Search Results
Search results 821-840 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het 'wat als'- spel
Bolder - - Thuisplaneet
PostKing prawns in knoflook marinade.. Wat als je ineens doof zou worden?
-
Quote from ReWinD: “In het verleden gangen is te gemakkelijk met deze namen. Syrabi is de enige die hier van nog in het team zit. plus als je van hele team maar drie oude teamleden vertrouw.... denk ik dat het probleem meer bij jouw licht dan bij het team. ” Lezen ReWinD..lezen!!
-
Quote from ReWinD: “Welke leden van het team vertrouw je dan wel Bolder? ” Er waren er wel een paar waar ik mijn waardering voor kon uitspreken.. Ik kan nu geen teamlers bespreken, kan gewoon niet. Maar denk eens aan : Pendragon Syrabi Lu koekjes.. En zo kan ik er nog wel een paar noemen.. ogame was eerlijk... mja, het zal wel zo moeten
-
Quote from Abremsev: “Dat HT een teamler is heeft 0 te maken met wat hij doet in-game. Jij bent oud en wijs genoeg om die 2 dingen van elkaar gescheiden te zien. Als HT een naaihit wilt maken (op papier dan) omdat hij daar een goede rede voor heeft, moet hij dat lekker doen ” Iets van goed voorbeeld??? Een teamler een naai hit maken, right, dat gebeurde nog niet?? O ja, ook nog iets van vertrouwen in het team hebben?? Eng antwoord wat je geeft Abremsev..... ==Yoshi 19/2/2020 00:03 reeds pm verst…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “. Dit topic gaat met elke post nog steeds over het onderwerp. Een onderwerp hoeft niet enkel aangehaald te worden met #mooieslag of #naaihit. ” lol, het is gewoon een gevechtsrapport HT!! De manier waar op, naaislag, ja zeker, maakt geen fuck uit!! Er zijn legio post's die daar niet op doelen dus doe je niet mooier voor met je air boksen. knipmet dit, sorry maar meer kan ik er niet van maken. Komt nog bij dat het niet je eerste ****hit is! mooi geweest, ciao ==Yos…
-
Iedereen die op het forum zit weet nu wel hoe de vork in de steel steekt... naai streek ten top! Maar ook het team zelf, zelden, zo niet nooit, loopt een topic dat zo afwijkt zo lang door!! Hypocriet ten top... HT had al lang de boel op slot gegooid, ware het niet dat hij de hoofdrol speelt. Slechte zaak, riekt naar discriminatie! Slecht voor de geloofwaardigheid van het team, tenslotte zijn "ze" allemaal nu wel op de hoogte. Trucker, laat je eens horen !! ==Yoshi 18/2/2020 23:38 pm verstuurd
-
Quote from Barney stinson: “en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven? we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet. enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen. want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt. jullie willen jullie zin doordrijven en denken dat wij ons moeten verant…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Blijft er eentje beetje hangen in het verleden. De uni waar hij het actiefst was ( en dan alsnog constant in vmode ). Kan het niet hebben dat ik bezig was om een Chinees restaurant te openen, maar dat het op laatste moment niet doorging en ik hem daarna wat ic afhandig heb genomen... ” Iets met juiste contekst en eerlijkheid!! Wat me wel opvalt hier is dat dit topic open mag blijven.. ondanks de vele flamers, heeft het te maken of je wel of niet in het team zit?? …
-
Quote from Klapstoeltje: “Beter dan dit kan ik het ook niet verwoorden. ” Ik wel: een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.. uni 10 jaar of 8 geleden. Opening: chinees restaurant !! Kicken en dan vliegen dat is gewoon not done, ook al zijn er "dingen" aan vooraf gegaan. Trucker of iemand anders, het blijft waardeloos!!
-
Quote from LoneRanger: “Mooie dikke hit. Maar ook niet heel lastig. Als je een datum prikt om een allygenoot te crashen en hem pas dumpt vlak voordat je gaat vliegen zal er weinig spanning meer aan de slag zijn. Dat jullie hem wilden pakken snap ik, maar kick hem dan gewoon al een tijd eerder dan weet hij ook dat hij wat kan verwachten. Als je hem dan crasht is het echt zn eigen fout. Dit is niet heel netjes en doe je juist waar je hem van beschuldigd. Hoewel hij het dan nog op een Winger doet e…
-
Quote from Lord: “Helaas mis je een aantal feiten en doe je aannames dat anderen bepaalde specs net zo belangrijk vinden als jij. Voor de vorige merge hebben we een Yakini gehad met spio raiden, een universum dat niet heel erg actief was. Taurus had def naar puin, Ursa had non-AGS, Vega had def naar puin en stuk voor stuk waren deze universa lang niet zo actief als Gemini of Zagadra. En kijk nu naar Deimos, het bestaande universum met def naar puin. Uit de resultaten van activiteit/spelers aanta…
-
Belediging??
PostWat is hier nu beledigend aan?? is gameforge tegenwoordig gevestigd in belgië ? dombo's daar ~HT @31-01-'20 ~10:00 | Dat is een vrij ongepaste belediging. PM gestuurd. Als ik nu nooit had gelezen dat er over het gameforce minder leuke benamingen werden gebezigd, oke, dan was het wat anders!! Dus nu vraag ik, hoe mag men dan het team noemen in discussies die ontstaan?? Of is er ook geen ruimte voor een grappige benaming ???
-
[TOT: 106.771.000] Fire rain vs. Hitsugaya Toushiro [Ex Play] (A: 7.620.000, V: 99.151.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Jij weet al helemaal niet waar je over praat, dus ik laat je in de waan dat je wat toegevoegd hebt aan het topic... ” Als speler was je de grootste klojo met je waardeloze truckjes, vraag maar aan oud TRD spelers uni 10... En toevoegen in dit topic?? Fire, gas er op..
-
Lekker BLM Dacht dan Gemini al dood was...
-
[TOT: 106.771.000] Fire rain vs. Hitsugaya Toushiro [Ex Play] (A: 7.620.000, V: 99.151.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostPrachtig lees voer.. Maar de slag??? HT, had je weer plannen om een chinees restaurant te beginnen? Eens een stiekemerd altijd een ..... toch HT? Afschieten die handel en niet zo janken allemaal.. Leuk slapje FR
-
Knigge
Bolder - - Ex teamleden
Post14. Juli 2019 Welkom terug Knigge !! Heb je lang vol gehouden haha Tempo team......
-
Quote from Abremsev: “Oeh pat! wat doe je nu? ” Dat vraagteken is wel nadrukkelijk? Dan zal ik het even uitleggen: BLM valt aan en Patje is er niet maar zijn vloot wel! Dus, vlootje weg en dikke winst voor BLM. Ik spreek uit ervaring.. Lekker Nick GL@RB
-
[TOT: 1.873.055.000] postduif [SpG] vs. Bolder [301] (A: 133.015.000, V: 1.740.040.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostJa, vmode en verder niet gekeken... foutje dus. Have fun met de gs Ik stop er mee, klote update