Search Results
Search results 841-860 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
tooltips/popups
PostZo, ik ben ze kwijt Vervelend is dat je nergens meer een popup krijgt, bv in de winkel kijken wat je aan boosters hebt..
-
tooltips/popups
PostQuote from ReWinD: “Kan je dit beter uitleggen? ” Gewoon even het begin van het topic lezen, misschien begrijp je het dan. Ik heb dit al eerder aangekaart, maar ook toen geen oplossing. Jammer. is zwaar irri.
-
[TOT: 1.842.171.000] JamesCameron [Playbook] vs. Contractor (A: 3.400.000, D: 1.838.771.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from BeLikeMe: “wat snap je niet dat ik al lang gestopt ben in deze uni ? acc staat gewoon nog in vm ” Dat zegt hij toch!!! Ook lezen is moeilijk voor je ?? Ik speel ook in Zaga.. mvg Bolder. ps Wat denken jullie van een oorlog??
-
[TOT: 1.118.461.000] Fire rain [Bro] vs. ReWinD [Playbook] (A: 109.282.000, D: 1.009.179.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “sorry kan je dit vertalen in abn? zoals je zelf ook altijd vraagt of het in het algemeen beschaafd nederlands kan. ” Tja, dan is er weinig hoop voor je.... Verder met vliegen en raiden en what ever.
-
[TOT: 1.118.461.000] Fire rain [Bro] vs. ReWinD [Playbook] (A: 109.282.000, D: 1.009.179.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “sorry kan je dit vertalen in abn? zoals je zelf ook altijd vraag of het in het algemeen beschaafd nederlands kan. ” En dit is abn??:) Lekker door vliegen, leven in de ogame soep. GL@RB
-
[TOT: 79.049.500] Rewind [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 7.172.000, D: 71.877.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Dit is allemaal hypocriet als je het bekijkt. Wij kwamen in een uni waar zielig gedrag goedgekeurd werd door degenen die er al die tijd al waren. Nu worden er verwijten gemaakt om accounts die doorgegeven worden, terwijl de 'grote' jongens binnen hun groep precies hetzelfde al meermaals gedaan hebben. Ik heb niets erop tegen om accounts door te geven aan de gelukkige erna, zeker het greintje respect dat erbij komt kijken om iemand jouw account aan door te geven. I…
-
Quote from INSIDIOUS: “jullie hebben een maan opgeblazen,zijn al 100keer gevlogen,spioe me elke dag en nacht en nogsteeds pomp ik door en laten jullie het gebeuren XD kom op!!waar blijft het echte eliminatie werk ?? XD nog even en de rollen worden ineens om gedraait(; ik ben het type speler die een half jaar niks laat zien en of laat horen en die dan ineens even je vloot nakt,stille wateren hebben diepe gronden ” Zelfkennis siert de mens... toch?? Praatjes vullen nog steeds geen gaatjes... vloot…
-
Dat moet toch een enorme voldoening geven om dit te posten, echt gaaf gedaan. GL@RB
-
Opiniepeiling
PostInteressant stukje van Dune! Ook vaak het gevoel gehad dat er topics zeer snel door bepaalde teamlers werden gesloten zonder dat er, laten we maar zeggen, stront aan de knikker was. Dit leek mij meer van uit een machtspositie iets afkappen. Ook het forum maakt vroeger een redelijk deel uit van het spel, het zou leuk zijn als dat weer zo zou zijn. Als je zo moet werken voor een commune dan valt het nog mee dat sommige het zo lang vol houden.. of het moet uit het oog van de eerdere genoemde machts…
-
[TOT: 6.802.484.000] DDD [TFL] vs. Bolder [301] (A: 367.000.000, D: 6.435.484.000)
Bolder - - Rustplaats
PostQuote from monfy: “Die is helemaal vergeten de Boldermodus weer aan te zetten, lekker winstje ” Ja, vette storing Ziggo, en verder niet meer aan gedacht Geniet er van.
-
[TOT: 464.385.500] fire rain [SpG] vs. de eagel [TFL] (A: 12.825.000, D: 451.560.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostWat een huilers toch!! Lekker geprakt FR!! GL@RB PS, wel op de slag reageren anders meld ik jullie ze(i)kers..
-
[TOT: 203.300.000] Fire rain [Bro] vs. Hitsugaya Toushiro [Playbook] (A: 35.280.000, D: 168.020.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “hmmmm....lagen die er nog? ” Wat een dooddoener ! Lekker slapje @RB
-
[TOT: 320.085.000] PresentDanger [SpG] vs. The F guy [SOG] (A: 20.085.000, V: 300.000.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Ben ook van mening dat die vlootontsnapping nooit ten goede van het spel is gekomen.... Enjoy the goodies. ” Voor welke spelers??? Leuk slapje GL@RB
-
Shit, zit ik een maandje in Griekenland en valt thuis een nuke !! Netjes heren, vette hap. Klapstoel, GL@RB. Internet is hier bagger, dus maar niet inloggen...
-
[TOT: 73.268.000] Draco Malfidus vs. Reformed [NBAM] (A: 8.148.000, V: 65.120.000)
Bolder - - Hall of Fame
Postgood job !! GL@RB
-
Pre-set spionage groepen
Bolder - - Ideas Planet
PostQuote from Wish2Die: “Waar je nu in de instelling enkel een vast aantal kan instellen, daar gewoon 3 opties in kunnen geven. Stel je daar verschillende dingen in, dan wat absremsev zegt een menutje met je 3 voorkeuren bij je spioneren. Heb je enkel 1 ding ingesteld staan, dan gewoon heel dat menu niet tonen. Ben jij blij en mensen die flexibel willen spioneren ook. Ik zie wel het voordeel in van deze suggestie. ” Eens, maar blijft vervelend met manen spioneren!!