Search Results
Search results 941-960 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
DM Ninja! [TOT: 32.978.000] wolverine [LOT] vs. Abremsev [BIRDs] (A: 27.070.000, D: 5.908.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostTrieste slag, als je niet op skills kunt spelen en alleen maar met DM.., tja dan wint het geld.. DM ninja kan mijn moeder nog. GL@RB wolverine.
-
Oude gezichten?
PostQuote from L3XX666: “hoi hoi, heb gedient onder de alliantie LION van HT in uni 10 ” Nee hoor, die was een chinees restaurant begonnen @ HT
-
Quote from Abremsev: “Haha weer heerlijk hoe er van uit gegaan wordt dat hij een DM gebruiker is. Account is 2 dagen geleden overgenomen. ” right!! Ja heerlijk he... Lekker puin aan huis.
-
[TOT: 35.144.500] Koolmees [BIRDs] & Papegaai [BIRDs] & Abremsev [BIRDs] & Independence [BIRDs] vs. wolverine [LOT] (A: 13.706.000, D: 21.438.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Abremsev: “Ondanks dat de uni vrij nieuw is, vloog wolverine de ranglijsten in op hoog niveau. ” Een vogeltje staat boven aan met 2x zoveel punten als de tweede!!! vervolgens noem je DM diverse malen in je post's 5 spelers van de birds staan in de top 10. Dus ja...interpretatie.. Quote from Abremsev: “Komt een beetje over alsof iets je dwars zit, gezien je opzettelijk een discussie op zoekt die er niet is. ” Ja, een discussie is altijd leuk, of mij iets dwars zit ? JA!! Hypocriet !! E…
-
[TOT: 35.144.500] Koolmees [BIRDs] & Papegaai [BIRDs] & Abremsev [BIRDs] & Independence [BIRDs] vs. wolverine [LOT] (A: 13.706.000, D: 21.438.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Abremsev: “Daarnaast zie je mij nergens afkeuren dat Wolverine met DM speelt, ik zeg alleen dat ik niet had verwacht dat hij zoveel zou gebruiken. Maar schijnbaar heb jij der wel onwijs veel moeite mee ” Je pist langs het potje, ik heb nergens moeite mee, behalve hypocriet gedrag wat je vertoont. Wat jullie doen is mijn zorg niet, maar niet verwijtend doen naar je tegenstander, terwijl juliie zelf top gebruikers zijn. Lekker door spelen. GL@RB
-
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Abremsev: “Inderdaad! Dat was ook een beetje de bedoeling. Hadden niet verwacht dat er weer zo'n bak DM tegen aan gegooid zou worden. ” lol, kijk eens naar de stijging en punten van de vogeltjes, en praat dan nog eens over dm gebruik. Ze willen duidelijk aantonen dat ze number one zijn. Spelers vliegen, al krijgen ze een bericht, gewoon door las ik op het forum. Dus mompelt iets van hand en eigen boezem.. Wolverine, afschieten die vogeltjes. GL@RB
-
Spelbederf, wat moet je als de nummer 1 met full fleet elke keer vliegt, al stuur je een berichtje, en alleen def sloopt omdat alles weg is.. Tja die zou je dan een rec op zijn dak sturen voor een uurtje of zo. Och, alles in raketjes steken en trossen los dan maar
-
Een perma aanvals warning?? En wat moet dat voorstellen,cq, doen??
-
Quote from Abremsev: “Nee dat is zeer onlogisch inderdaad. 1500 dm aan kleine lasers versnellen. ” Dus een domme speler?? Nu is 1500 dm erg weinig voor versnellen...
-
DM ninja? Kan me niet voorstellen dat data vliegt als hij dit in zijn spio ziet.. GL@B
-
Join n00dles
PostQuote from GGMM: “Hou jij van n00dles? Die van jullie moeten te lang weken Ben jij geen teamlid? Team???????? Join ons dan Kidsplaza?? We hebben plaatjes van bier en bitterballen ” Jullie moeten zeker LJE aanwerven, echt een aanwinst!!! Of is hij al een n00dle? zo te lezen wel Leuke kleurplaat...
-
Blijmakers
PostIs je ingame naam Naatee ?
-
Blijmakers
PostSpeler Nidri kan ook wel wat gebruiken. Plek 1057... En wil graag groter groeien!
-
Troll jongens.. trOl. GL@RB
-
Spelersnaam stelen of is het de enige echte ****** Echt de moeite waard, prima slag, ik hoop dat de verdediger dit te boven komt.. GL@RB
-
Merge door het team
PostQuote from davyyyh: “Bolder, leuk je weer te zien! Hoop dat onze relatie nog steeds zo goed als ervoor was. Speel je in Hyperion? ” Natuurlijk Davyyyh, je bent al die jaren nooit uit mijn gedachten geweest.. Geloof het wel dat ik daar speel ?? Enne, ggmm, hou nou eens op met je gedram over merge, GameF bakt koek, dus is de baas. Zonder DM, en geen geld voor GF?? Misschien een paar euro inschrijfgeld voor een server ?? Dan is iedereen gelijk.
-
Quote from Knigge: “k denk dat jij zoals een aantal andere, zoals we de laatste tijd op het forum zien, het spel niet begrijpen. Je bent ten onder gegaan door een domme fout waarbij er maar 1 schuldige is en dat ben je zelf. Het feit dat je ook nog het lef hebt om twee anderen mee te nemen in jouw downfall laat zien hoe blind je bent ten opzichte van het spel. Het enige grote probleem wat ik hier zie is een niveau van arrogantie waar zelfs Flugel25 niet aan kan tippen. Koop een spiegel en zorg d…