Search Results

Search results 901-920 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from JamesCameron: “ik snap niet waar je je druk om maakt @INSIDIOUS je hebt toch een vriend en ook een paar toyboys waar je in het weekend mee kunt dollen? Laat davy lekker, die is veel minder knap ook dan die lekkere vent die nu naast je ligt zou ik zeker geen moeite voor doen! Aan die selfies op snapchat en grinder te zien kom jij echt niks tekort. On: wolverine is een zielepoot ” Wow, wat een held die James!!! Beetje een denigrerend bericht, suggestief, en beledigend!! Leuke slag, netj…

• Quote from gambit: “Als je niet iets normaals kan schrijven doe dat dan ook niet, HT probeert serieus zijn moderator werkt te doen en dan ga jij zo,n opmerking plaatsen, weet je niet dat je hiermee enorm iemand kan kwetsen en er genoeg mensen zijn die gepest worden omdat ze met bepaalde zaken niet meekomen en daardoor later zichzelf misschien iets aandoen, en dan is het altijd sorry als we het geweten hadden....nee je weet het drommels goed, en je kan er nu al wat meedoen ipv het pas na de tijd …

• IPR 2.0

Bolder - - Ideas Planet

Quote from Alpatsjino: “Fleeten is onderdeel van het spel, net als turtle zijn. Accepteer het of ga met lego spelen ” Wat als je niet fleet? Ben je dan een paria? Willen jullie dan perse deze speelwijze ( miner) weg hebben uit het spel ? Dus iemand die het leuk vind en zijn gs's wil beschermen, is not done? Beetje ziek van al die nieuwe dingen. Dus sluit ik me aan bij Alpa... ga lekker bingo spelen als het niet leuk meer voor je is en probeer niet alles naar JOUW zin te maken. Ouwe rotten houden…

• Mensen tonen die online zijn

Bolder - - Ideas Planet

Waarom zo moeilijk, er is een leuk scriptje wat dit al doet!! Anders je acca aan whatsapp koppelen en de vinkje uitzetten verwijderen...

• Quote from Kreela: “(Dat soort acties roepen vanzelf wel de Anti respons op). ” Dat doet jou verhaal ook. Ben een vent en jank niet zo. Dom idee dus..

• Mensen tonen die online zijn

Bolder - - Ideas Planet

Wat een vernieuwing aan het spel, ga er spontaan de sirtaki van dansen..

• Quote from Spacefighter: “Word je een lekker itje? ” Denk het, ligt nog wel een leuk vlootje, voor de gelukkige vinder straks. Goed gespot ding, have fun met de goodies.

• Geboorte zoon

Bolder - - Algemeen

Leuk bericht hier, gaaf. Van Harte gefeliciteerd Opvoedkundig zit het wel goed. Have fun met de kleine, zegt een trotse opa!

• Quote from Mylife: “Lekker volwassen voor een trial-GO. Beetje meer volwassenheid en tact kan op zijn plaats zijn denk ik zo ;-). ” Eens.! Wel lekker slapje GL@RB Fire

• Discussiedraadje: Board upgrade

Bolder - - Algemeen

Quote from Abremsev: “Op(n) topic: Wat een ongekend bijzondere manier van jezelf uitdrukken Bolder! ” Dank je. Quote from Abremsev: “ik vind dat Deef hier wel een goed punt heeft! ” Wat is het goede punt van "Deef" ??

Bolder - - Algemeen

Quote from davyyyh: “@Bolder Laat deze jongens eens met rust bromsnor ” Zal ik doen @davyyyh

Bolder - - Algemeen

Quote from Abremsev: “Ik vind Lord zijn reactie redelijk normaal, aangezien er gedoeld wordt op de 'baas' van HT, en op het forum is dat Lord. Als daar naar GF verwezen werd, had dat ook gewoon gezegd kunnen worden. ” Moet ik veren tellen??

Bolder - - Algemeen

Quote from Abremsev: “gezien hij de forum-admin is, en dus juist een sterke, weloverwogen mening heeft. ” Onderstaande is dus een weloverwogen mening?? Quote from Lord: “That would be me, dus... U wilt een warn voor belediging of...? ” Ik zie dit meer als : mond houden anders !!! Lord is de topic starter, weliswaar naar aanleiding van. Vreemde gang van zaken, terwijl iets later er wel een bericht over update komt! Voor mij is de zaak nu wel duidelijk, er is hier nog steeds niets veranderd,zeker …

Bolder - - Algemeen

Quote from Lord: “That would be me, dus... U wilt een warn voor belediging of...? ” Denk dat jij ook een "baas"hebt, nml GF Mijn vraag was duidelijk, ik vroeg niet naar domme opmerkingen en meningen wat "zij"van dit probleem vinden. Als er personen die gespeend zijn van enige vorm van empathie, hier gaan verkondigen wat er wel of niet mis is met een simpele vraag, Discussie is toch proberen om van elkaars standpunt te overtuigen en niet een mening opdringen?? Quote from Lord: “Amen. ” Maar eh, e…

Bolder - - Algemeen

Quote from Freakertje: “Ohja, dat moet ik kunnen halen uit de reactie: "kut-smoes" ” Staat er niet, die interpretatie maak jij zelf. Quote from Freakertje: “Geen wonder dat ik denk dat je daar op ageert. ” Begrijpelijk dat je er niets van weet, stond in een andere post en daar is een discussie topic van gemaakt door Lord. Dus eerst huiswerk doen voor je reageert. Quote from Freakertje: “Gelukkig steek ik dan ook geen energie in mopperen over mijn verloren postcount. Wel in anderen aanspreken ove…

Bolder - - Algemeen

Quote from Freakertje: “Gelukkig is jouw reactie ook zeer diepgaand en uitermate indrukwekkend beargumenteerd. Jaloersmakende Allesomvattende Mega Machtig Ellenlange Reactie. HT probeert een verklaring te bedenken, geen smoezen op GF te verdedigen. Je valt hem onnodig aan/af. Ik krijg het idee dat je niet eens begrijpt wat hij schrijft, maar dat terzijde. ” Als je al begrijpend zou KUNNEN lezen,zou je mss kunnen denken dat dit niet tegen HT gericht is maar tegen zijn "baas"... Of ik iemand aanva…

Bolder - - Algemeen

Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ik denk gewoon dat Burning Board een nieuwe upgrade heeft doorgevoerd om het veiliger te maken en ook met het oog op de nieuwe regelgeving van privacy sinds vorig jaar. Oudere versies worden dan vaker overgeslagen met nieuwe updates en dat is dan ook niet ongewoon. Ook komen er vaak veranderingen bij kijken met zo'n upgrade. Die upgrade van Burning Board is al eventjes geleden, maar GF moet dan ook weer het thema aanpassen en in de look van Ogame aantrekkelijk mak…

• bijdrage

Bolder - - Klachten en bugs

Waarom zijn de 'bijdrage van je forum account ineens met meer als 3000 terug gebracht???

• Quote from ReformeD: “Als ik elke keer in vmode moet als ik "bij het vrouwtje kruip" dan zou ik bijna constand in vmodes staan.. ” omg... Wat een gezever over de slag, ik zie geen smoesjes en ieder speelt zo als hij zelf wil en niet zo als jullie willen, jammer dan. GL@RB Demon.

• Quote from davyyyh: “Vannacht besloten een poging te wagen en voila. ” Moet jij niet in je bedje liggen s"nachts? Mooi slapje GL@RB