Search Results

Search results 181-200 of 643.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• gl rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp ________________________________________________ Interceptor 170.000 _________________________________________ Verdediger Procurator Lagoon [TDF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 33.929 Groot vrachtschip 7.757 Licht gevechtsschip 30.511 Zwaar gevechtsschip 20.333 Kruiser 6.080 Slagschip 1.650 Kolonisatieschip 2 Recycler 41 Spionagesonde 126.604 Bo…

• Quote from Azenomei: “Heb je wel de goede v-hop handleiding gestuurd? Of is dit een "legale" push slag? Gl@ ja, wat eigenlijk. ” stil maar knul Ik weet dat je graag wilt reageren, maar uitspraken zonder feitelijke onderbouwingen maken je posts alleen nog maar zinlozer ==Yoshi [29/4/21 02:05] warn voor offtopic

• Quote from Cheaters: “wow, das handig. Na weet ik veel hoelang vmodus, eruit komen...vervolgens direct wat anders gaan doen om dit allemaal ongezien plaats te laten vinden...en na de slag weer netjes v modus in. Het lijkt haast een beetje "te" handig... ” En daarmee insinueer je wat?

• Aantal maanden geleden dook xtroken vmode in, reden: ik was te actief aan het jagen Nu weer uit vmode, spio rondje en tot mijn verbazing lag hij met zijn knikkers volledig off op zijn maan Ploffer naar inner gestuurd (1.5u verder), maan laten maken en deut verstuurd (0.5u verder), bootjes op pad en 16min later onderstaand resultaat! Zo maak je het me wel heeeeel makkelijk xtroken, gl rb of gl irl wat het ook wordt! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-04-2021 --:--:--, toen het tot een g…

• Quote from Sempi: “Nog meer interceptors bouwen met die winstverdeling Ziggy, glrb ” Eerst maar een paar knikkers. Ic’s al ruim boven de 1mil, genoeg voor deze uni voor nu

• Quote from Azenomei: “Een slag! "Goed gedaan". Gl@rb ” Een reactie, dank je

• Keer of 2-3 misgevlogen de laatste dagen, vandaag wel raak! Heerlijke gs’jes Def, glrb en de volgende spaaractie! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp ________________________________________________ Interceptor 80.000 _________________________________________ Verdediger Ziggy [RoT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 15.350 Groot vrachtschip 65.859 Kolonisatieschip 2 Recycler 364 Ster des Doo…

• Ik vraag me wel even af op je rapportje wel klopt @Klapstoeltje? Deel 1: 77 van de 82 miljard puin terwijl ik er 25.5 miljard van heb? Deel 2: 14 van de 14miljard ik snap dat je een paar miljard gelijk in je reapers hebt liggen maar als ik deel 1 en 2 optel kom ik op totaal 116miljard geruimd puin van de 96 dat er lag?? Neem niet aan dat je 20miljard puin in je reapers had denk ff in deel 2 het puin op ‘niemand’ zetten en dat je dan goed zit over 2 slagen verdeeld. Puin van deel 2 heb je hier al…

• Quote from Klapstoeltje: “Quote from Zippy: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Zippy: “Quote from Courage: “Wel jammer van de gestolen grondstoffen door Zippp maar die kans was uiteraard aanwezig. ” Als klapstoel niet zo driftig was gaan spioneren vlak voor/ na zijn hit had ik niet eens doorgehad dat hij uit vmode was gekomen, dus dit was een gevalletje eigen schuld, dikke .... Maar je hoort mij niet klagen over de heads up die hij me daarmee gaf ” liever te veel spioneren dan.in een onverwac…

• Quote from Klapstoeltje: “Quote from Zippy: “Quote from Courage: “Wel jammer van de gestolen grondstoffen door Zippp maar die kans was uiteraard aanwezig. ” Als klapstoel niet zo driftig was gaan spioneren vlak voor/ na zijn hit had ik niet eens doorgehad dat hij uit vmode was gekomen, dus dit was een gevalletje eigen schuld, dikke .... Maar je hoort mij niet klagen over de heads up die hij me daarmee gaf ” liever te veel spioneren dan.in een onverwachte counter vliegen he dan is die 25mld een s…

• Quote from Courage: “Wel jammer van de gestolen grondstoffen door Zippp maar die kans was uiteraard aanwezig. ” Als klapstoel niet zo driftig was gaan spioneren vlak voor/ na zijn hit had ik niet eens doorgehad dat hij uit vmode was gekomen, dus dit was een gevalletje eigen schuld, dikke .... Maar je hoort mij niet klagen over de heads up die hij me daarmee gaf

• Leuke slap klapstoeltje, blijkt maar weer dat iedereen gewoon moet blijven opletten! En altijd leuke onderonsjes ingame Maar oh oh oh een v-hop slag in combinatie met dm gebruik?! Laat bepaalde figuren het niet lezen want dan gaan ze helemaal los ps. Het gesnoepte puin was idd een slordige 25.5miljard, wilde voor de counter gaan alleen met maar 100mil deut ging dat niet lukken. hf spending en blijf ff uit vmode, heb ik weer wat om op te jagen Annu, ff balen en dan weer door, kerkhof geeft je wee…

• Quote from Azenomei: “Wat betaald het? ” en dat schrijf je dus met een -t doe ze de groeten op de basisschool Ik sloop ondertussen weer wat spelers, kun je binnenkort weer reageren ][Lord][ [01-04-2021 rond 20:35 uur] Off-topic

• Klein beetje gs Gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp ________________________________________________ Interceptor 30.000 Pathfinder 40.000 _________________________________________ Verdediger Saretha [TDF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 11.358 Groot vrachtschip 18.348 Recycler 48 Ster des Doods 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Zippp __________…

• Quote from Zaphod Beeblebrox: “He Zippo, moet je nagaan dat hij ondanks zijn afkeer telkens weer terugkomt om te reageren op je dikke slagen. En verder niet op reageren natuurlijk, zijn niveau is tenslotte het niet maken van hitjes. ” Ja ik voel me zwaar vereerd, 1 van de redenen waarom ik maar hitjes blijf maken

• Quote from Azenomei: “Quote from Zippy: “Quote from Azenomei: “Nog zo'n nette slag. Totaal geen afgesproken werk enzo. Mooi hoor. Wel toevallig dat dit 1 van die v-hop fanboys is die altijd komen roeptoeteren dat v-hop stijl de beste stijl is. Ook mooi dat hij nu weer in een andere alliantie zit, kan je die online tijden ook netjes door krijgen. Maar wat weet ik er verder van natuurlijk. Goed gedaan hoor, mooi werk. GL@VM ” miss even kijken bij welke post je iets zet voor je een aaneen rateling …

• Quote from Azenomei: “Nog zo'n nette slag. Totaal geen afgesproken werk enzo. Mooi hoor. Wel toevallig dat dit 1 van die v-hop fanboys is die altijd komen roeptoeteren dat v-hop stijl de beste stijl is. Ook mooi dat hij nu weer in een andere alliantie zit, kan je die online tijden ook netjes door krijgen. Maar wat weet ik er verder van natuurlijk. Goed gedaan hoor, mooi werk. GL@VM ” miss even kijken bij welke post je iets zet voor je een aaneen rateling van onzin zet die niks met de slag of de …

• Zag al een weekje puinsave missies vanaf zijn planeet, maar telkens zaten zijn rips er niet bij dus was het de schrale winst niet waard om te vliegen. gisteravond vertrok hij echter op een 27u puinsave incl de rips Vanochtend bootjes en recs getimed en rustig afwachten tot de boem vanavond. Hij had nog gesimd om 4 halters te regelen, helaas kwamen ze tot de conclusie dat mijn winst alleen maar groter zou worden, de haltbootjes waren nl meer dan welkom geweest En pech voor Harrybob’s zijn getimed…

• Quote from Azenomei: “ Verzin eens wat nieuws v-blijver ” volg je eigen advies zou ik zeggen, er is er vooral 1 die in herhaling valt! Ga ik nog wat slagen maken, miss dat demonic al wat gerebuild heeft om te slopen

• Quote from Azenomei: “Wat een feest weer. En iedereen heeft zijn verloren spullen weer terug! Zippp heeft zijn "v-mode uit" knop weer gevonden, ” Ga jij die knop ook ooit nog vinden? Inmiddels sta je er volgens mij al langer in dan ik opgeteld in periodes Misschien aan klapstoel vragen of je zijn acc mag overnemen, eens kijken of al dat geblaat nog gevolgd wordt met het kunnen omgaan met een vloot of dat je gelijk in mijn reccies verdwijnt Tot die tijd maak ik wel slagen als deze en gebruik ik m…