Search Results

Search results 241-260 of 643.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp ________________________________________________ Interceptor 200.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Gravity [RoT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 25.574 Groot vrachtschip 18.334 Licht gevechtsschip 40.001 Zwaar gevechtsschip 39.862 Kruiser 12 Slagschip 57 Kolonisatieschip 2 Recycler 1.741 Spionagesonde 463 Bommenwerp…

• Peter kwam vlak na de slag online en begon gs te pendelen, scheelt helaas zo'n 1,5miljard aan naraids Gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp ________________________________________________ Interceptor 200.000 _________________________________________ Verdediger peter [ShadowRe] ________________________________________________ Klein vrachtschip 197.287 Groot vrachtschip 5.272 Licht gevechtsschip 106 Zwaar gevechtsschip …

• Gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp ________________________________________________ Licht gevechtsschip 500.000 Vernietiger 100.000 _________________________________________ Verdediger LXG [TDF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5.848 Groot vrachtschip 3.324 Zwaar gevechtsschip 200 Kruiser 20 Recycler 32 Spionagesonde 21 Vernietiger 1 Ster des Doods 200 Pathfinder 702 _______________…

• Nog maar 1 Gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp ________________________________________________ Slagschip 200.000 Interceptor 500.000 _________________________________________ Verdediger Harrybob [ShadowRe] ________________________________________________ Klein vrachtschip 32.485 Groot vrachtschip 88.000 Licht gevechtsschip 50.973 Zwaar gevechtsschip 17.503 Kruiser 7.694 Slagschip 2.506 Kolonisatieschip 3 Recycler 1.…

• En blijven jullie je vooral daar druk om maken, ga ik weer wat nuttigs doen

• Quote from Kikero: “Quote from Azenomei: “Weer een kansloze v-hop slag. Goed hoor, bravo! ” No save, no fleet.Als zippp ze kan pakken, dan anderen ook. Waarom vlieg jij er niet voor, zodat ze niet in Zippps recyclers terecht komen? Waarom legt er niemand een valstrik? Meer moeite doen. Zippp, ik ben eigenlijk ook geen fan van het "meteen weer blauw". Ben van mening dat het minstens 48u zou moeten duren voordat v-mode weer aan kan (wie langer niet kan moet gewoon blauw blijven), maar het is binne…

• Gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp ________________________________________________ Interceptor 80.000 _________________________________________ Verdediger KingSolomon [Mine] ________________________________________________ Klein vrachtschip 206 Groot vrachtschip 17.655 Licht gevechtsschip 70 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 2 Kolonisatieschip 7 Recycler 1 Spionagesonde 133 Bommenwerper 931 Raketlanceerder 606 ________…

• gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp ________________________________________________ Interceptor 150.000 _________________________________________ Verdediger Ziggy [RoT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.090 Groot vrachtschip 40.855 Recycler 1.100 Ster des Doods 2 Raketlanceerder 19.939 Kleine laser 503 Kleine planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na he…

• Gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippp ________________________________________________ Interceptor 100.000 _________________________________________ Verdediger Joker [TDF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 32.892 Groot vrachtschip 12.163 Licht gevechtsschip 26.087 Zwaar gevechtsschip 14.628 Kruiser 6.415 Slagschip 1.824 Recycler 1.110 Spionagesonde 92.469 Bommenwerper 36 Pathfinder 5.72…

• Quote from Azenomei: “zo, moest je voor dat emotionele geratel twee bewerkingen uitvoeren? En dit is het resultaat? Ik snap dat het een hele schok voor je is dat niet iedereen je prestaties van het vmode hoppen fantastisch vindt. Maar je infantiele reactie laat in ieder geval zien dat het je raakt. Veel plezier met het afkopen van je winst. Gooi er nog eens lekker een paar honderd euro tegenaan, nog even en je speelt alleen met de 3 mensen die je speelstijl wel prachtig vinden. Bravo! ” ik weet …

• Quote from Azenomei: “En toch sta ik overal waar ik begin minstens top 50. Zonder v-hoppen, zonder dm, gewoon ouderwets spelen. Toch fijn dat het v-hoppen en dm gebruik het hele spel verpest hebben en alles overal leeg loopt. Blijf jezelf vooral schouderklopjes geven. GL@rl ” Woooow top 50? Poeh poeh, nou voel je je wel helemaal het mannetje zeker?? #droeftoeter Wie geeft zichzelf hier nou de schouderklopjes? In de week dat ik uit vmode ben heb ik jou nog niet anders dan blauw gezien in dat niet…

• Spotte deze vanmiddag op een spiorondje en besloot maar gelijk te launchen. Vervolgens de rest van zijn manen af gegaan en spotte act in mw1. Aangezien ik toch al gelaunched had maar laten vliegen in de hoop dat het transportjes waren. Een paar spios leken dat ook uit te wijzen waardoor onderstaande het resultaat was van de launch Begreep achteraf wel dat ie on was maar er iets ( ) niet goed ging (geen idee wat, een ninja kon het iig niet zijn want main was niet thuis) begrijp dat je na een lang…

• Wat een heerlijke slag geworden met een zieke winst totaal! Zal wel weer 10min hebben geduurd voor het rapportje er was? Hf spending en iedereen succes met de rebuild, dat gaat wel ff duren

• Quote from Kikero: “Wie savet er nu toch op koloboot met zo'n mooie vloot ” Iemand die pas sinds kort hoeft te saven omdat z’n mega vloot gesloopt was en de spreiding van zijn planeten zodanig is dat saven op plaatsing veeeeels te duur wordt

• Quote from gambit: “Dat heb je netjes gedaan Zipp, geniet van de grondstoffen. Jammer Rene, maar shit happens, kijk later vandaag maar in Zagadra wat een slag daar geweest is haha, als ze het vandaag posten. ” Dat wordt het echte vuurwerk dat vandaag gepost kan worden idd

• Hield de activiteit van renederoij al een paar dagen in de gaten en zag al snel een (save) patroon ontstaan. Gister redelijk met rust gelaten en met wat spios het idee gegeven dat ik niet wist waar hij zijn vloot had liggen voor de nachtelijke save. Vervolgens kolootje inner gelegd en maan geblazen (welke pas bij poging 5 ging pinch.png en me 75 rips kostte, maar zeker de moeite waard met dit resultaat). Wat tevoorschijn kwam was een welverwachte terugkerende kolomissie saint.png Bootjes getimed…

• sneu figuur = sneu figuur, ownee kan er ook gewoon Azenomei neerzetten... Deze slag is al 2 maanden oud, kruip weer lekker onder die steen en blijf er liggen! Blijf ik wel gewoon winst maken, Iets wat jij nog nooit in je inbox hebt gezien

• Netjes afgestraft klapstoel, spiosave naar 16 is niet heel slim als iemand die je solo aankan een stelsel naast je ligt Zag het vanmorgen vroeg al gebeuren met je verlies aan rips maar khamul was niet op tijd wakker om me de aankomsttijd te sturen, anders had het je een stuk minder makkelijk afgegaan, kolootje inner was al onderweg hf spensing en khamul, even balen, rebuilden en NOOIT meer op spiosave (of kolo of puinsave) gaan!

• Netjes afgestraft dizzy, maar het mocht ook wel een x als ik 3u off lig Je had zeker ook alle andere deutsubjes kunnen pakken in die tijd @ressiv wat the f*ck heeft karma er mee te maken? Hij pakt een deutsubje inner, prima afgestraft maar ga er niet meer van maken dan dat t is. En ‘beetje bij beetje’? Snel gerekend moet ie nog minstens 1600x langs komen, laat staan dat mijn main bijna 3x zo groot is als de zijne dus ontstaat er al een aardig probleem als ie daar tegenaan vliegt hf spensing dizz…

• Uni3 stats discussie

Zippy - - Algemeen

Quote from Azenomei: “Quote from Zippy: “En kom op zeg, als je in 42u niet 1x kan inloggen om opnieuw te saven vraag ik me sterk af wat je doel was om t spel te gaan spelen. ” En dat van een v-hopper. Zet je alles dan maar op delete ipv smurf? ” Ssssst stil zijn jij, amateur! Je speelt niet in deze uni, hebt niks nuttigs in te brengen (niet in dit topic of überhaupt op het board) dus wees stil, ga verder janken in een hoekje of bij je praatgroep en laat de spelers die wel wat toe te voegen hebbe…