Search Results
Search results 761-780 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 9.278.340.000] Opa Koos vs. Back_pass [TaO] (A: 1.023.508.000, V: 8.254.832.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostTer*****g lekker hapje BLM! GL@RB
-
welk universum ?
-
Gisteren meteen gesloopt na migratie... 400.000.000 punten meer als ikke... Tja opletten dus... Nou voor mij is het bijna gedaan met ogame..
-
[TOT: 2.714.047.000] Jenna Haze vs. Manson for President [FORCE] (A: 472.724.000, V: 2.241.323.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostLekker, Ik ging ook kijken en werd meteen door een 400 millj meer punten speler gesloopt.. GL@RB
-
Quote from Kreela: “Daar is mr de ICTer weer we weten al lang dat jij reken programmas gebruikt zodat je alles kan uitrekenen zonder daar bij hoeven na te denken. Heel het internet staat vol der mee. Maar ik vroeg me al af waar je bleef met je Troll bashen. Onder tussen in Zagadra haters are building against you. ” Kreela, waarom ben je eigenlijk weer onder die steen uit gekropen?? Het was zo lekker rustig zonder jou!!
-
account vergeven.
Postyep
-
account vergeven.
PostThxs.
-
account vergeven.
PostOke, en die moet de andere dan invoeren met inloggen en dan is het gepiept?
-
account vergeven.
PostHoe geef ik een account weg? Via geschenkcode?
-
Mooi, mocht je stoppen... kom maar met jullie acca's
-
Quote from Woozy: “Uni Zagadra wordt een tweede doeluni voor groepen 1 en 2. De uni specificaties blijven hetzelfde. ” Helaas ook bij geen keus. En wil toch van uit Gemini naar Zaga, al heb ik daar al wel een acca.
-
Quote from Lord: “Mja, ondoordacht... Beste stuurlui staan naast elkaar, netjes met anderhalve meter ertussen, aan wal. ” Het team kan hier totaal niets aan doen.. bevel van hogerhand... Dus zeiken over, ondoordacht en zo, stuur een mail naar GF of klaag ze aan of schakel je rechtsbijstand in.. Denk dat het team nu wel genoeg te verduren krijgt. EN.. er is altijd nog de stopknop!!
-
Quote from Bolder: “Dus, als het zo uitkomt dat er 3 acca's in zagadra komen. 2 in vmode en op een spelen, klopt? Dus ook dat in vmode, en vervolgens een ander in de zelfde uni uit vmode halen en verder spelen??? ” Kan iemand hier nu iets over zeggen aub?
-
Dus, als het zo uitkomt dat er 3 acca's in zagadra komen. 2 in vmode en op een spelen, klopt? Dus ook dat in vmode, en vervolgens een ander in de zelfde uni uit vmode halen en verder spelen???
-
@Mini Me Mocht je dit probleem hebben graag even wachten op de tijd dat je vloot hoort aan te komen voor je gaat melden. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De vloot was gestuurd van planeet naar maan! De vliegtijd is enkele seconden. Als deze vloot dus na 13 minuten nog niet op zijn plek is dan trek ik aan de bel!! Inmiddels terecht !
-
[TOT: 14.649.063.000] Plofkop [BIRDs] vs. Trojan (A: 2.710.905.000, V: 11.938.158.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostKaboem.. GL@RB Trojan
-
Quote from Legend.bdr: “Chop Chop Bolder, dont be afraid of change ” och, mijn Engels is best redelijk voor een oude man:) Maar het blijft inleveren.. Stopt het hier? of gaan we straks nog andere talen invoeren en komt het Nederlands als tweede of laatste taal uit de bus?? Trouwens als ik Engelse gv wil zien schakel ik over op org, no problem,