.773.000] Zippp vs. peter [ShadowRe] (A: 22.145.000, V: 246.628.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostZo zo Zipp, je blijft maar gaan, lekker hoor. Mooi en goed bezig. Jammer dat er spelers niet uit vmode komen, ( niet durven !) Janken over vmode en er zelf niet uit komen !!! GL@RB Peter
-
Tja, het is altijd de zelfde die een topic verneukt Bedank Azenomei maar
-
Azijnzeiker schreef: Quote from Azenomei: “Voor sommige mensen is het verschil tussen hoppen en regulier in v-mode blijven erg lastig. Wellicht dat ze daaom zelf die speelstijl gebruiken. Ook zijn dit de losers die de v-hop compliment rondje trek in stand houden. Misschien komt Be-like-me ook nog even langs als hij merkt dat zijn hand leeg is. ” En wie bepaalt wat regulier inhoud? JIj met je vhope complex? Heb je niet in de gaten dat je zelf een loser bent? Een schijtertje eerste klas om niet ui…
-
Quote from Eclipse: “Of zijn er al manen geblazen in Polaris? ” Ja, ik heb via "beloningen" een flesje tipp-ex gekregen... dus er gaan binnenkort wat manen "verdwijnen"
-
Quote from Azenomei: “Je kan altijd nog gaan v-hoppen. Dat vind iedereen de beste speelstijl. Af en toe uit v komen, slagje maken, posten, veren in je reet krijgen van de andere losers. En onkwetsbaar tegen maanvernietiging. Win-win. ” * 24 * ea5bf2cc93e52e22e3c1b80c7f7563.gif * [RoT] Azenomei (781.895) (v) Je hebt het eindelijk door hoe het moet... Het is een spel, geel levenswijze... alhoewel mss voor sommige !
-
Quote from durrsaku: “All wist hij dat ik on was naar mijn spios, is die toch door gegan, een dat is niet de eerste keer. ” Kwestie van fatsoen voor een speler : een bericht sturen ipv een spio! GL@RB
-
Quote from Gier: “Iedereen bedankt voor jullie leuke uurtjes, iets anders speel ik niet, dus tot nooit. Groetjes Gier ” 10-2020.. Dan zou je zeggen dat spelers weten wat het team mag en kan, zeker wat ze NIET kunnen. Stoppen met spelen beslis je zelf. Maar als spelers dingen gaan zoeken om hun onkunde goed te praten, ben je dan goed bezig in een spel als dit !! Voor de stoppers : be nice !
-
Quote from Daralanteriel: “Meen je dit nou? Aanpassen of vertrekken? Wat is dat nou weer voor een zwart/wit gedachte? ” Ja, wat dan? Je kunt ook blijven spelen EN blijven janken natuurlijk, ogame kent al een speler die elk topic bejankt ( leuk woord he !) met zijn vmodeslagen. Maar ik zou zeggen, kies ! maar jank dan niet! Zwart wit??