Search Results
Search results 961-980 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Merge van Fidis
PostQuote from RoadRunner: “Dit was misschien een vraag geweest om te stellen voor je als een kleuter ging liggen schreeuwen over het disfunctioneren van mensen die zich voor dit spelletje inzetten. Ik neem aan dat de admins je sollicitatie binnen afzienbare tijd tegemoet kunnen zien? Iemand zoals jij, die alle problemen van OGame binnen 5 minuten kan oplossen, kan het team altijd wel gebruiken denk ik. ” Kom GGMM, miet achter een ouwe soldaat kruipen die niet meer weet wat er speelt, beetje alzheim…
-
Merge van Fidis
PostQuote from GGMM: “Waar kan ik sollicteren? Dan verstuur ik die vandaag nog. ” Stichting begeleid wonen? Je speelt een spel wat in eerste instantie gratis is, je kunt DM kopen, je kunt rebuilden na een tegenvaller, je kunt minen, fleeten, spelen met vmode ( gniffel) Dus je kunt heel veel!! Wel met behulp van onze vrijwilligers, het team, anders is het zo gedaan met dit spel. Wat je wilt is persoonlijk gezien jou idee, maar we spelen met meerdere dus een klein beetje democratie kan geen kwaad, toc…
-
Quote from monfy: “Ik ben heel veel spelers tegengekomen door de jaren heen, maar niemand die ook maar enigszins de buurt komt van de trieste speler Dutchpride. ” Eens, onsportief Nederlands eer.. Leuk slagje.
-
[TOT: 52.378.000] Abremsev [FREE] vs. deManager [ANC] (A: 2.436.000, V: 49.942.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostVolgens mij bestaat de uni alleen maar uit de Manager voor jou, haat gevalletje?? GL@RB
-
[TOT: 99.003.000] Abremsev [FREE] vs. deManager [ANC] (A: 3.535.000, V: 95.468.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Abremsev: “Tja leuke tik, jammer dat de manager 1000 reccies afkocht met dm. Ik kom de rest spoedig wel halen ” Vandaar ook zijn naam : manager..... Slimme jonge.
-
Quote from Vogel: “en elkaar niet kunnen inhalen.. ik denk juist dat @Alpatsjino hier een groot voorbeeld van is.. Van 50M achter naar bevreesde nummer 1 van gemini in wat een jaar tijd? (niet zeker van de precieze punten tho) ” Dit is natuurlijk kul, niemand speelt op dezelfde manier en heeft er tijd en zin in.. en dm niet te vergeten!! Veel geld en veel tijd om er in te stoppen, tja. En natuurlijk de kik ( ego) speelt mee. Dus merge, ook dan kom je weer spelers tegen die je gaan p(r)akken Lekk…
-
Als ik in mijn keramisch oventje een leuk ornament heb gebakken en de oven uit zet, dan blijft mijn arnament bestaan, toch/ Zo gaat het met heel veel dingen die je maakt en energie voor nodig hebt. Dus graviton is een speciale toevoeging aan de werf, en ook voor sterkte van div optie's, om sterren te bouwen. Maar als graviton weer weg valt... einde ster productie??? Dat gaan we niet doen, toch????
-
Ninja! [TOT: 278.709.000] Doedelss [Predator] vs. Spio me Softly [MARVEL] (A: 233.124.000, V: 45.585.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from paul-maximilianus: “Aanvaller deed best heel veel fout. Maan bespioneren en dan 4x de planeet aanvallen. En dat de 2e keer weer doen na er na een 15 min achter komen dat hij verkeerd zat. De 3e keer was dan wel goed op maan, maar ja.... geen safety spio, geen vertragen, dus hopte ik een ster en mijn foddervloot erbij: ” Quote from paul-maximilianus: “Aanvaller staat 6e; ik 60e; dus hij doet van alles goed, maar aanvallen lijkt me niet zijn sterkste kant. ” Erg neerbuigend Paultje!! Ma…
-
Blijmakers
PostSinds kort ook een accountje in uni 3, lol Hier is het leuker dan op de floor Och, naaistreken, daar leer je van, toch ?Maar om nu zo unreal te schrijven!! nogal beledigend! Maar, ik zie hier een post van mij die ook vroeg om metaal..... Moet ik natuurlijk wel uit vmode zijn, maar eens doen dan.. Nick, laat je niet kisten of verlijden, geen ban oplopen. Greetz uit Nidri
-
Blijmakers
PostAls dat zo is... Ach ja, wat spelers al niet doen om iets of iemand te pakken. Triest..
-
Deutoverschot
PostQuote from Abremsev: “Top! Denk dat je dan beter ff door kan spelen/sparen, en die deut lekker laten staan. Wanneer je richting de miljoenen gaat zie ik de vrachters wel verschijnen! ” Samen met de ic's !
-
Bier
Bolder - - Space tavern
PostDoorwerken tot je 70.... Whisky ???
-
Quote from Treinrek: “7x eco houdt je vloot niet in de lucht hè... helemaal met hyperrecs. Elke aanval kost 100mil+ deut aan vliegen. Rebuilden van losses komt daar dan nog eens bovenop. HT, jij zou als geen ander moeten weten dat ook een 7x eco niet 1 2 3 je vlootlosses terugtovert... ” Wat ook een optie is, geduld, wat een schone zaak is. En wat GF door onze strot duwt, zoals jij het plastisch uitdrukt, hoef je niet te nemen hoor!!