Search Results
Search results 781-800 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wat een afgang hier dat klote Engels, ook hier gaat het de verkeerde kant op....Welke taal volgt?? GL@RB
-
Afscheidsbash [TOT: 738.078.000] Operatie GLADIO [NBAM] vs. Compromisis [EOD] (A: 84.718.000, V: 653.360.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Kikker: “dat ie z'n sats moet saven ” ???? leuk slapje. GL@RB
-
falen van admin team
PostQuote from Sempi: “. In Brabant praten/schrijven ze zo, dat weet ik ” Nou Sempi, dat beschouw ik dus als discriminatie!! Als rechtgeaarde Brabander ben ik dus erg op mijn staart getrapt!! Dat het bijna onleesbaar is zie ik ook wel, mss helpt het als je en oog dicht doet.. Verder, vals spelen moet gewoon aan gepakt worden.. ban van 2 jaar!!
-
[TOT: 2.165.887.000] Viceregent Transit vs. Bolder & PresentDanger [GZV] (A: 1.950.000.000, D: 215.887.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostLaatst,na wat gs van hem gejat (80 millj ) was hij dermate gefrustreerd en kwam revanche halen denk ik, maar ja maantje vernietigen met dit is natuurlijk not done. Op zoek naar hulp.. en yes, Present D was zo vriendelijk om wat te hangen...mijn dank daar voor GL@RB On 16-07-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: [*] [/list] Attacker Viceregent Transit ________________________________________________ Battleship 10.000 Destroyer 6.000 Deathstar 60 ______________________________________…
-
Is er nog wat te redden voor het spel ??? TRIEST..
-
[TOT: 53.853.000] Jenske03 [Bananana] vs. Arwen [NBAM] & Selly [NBAM] & Debby Ryan [NBAM] (A: 50.000.000, D: 3.853.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Treinrek: “Dat je min integriteit hebt, daar twijfel ik dan weer zeker niet aan. Ik heb jouw post gerapporteerd voor leugens. Er is namelijk bewijs dat er contact is. ” Wow, Leuk slagje..dus..
-
[TOT: 3.565.027.500] JamesCameron [Ex Play] vs. Hitsugaya Toushiro [RoT] (A: 881.610.000, V: 2.683.417.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostWat een oeverloos gezeik over punten.. Denk je dat er nog iemand begint in de ze uni behalve ik??? GL@RB
-
Handelaar actie
PostQuote from Lord: “We klagen ook niet dat ergens luiers in de aanbieding zijn, terwijl we de kinderen niet meer in die leeftijd hebben (en er zelf hopelijk ook al uit zijn gegroeid) ” poep.. een van de, werkelijk zeldzame, gevallen waar de pratende aap gelijk had: ogame is poep!!
-
[TOT: 622.821.000] Storm King [Bananana] & Jenske03 [Bananana] & Atlas [Bananana] vs. Fluttershy [MLPF] (A: 30.598.000, V: 592.223.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostSpelletje??? Leuk leesvoer. Gas er op jongens GL@RB
-
[TOT: 818.079.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Kim Jong Un [Bro] (A: 144.310.000, V: 673.769.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostHeeft dit gezever van jullie iets met de slag te maken? dacht dat het forum schoon zou worden.. Leuk slagje GL@RB
-
Ik zoek advocaten
PostQuote from Otto von Bismarck: “. Maak je niet zo druk, het is maar een spelletje ” Natuurlijk is het een spelletje..en dat zou ook speelplezier moeten geven. Dat doet het zo dus niet!! De beginselen van het spel zijn totaal verkracht op deze manier, sorry. Haal op zin minst vloot cq gs terug.
-
Ik zoek advocaten
PostQuote from WaZ: “Dat je daarmee niet boven de regels staat, was volgens mij vrij duidelijk dat dat het algemene punt was. Dat je meer geld in ogame stopt of middels cheaten meer bereikt maakt dat je nou niet echt een betere speler die dan maar niet geband moet worden voor zijn overtredingen... ” Thumbs up +10 enz enz..
-
Ogame- aanvallen en slopen!! Verdedigen, ninja, dm gebruiken,, alles mag en kan. Maar sloop je de vloot die je aanvalt en het gaat dan nog fout, zodat de verdediger niets kwijt is??? Waar ben je dan mee bezig!!! Foutje, bedankt en doorgaan? Sorry, maar ik geef in deze Leg helemaal gelijk. Slechte oplossing.
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Handiger om het totaal aan DM op je lobby te zetten en dan kunnen doorsturen naar de gewenste uni en terug kunnen zetten wanneer je wilt, zodat je het weer in een andere uni kunt gebruiken. Dit geeft veel meer voordelen voor de spelers die bij een merge een account moeten opgeven of verwijderen en je behoudt de DM in je lobby. ” Dat bedoelde ik ook ongeveer..zo dus..