Search Results
Search results 141-160 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Jillian: “krap winstje als je 265m deut uitgeeft om te vliegen; als je met 2.5./1.5/1 verhoudingen rekent iig... had je beter de handelaar kunnen gebruiken om die deut om te zetten is dat inclusief recs trouwens? ” Wat is dit voor een spelletje? De geest van het spel is zoek door deze figuren die alleen nog maar rekenkundig bezig zijn met gs zo en deut hier.. Vliegen en slopen ! Lekker slapje Agre GL@RB
-
[TOT: 118.968.926.500] Zippy [Next] vs. Agresievelingetje [DEMA] (A: 5.522.880.000, V: 113.446.046.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from I Am Gonna Kill: “als die dit acc 1 jaar met rust laat die van mij dalijk zal die nog wel zien ” Insidioot dus. Lekker slag Zippy, Pak die straks ook maar ff
-
Quote from Nunya bizz: “Heb je wel gelijk in xD hier wat die erop zegt: De ADMIRAAL INSI is even bezig in bellatrix, heeft zojuist de huidige nr 1 courage blauw gespeeld en straks is piraat en bolder aan de beurt, na bellatrix zal DE ADMIRAAL naar uni 3 komen omdat sommige het zo lief vragen. ” Wat een humor!! Zoveel geld en energie in een spelletje stoppen dat je leven volledig gefixeerd is op Ogame Bolder speelt voor de lol en staat meer in v als actief! Dus... be my guest. De poging is al ged…
-
Wie reageert er na jou?
Bolder - - Thuisplaneet
PostJep, was ff in de wolken... Piraat ?
-
Quote from Hysteria: “Ik denk dat Piraat zijn obsessie met deze speler een beetje zorgelijk aan het worden is Een oorlog hoort bij het spel maar ik denk dat in dit geval deze oorlog heel veel zegt over de starter ervan. GO Fubar GO ” Volgens mij start Mehh een oorlog tegen Fubar. Dus als Fubar een speler is dan heb ik niet opgelet.. Dus net als jij dan een speler aanmoedigt doe ik dat ook maar. GO MEHH GO
-
Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als er eindeloos lange aanvallen gedaan worden, als er herhaaldelijk kansloze kinderachtige en winstloze aanvallen gedaan worden of puur gespeeld wordt om anderen het spelplezier te ontnemen. _____________________________________________________________________________ Daar zie ik er maar een paar voor aan oa een klein blauwe mannetje met zijn kleintje Of iemand met een zwarte baard... De wekker zetter mss ? Anway.... go ! Leuk een oorlog
-
Wie reageert er na jou?
Bolder - - Thuisplaneet
PostZo Bolder hier eens Bella ?
-
[TOT: 2.428.065.000] Piraat [mehh] vs. John Wayne Gacy [Fubar] (A: 40.375.000, V: 2.387.690.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Jillian: “Je valt een beetje in herhaling; is het Korsakov of dementie? ” Ja klopt :). Maar hij is ook zo komisch.... de verkeerde wekker gezet !!! Ik ga hem er nog lang inhouden, net als de slag Thxs Piraat voor deze !
-
[TOT: 11.564.044.500] Piraat [mehh] vs. jackals 5 [J JOH] (A: 0, V: 11.564.044.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from smurf: “Want dan is dat ding binnen 1 nacht te vullen met kansloze aanvallen. ” Waarom kansloos ? Omdat het niet in je blauwe straatje past? Lekker Piraat, slachten die deffers
-
[TOT: 2.428.065.000] Piraat [mehh] vs. John Wayne Gacy [Fubar] (A: 40.375.000, V: 2.387.690.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostLekker Piraat, Maar misschien voor enkele onder ons : te koop Zomer wekker ! Dan kan de winterwekker de kast in zodat je niet de verkeerde wekker zet Geen goede rebuild gewenst.
-
BOEM !! Zo gaat ie goed, zo gaat...... Je zou denken dat in een 1 speed uni je toch ff naar de schroot handelaar gaat als ze met sterren komen.
-
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Jillian: “is wel een erg domme post bolder, ” Wat ik dom vind !!! De VERKEERDE wekker gezet, sliep je bij smurf ? Lekker slapje op de juiste !
-
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Courage: “@ klungel @smurf ; ik heb je ingame al geblokkeerd omdat je niets nuttigs toevoegt. ” Zouden er meer moeten doen Enne... wat was het nou? De verkeerde wekker gezet ? Of de wekker verkeerd gezet ? Of gewoon gesloopt ! Leuk hitje Piraat
-
Bolder - - Hall of Fame
PostLekker afgesnoept van Jillian, Bouwen!!!
-
[TOT: 1.698.145.000] Marshal Ceti [Fubar] vs. Piraat [mehh] (A: 194.125.000, D: 1.504.020.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostPiraat... door een noob ???