Search Results

Search results 881-900 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• aanvallen en vmode

Bolder - - Klachten en bugs

Quote from barcodeplayer: “Het enige dat ik als mogelijk probleem zie hier buiten eigen fout is de vm hop nadat ze winst pakken. ” Dus.als je geprakt bent door een speler die daarna in vmode gaat is het een probleem?? Is het niet je eigen fout als je gesloopt bent?? Dat de aanvaller daarna in vmode gaat, dan kun je hem niet terug pakken?? Dan ga je er dus gevoegelijk van uit dat je die speler dus kunt slopen?? Zou die net zo stom zijn om zich te laten pakken als jij ?:)

• Het verlies van OGame.nl

Quote from Freakertje: “Ik lees het dat hij ingaat op het verlies van Pikachu. Niet zijn herinneringstopic. In die zin lees ik dan ook: hoop en troost voor de toekomst bieden. Het is juist begaan met de medemens en dus niet andermans belangen en geluk verwaarlozen: haaks op de definitie van egoïsme. ” Begrijpend lezen is een kunst die jij duidelijk slecht beheerst. Pikachu is een voorbeeld waar Davy over begon en ik als voorbeeld ook aanhaalde. Wss was Pikachu van grote waarde voor hem. Voor mij…

• User vergist zich, het is 13 aug. Op org draait hij al !!

Quote from Hitsugaya Toushiro: “Als veteraan in losses kan ik sowieso wel aangeven dat emoties lichter worden, herinneringen verwateren en het gevoel wat in het begin altijd kut is en een impact kan hebben in je leven, je er uiteindelijk beter uit komt. Dit is duidelijk jou mening!!, dat bedoel ik met egoisme Is het uiteindelijk niet fijner om te zien dat er nog signatures te zien zijn op het forum en dat je op zulke momenten nog even kunt herdenken wat jouw tijd met Pikachu betekende voor jou? …

Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ik denk dat Lord wel belangrijke punten aanhaalt. Dat dit niet in de smaak valt bij de meesten is jammer en begrijpelijk, maar we kunnen er helaas niets anders van maken. Over het punt van Pikachu. Velen hebben hem alleen gekend van naam en hebben waarschijnlijk niet eens met hem gesproken, maar zijn nu vooral aan het meepraten met de rest. Ikzelf heb hem ook niet gekend ( enkel van naam ) of ooit gesproken. Voor mij is het dan ook niet specifiek iets persoonlijks…

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Set-up kost rond de € 3500,- ( minder mag, duurder niet ) ” Zou voor veel minder moeten gaan, of mijn boodschappenlijst van de jumbo aan moeten passen...

Quote from GGMM: “Tegenwoordig krijg je al een warn als je iemand een kut noemt en gaat het hele topic op slot, want gevaar voor de openbare orde. ” Nu is kut ook een woord wat imo erg snel op bepaalde lippen ligt..( wss komen hier weer dirty mind opmerkingen op..! ) Maar om nu het topic van Davy zo snel weer te sluiten is, ook weer, imo een vorm van over kwalificatie die sommige mods zich aanmeten. Ethiek: een wetenschap waarbij wordt GEPROBEERD om bepaalde handelingen als goed of fout te KWALI…

• visuele update

Bolder - - Ideas Planet

Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ik hoef niet te zien hoe gebouwen een animatie hebben wanneer ze lvl up gaan ” Zou wel leuk zijn een stel mijnwerkers een gangetje te zien graven naar een kristal laag, en voeg dan meteen toe dat je zelf naar de delfstoffen moet zoeken.....

• Quote from wolverine: “davyyyh ik weet zelfs ni welke speler jij bent gebruik gewoon je spelers naar dan weet ik teminste wie je bent ” Fleet sectie-Hyperion cq Izar !! ( gevechtsrapporten !!!

• Quote from Abremsev: “Doe niet zo kortzichtig man. ” Staat een mod niet!! Denk dat leeuwtje het ipr gebeuren ook niet zo ziet zitten..... Leuk slapje, let the war go on,,:)

• Zoek account in Gemini

Bolder - - Account gevraagd

Ga je weer een chinees restaurant beginnen? Nee helaas, ik niet, maar erg veel in vmode met dikke acca's, dus moet niet moeilijk zijn.

• Quote from L3XX666: “hahaha, die Abremsev toch , heel mijn def neer gehaald met IPR omdat ik het puin heb (meer verlies voor jouw) , omdat hij niet het gedult had om recs eerst te sturen (logica ...) ik heb mooi AL het puin opgehaald , wou je eerst nog proficiat wensen met de slag , maarja je ingame berichten waren dan ook weer ooohzooo sympathiek. ” Hoezo?? Als Mod is hij zo belezen en aardig. Leuk slapje. Winst is voor watjes. GL@RB

Quote from Abremsev: “@Bolder Om even aan te geven hoe lastig het is om op de juiste toon een antwoord te geven: Ik vind de posts die dat aangeven alles behalve zinloos. Het is waarschijnlijk erg veel werk, lastig werk en daarnaast onwijs moeilijk om te bepalen wat en wat niet terug gehaald moet worden. Hoe maak je iedereen blij? Zoals ik hierboven al aangeef is het denk ik belangrijk dat we eerst afwachten wat de mogelijkheden zijn voor we naar de volgende stap gaan. ” Wat bedoel je nu? A, de t…

Quote from Doc Holliday: “De invloed is misschien beperkt, maar respecteer tenminste de forumleden hier die het gemis kenbaar maken en probeer niet iedere discussie maar monddood te maken uit gemakszucht. Mijn advies; duik in de backup. Neem de 50 of 100 grootste slagen mee. Neem uit respect de 100 meest besproken onderwerpen mee die niet onder de tag 'onzin' vallen en breng ook de bijzondere gebeurtenissen weer terug en geef dit weer een plaats op het forum. ” Dit zou fijn zijn, de post's die g…

Quote from Freakertje: “"Elke actie heeft een tegenreactie". ” Je meent het!!!. Wederom een pedagogisch verhaal wat, in mijn ogen, kant nog wal raakt. Ik speel een spel, al heel lang. Daarbij zit een mogelijkheid om ergens op te reageren via het board. Ik ken spelers die vaak een ban kregen, permanent zelfs. Als je mijn ban's zou tellen zou je er weinig tegen komen, wat al veel zegt,ook weer in mijn ogen dus. wish2 die is de eerste die persoonlijk word in dit topic, waarom pak je hem niet aan? M…

Quote from Wish2Die: “Sowieso moet je er rekening mee houden dat jij vaak verre van vriendelijk uit de hoek komt Bolder ” Dit is weer een beging van een foute discussie, je begint het weer persoonlijk te maken. Als je de meeste topics zou lezen en terug halen dan ben ik vaak niet diegene met de eerste steek. Tot nu toe ging dit de goede kant op.. en jij gaat het weer verpesten door mij de zwarte piet toe te spelen.. nice !!! Ik was degene die het eerste topic opende en vroeg waar de post's heen …

@Abremsev Wij kunnen wel mee denken, maar in deze niets betekenen. Net als Leg, zeg ik ook wel eens wat (te) veel, maar waardeer jullie werk absoluut. De melkboer weet vaak de juiste toon te treffen, soms wat cynisch, maar dat ben ik gewend in de loop der jaren, en daar heb ik zeker ook respect voor. Wat ik ook graag zou zien in een discussie topic, gooi de echte raddraaiers er uit, maar laat ons, mist in waardigheid, lekker verder lullen en niet meteen de boel sluiten. Zo maak je het forum er i…

KIJK NU..!!! Als Bolder het onderwerp op het forum zet dat hij zijn post's mist en zegt dat het niet om de postcount gaat maar over de, zoals Tuin het omschrijft, waardevolle post's, dan komt er ineens een aardig antwoord!!! Vervolgens gaat het los en gaat het dicht!! Hoe moet je vertrouwen blijven houden in het Team??? Sluit me dan ook bij Leg aan.

• Quote from davyyyh: “Kale of wie er ook op dat account speelt, flikker op uit deze uni of ik bash je de grond in. ” Yes Sir Yes.

• Quote from davyyyh: “Boldertje wat is er mis met een vriend en toyboys? Oké, als het bij selfies blijft op snapchat speel je niet veel klaar nee. @JamesCameron, wat is jouw snapchat? Ik wil wel verder gaan dan dat ” Niks mis mee. Alleen vind hij jouw minder knap dan zijn schatje.. dat is toch denigrerend en beledigend??? toch?? Met de slag is niks mis, gaaf gedaan.