Search Results
Search results 801-820 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Draadjes idee 3.0
Bolder - - Ideas Planet
PostQuote from Gorilla: “Jij geeft mij een warning en dan vraag ik wat ik precies fout deed zodat ik de volgende keer dit niet meer ga doen en dan sluit je de conversatie alsof je een bange schaap bent die weg rent voor de herdershond. ” Pratende aap, zelfs ik begin je zwaar irri te vinden.
-
Draadjes idee 3.0
Bolder - - Ideas Planet
PostQuote from ReWinD: “Dit gedrag zie ik vooral komen bij een paar leden: Gorilla, treinrek(compro), Bolder en BeLikeMe. Dit gedrag slaat ook over naar discord waar Go hysteria, Gorilla aansprak op zijn gedrag. Gorilla zijn antwoord was: Ben je aan het bloeden? ” Volgens mij zit je hier in een gevaarlijk stukje tekst Rewind! Als je dus iets aan de kaak stelt, en het "bevalt" een bepaald persoon niet, mod of teamlid en het topic gaat op slot dan val je dus onder jouw foute spelers! Erg kortzichtig. …
-
Draadjes idee 3.0
Bolder - - Ideas Planet
PostQuote from Lord: “Wat een kul topic. Geen feiten, enkel meningen en populaire reacties. Als ik de eerste post lees, weet ik al welke gebruikersnamen ik tegen ga komen in het topic en zowaar, ik heb een bingo. ” Net als jouw reactie hier.. Er zijn topics die "lang" open bleven omdat de post door ,bv,HT was. Daar heb ik zelfs comment op gegeven.. Sommige opmerkingen werden gereport.. maar niets mee gedaan. Dit is een vorm van hypocriet zijn in zijn ergste vorm. Misschien kunnen jullie de tijden va…
-
Draadjes idee 3.0
Bolder - - Ideas Planet
PostQuote from Abremsev: “waarom een draadje is gesloten, maar dat gebeurd niet. ” En of dat gebeurde!!!!!
-
Draadjes idee 3.0
Bolder - - Ideas Planet
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “. Hetgeen wat je krijgt aan coupons wat je krijgt maakt het niet waard wat je vaak genoeg moet doorstaan voor de community. ” En wat moeten wij doorstaan?????
-
Mijn verhaal
Bolder - - Afscheidsforum
PostGewoon doen... Succes met de rest van je leven, ogame of niet.
-
Kijk.. Je speelt ogame.. Je gaat niet echt lekker.. Je gaat proberen er toch iets van te maken...begin een chinees restaurant!!! Eens een leugenaar...... Triest dat dit nog kan in 2020
-
[TOT: 531.640.000] Ind0 vs. Barney Stinson [Ex Play] (A: 0, D: 531.640.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from JamesCameron: “Wat een noobs hebben we toch in de ally... Eerst @gambit en nu zelfs @Barney stinson .... ” Zelfkennis siert de mens... lekker.
-
Planeet markers
Bolder - - Ideas Planet
PostZullen we vragen of het hele ogame overgezet kan worden naar spraakbesturing? Jho, mogen we nog zelf iets doen? Nee dus.
-
[TOT: 4.787.299.000] PresentDanger [SpG] vs. Fatboi Cartman [NGM] (A: 4.165.000, V: 4.783.134.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Mighty-Me: “Alleen de nareets zaten er wat verder achter maar das ook allemaal goed gegaan, ” Deed het pijn??? Vette slap, veel gsjes. GL@RB
-
Het 'wat als'- spel
Bolder - - Thuisplaneet
PostGrenzen dicht en alleen door laten wie echt levensbedreigend leeft in hun thuisland' Wat als PSV toch kampioen gaar worden??
-
Quote from someone: “Wanneer gaat Barney neer? ” Had ik maar een vloot......... Leuk slapje
-
Het 'wat als'- spel
Bolder - - Thuisplaneet
PostDat zou heel mooi zijn Hysteria. Wat als je nu ineens niet kon inloggen??
-
Quote from Barney stinson: “agh mietjes doen aan vmode hoppen ” Dat pak ik dus maar persoonlijk op.. Eens kijken of ik je ergens eens wat kan pesten. Trouwens is dat discriminatie?? Leuke hit GL@RB brabander.