Search Results
Search results 361-380 of 643.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 181.596.000] Applejack [MLPF] vs. Corona Light [Bananana] (A: 22.210.000, V: 159.386.000)
Zippy - - Hall of Fame
PostLaat je überhaupt nog iets heel in die uni? Lekker bezig Saw, keep it up!
-
[TOT: 19.731.553.000] Original Gangster [Predator] vs. Nexon (A: 1.969.851.000, V: 17.761.702.000)
Zippy - - Hall of Fame
PostLekker winstje geworden zo! def, Gl rb!
-
[TOT: 20.793.335.000] Zippy [Predator] vs. Noodle [GZV] (A: 5.778.996.000, V: 15.014.339.000)
Zippy - - Hall of Fame
PostQuote from DePaasHaas: “Klasse hit, Jammer dat ik een beetje gezeik had met me internet waardoor ik je niet heb aan zien komen.. Anders had ik het iig voor eventjes weer kunnen voorkomen xD Succes met de winst Ik ga maar ff bedenken wat ik ga doen... Groetjes, Noodle ” Sportieve reactie Ik zou zeggen lekker doorsparen en het vooral niet terug in je def steken gl met wat je gaat doen!
-
[TOT: 20.793.335.000] Zippy [Predator] vs. Noodle [GZV] (A: 5.778.996.000, V: 15.014.339.000)
Zippy - - Hall of Fame
PostDe winst was eindelijk groot genoeg om maar eens tegen die def aan te vliegen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Predator] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.562.030 Zwaar gevechtsschip 242.676 Kruiser 300.096 Slagschip 80.688 Interceptor 200.050 Bommenwerper 3.804 Vernietiger 101.524 Reaper 21.659 Pathfinder 50.608 Klein vrachtschip 2.575.703 _________________________________________ …
-
[TOT: 2.886.557.000] Zipper [Predator] vs. psykovsky [GZV] (A: 7.055.000, V: 2.879.502.000)
Zippy - - Hall of Fame
PostGs’jes Psy, gl met de volgende spaaractie! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zipper [Predator] ________________________________________________ Interceptor 150.456 _________________________________________ Verdediger psykovsky [GZV] ________________________________________________ Klein vrachtschip 349.400 Groot vrachtschip 85.001 Licht gevechtsschip 2.166 Zwaar gevechtsschip 372 Kruiser 1.171 Slagschip 2.132 Kolonisatieschip …
-
Quote from Abremsev: “Quote from Alpatsjino: “Dit gebeurd achter de schermen al lang, echter worden de tijden afgerond in secondes aan de users getoond Verklaard ook perfect waarom de ene misgrijpt bij puin, en de ander niet ondanks dat ze op dezelfde secondes zijn getimed ” Ik krijg steeds meer het idee dat first come, first serve geld. Als ik mijn recs op dezelfde seconde time, maar ze eerder heb verstuurd dan de ander, heb ik het puin. ” Dat is de algemene verwachting en uitkomst. Maar de erv…
-
[TOT: 31.658.591.000] Zipper [Predator] vs. Twisted [FREE] (A: 5.052.176.000, D: 26.606.415.000)
PostQuote from Kikker: “Ongelofelijke klap, maar toch weer een mooi voorbeeld van waarom er een aanvalsverbod zou moeten zijn van x uur wanneer je uit vmode komt... Je werfjes zullen wel even zoet zijn zeg, poeh. ” Of misschien een vloot niet zo lang laten liggen inner bij iemand als je weet dat diegene uit vmode kan komen
-
[TOT: 31.658.591.000] Zipper [Predator] vs. Twisted [FREE] (A: 5.052.176.000, D: 26.606.415.000)
PostZat alweer een paar dagen in vmode nadat pd en dizzy de manen van devil hadden gesloopt en achter zijn vloot aankwamen aangezien leg, ik en monfy vmode ingedoken waren... vliegen ze uiteindelijk niet omdat ze er geen rekening mee hadden gehouden dat ik en monfy uit vmode konden komen. Beetje jammer, wij gingen voor een kamikaze halt Vmode weer ingedoken na die teleurstelling maar dit vroeg natuurlijk om wraak En aangezien dizzy na een eerdere slag al had aangegeven dat hij zijn vloot eerder zou …
-
Quote from LoneRanger: “Moeten de aanvallers ook hun winst inleveren Minime? Ik ben van mening dat door de serverlag de slag heeft plaatsgevonden. Volgens mij was de verdediger gewoon op tijd met saven. Dat blijkt doordat hij zijn vloot nog heeft. Door de lag is er alsnog een gevechtsrapport gekomen en hebben de aanvallers onterecht puin. ” Miss is het beter dat als je geen verstand heb van wat er daadwerkelijk is gebeurd en wat de lagg heeft veroorzaakt en al is vastgesteld je jezelf wat minder…
-
Quote from Abremsev: “Kudo's voor Lord, daadkrachtig en helder verwoord. Kudo's voor Jillian, lekker gewerkt gap. Netjes! Zie dit maar als een like, ondanks dat het niet kan hier haha. Ik snap de frustraties van spelers in deze wel, maar goed, er is hier niemand die er verder iets kan doen. Helemaal nu ik het verhaal vanuit het team hoor, ben ik van mening dat zij absoluut de juiste keuze hebben gemaakt. Gewoon lekker terug gaan naar hunten, en de hele bende nog een keer crashen! Want zeg nou ee…
-
Quote from Lord: “Dus dan zeg ik, verdediger, lever alles maar in. Nee zegt de verdediger, ik heb gesaved, niet mijn fout. Dan zeg ik, aanvallers, lever de winst maar in want die komen uit een bug. Nee zeggen de aanvallers dan, niet onze fout de slag is gemaakt. Dus aanvallers hebben een CR om te bewijzen dat de slag is geweest, verdediger heeft zijn/haar vloot nog om te zeggen ik heb gesaved. Succes, pick a side. ” volgens mij toont, naast het feit dat er een cr is, ook het feit dat er een vloo…
-
Lord, ik vind toch dat je de plank op 1 onderdeel misslaat. Ja ik begrijp dat jullie weinig aan de bug zelf kunnen doen, maar nee de oplossing voor het gevolg slaat nergens op. Je geeft aan dat geen van de partijen benadeeld zouden moeten worden. Aanvallers steken tijd en energie in de slag, timen zijn vloot en het rapport laat ook zien dat er daadwerkelijk een slag is gemaakt en zijn vloot gesloopt is. 94miljard vloot opgeruimd in de uni waardoor ‘gevaar’ om zelf gesloopt te worden een stuk min…
-
Quote from Kaj: “Quote from Caspertvanmierlo: “Hahahaha Het is mogelijk om in 2 sec een vloot op plaatsing weg te krijgen? Die geloof je zelf toch niet. Enkel mogelijk gemaakt door een bug. 5 sec dan heb je een goed kans, mits je heel vlug bent. Speler profiteert van een bug in het spel.....terecht of onterecht; volgens mij staat daar iets over in spelregels. Geef een superGO de rechten en mogelijkheden om het op te lossen. En er moet natuurlijk wel iets gebeuren hè Of vloot kwijt of ruimtewerf.…
-
Quote from part animals: “sorry ik was rap genoeg om er vanonder te geraken dus jiullie hebben geprofiteert van de bug en hebben ongeoorloofde winst want ik kon weg vliegen anders zou mijn vloot het niet overleefd hebben voor mij geen probleem van dat kerkhof jullie alle gs terug geven aan een go bekijk het hoe je wilt ” Nou geen onzin gaan praten, je was hiervoor nog gewoon sportief bezig. Het rapport laat zien dat je gesloopt bent, binnen 2s saved niemand een vloot op plaatsing! De bug is beke…
-
Quote from Spacefighter: “in vorige gevallen die ik weet was er nog een poging van saven door middel van een sprongpoort of plaatsing ten tijde van de slag. Dat was dan gelukt voor de speler omdat de slag langer duurde om te simuleren dan dat het wegsturen duurde (simuleren tot wel 3 seconden) Probeerde Post hier ook te saven nog? Want dan is dit wel echt een idiote bug. ” wat ik begreep probeerde hij in 2s toch nog een plaatsing te sturen (was teruggekomen kolo na moonblow)
-
Quote from part animals: “sorry Legend niet zeveren ze hebben het hier ook zo gelaten in deze slag [TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000) kan ik toch ook niet aandoen en als me vloot weg moet dan moest dat daar ook gebeuren en moest je het nagaan zijn zeker en vast nog zulke slagen gebeurd is niet mijn schuld dat de software dubbel slaat bij gameforge (sorry van het linken van een andere slag) ” postduif ik ben het met je eens dat jij…
-
Quote from Gorilla: “Is volgensmij een afgesproken slag maar ik ben geen GO dus ik kan daar niet over oordelen. Veel plezier met het opbouwen van de vloot al lukt dat je vast snel met expo ” als jij gewoon je het nutteloze deel van je opmerkingen voor jezelf houdt, wordt het een veel mooier forum van
-
Ja vooral aangezien er een bug lijkt te zijn waardoor postduif niet alleen zijn vloot nog heeft maar ook zijn kerkhof heeft gekregen