Search Results

Search results 461-480 of 643.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Had hem al een tijdje op het oog en de laatste tijd werd hij wat slordig... Vanochtend spotte ik een timertje dus snel de bootjes laten vliegen met een nieuwe solo nr 1 tot gevolg De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 100.000 Kruiser 22.000 Slagschip 11.000 Interceptor 12.987 _________________________________________ Verdediger red devil _____________…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 2.500 _________________________________________ Verdediger poes [JIGSAW] ________________________________________________ Groot vrachtschip 9.782 Kolonisatieschip 1 Recycler 336 Ster des Doods 1 Raketlanceerder 219 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Zippy [DaS] ________________________…

• Eindelijk op een foutje kunnen betrappen... Sportieve reactie gehad, een goeie rebuild dan ook! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger Lord Beelzebuth ________________________________________________ Groot vrachtschip 7.548 Licht gevechtsschip 323 Zwaar gevechtsschip 97 Kruiser 33 Slagschip 8 Kolonisa…

• Quote from monfy: “lekker hitje geworden, was al bang dat ik weer moest gaan saven ” Nee joh, je kunt weer rustig verder slapen

• Strider was de laatste weken flink in zijn vloot aan het investeren, daardoor een mooi nieuw projectje geworden om te crashen Laatste dagen de aandacht verhoogd om te kijken welk maantje ik binnenkort zou moeten ploffen. Tot.... ...ik vanochtend ineens een timertje zag komen op een maan 8 stelsels van mijn main Op de gok gevlogen aangezien hij normaal erg actief is als zijn vloot er ligt. Denk een savefoutje o.i.d. aangezien hij nog steeds niet online is geweest, maar niettemin presenteer ik daa…

• 2 van 2 Def, gl@rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 4.500 _________________________________________ Verdediger sippie100 ________________________________________________ Groot vrachtschip 400 Slagschip 531 Recycler 200 Zonne-energiesatelliet 220 Vernietiger 55 Interceptor 50 Raketlanceerder 1.442 Kleine laser 14 Grote laser 13 Gausskanon 17 Ionkanon 21 …

• 1 van 2 De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger sippie100 ________________________________________________ Groot vrachtschip 840 Licht gevechtsschip 22 Zwaar gevechtsschip 4 Kruiser 17 Slagschip 500 Recycler 400 Spionagesonde 500 Bommenwerper 9 Zonne-energiesatelliet 120 Vernietiger 68 Interceptor 73 Ra…

• Deutjes opgehaald... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Kruiser 2.000 _________________________________________ Verdediger Storozhevoy [IMP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 3.560 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Kruiser 2.000 ( -0 ) ___…

• Stuur ik vannacht een ripvluchtje voor iets van 16m winst, zie ik vanochtend dit rapportje in mijn inbox hangen Dacht ie met wat extra bootjes mijn rips tegen te houden? Naja bedankt voor de extra winst! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Ster des Doods 70 _________________________________________ Verdediger Sh1NCr0W ________________________________________________ Li…

• Altijd fijn als de bootjes in een lanxhit nog een beetje gevuld zijn! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Ster des Doods 137 _________________________________________ Verdediger Kapitein Haddock [DiRo] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.000 Slagschip 500 Recycler 80 Spionagesonde 150 Vernietiger 2 Interceptor 160 Raketlanceerder 10.000…

• Helaas kwam ie tussentijds online, maar nog wel prima winst met lekkere deutjes! Maar wie heeft er nou zulke def op zijn maan... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 4.000 _________________________________________ Verdediger WilliamWallace [Freedom] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.300 Groot vrachtschip 2.600 Kolonisatiesc…

• Fidis is vandaag gestorven,

Zippy - - Klachten en bugs

Quote from GGMM: “Als ex-speler heb ik in het verleden ook wel eens gecheat. Daar waar TS dus de aanvallers van beticht. Ik heb het idee dat de meeste GO's al jaren staan te slapen, doen ze uberhaupt wat en wie controleert hun werk? Sommige spelers lijken echt letterlijk 24/7 online te zijn, wat niet heel moeilijk is als je gebruik maakt van scripts. ” Wat jij vroeger hebt gedaan allemaal leuk en aardig, wij cheaten niet! Onze topicstarter kraamt een hoop onzin uit, het laatste geluid van de sle…

Quote from Anonymous: “ Begon je ook nog eens te melken dat zippy je vloot noooooit te pakke zou krijgen. Zie hier nog geen 7dagen later, daar ga je dan ” belofte maakt schuld he, had je gezegd dat ik er werk van zou maken Dat ie dan zelf de fout in gaat maakt t wel wat eenvoudiger

• Quote from monfy: “Leuk dat ik zelf ook eens achterover kan leunen en alles lekker voor me geregeld word wanneer mag ik weer mijn bootjes uitlaten Zippy? ” haha we gaan op zoek Maar schijnbaar is de uni nu echt dood nu Storo vertrekt dus miss moeten wij ook maar stoppen?

Quote from Storozhevoy: “jammer dat iedereen elkaar aftrekt en niet de echte problemen onder ogen ziet, ik wens monfy en zippy veel plezier op een lege server in de top 100 staan er 42 in vmode echt iets om trots op te zijn. ” Het echte probleem is dus dat je het doel van het spel niet snapt: het is een OORLOGSSPEL. Dat betekent dat je vlootjes geprakt kunnen worden, helemaal als je domme fouten maakt! Maar zie alweer dat je de vmode ingedoken bent, huilie huilie omdat je vlootje is geprakt ipv …

Quote from RoadRunner: “Hmm misschien binnenkort maar eens in Fidis beginnen, dit concept bevalt me wel. ” Van harte welkom! Ik sponsor je start wel

Het verhaal met verzinsels... Quote from Storozhevoy: “ De hele server wouw helpen maar het was niet genoeg, ” Waarom dan maar 2 halters? Quote from Storozhevoy: “helaas, ik halte op een planeet dit werd gezien en bij de terugtrekking werd er aangevallen, ik heb de hele server benaderd en wil dan ook iedereen bedanken die een steentje bij heeft bijgedragen. ” Je halte niet, het was een plaatsingsmissie op een planeet terwijl je er een maan hebt liggen... Quote from Storozhevoy: “ helaas dm'de ee…

• Deze slag begon gister toen ik een planeet plaatsingsmissie van Storozhevoy op de lanx aantrof... Met nog ruim 18u te gaan alle tijd om een aanval te plannen op de plaatsing. Zo gezegd zo gedaan, helaas was hij online bij de aanval dus volle lanx erop om te kijken wanneer hij zou pullen. Dat deed hij netjes en kon zo zijn terugkomsttijd bepalen (en hopen dat die klopte ). Heb hem zelfs nog aangegeven dat ik terug had gerekend en langs zou komen . Alle tijd dus om halters te regelen… Monfy gevraa…

• Beetje spammen nog maar De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 3.500 _________________________________________ Verdediger WilliamWallace [Freedom] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.400 Groot vrachtschip 3.200 Kolonisatieschip 1 Recycler 1 Ster des Doods 1 Raketlanceerder 512 Kleine laser 128 Grote laser 32 Gausskanon 8 Ionka…

• Ik spotte de eerste spioronde 10m vloot met 30m gs en stuurde daar 2k xx en vrachters in de naraid op af. Toen er geen timer kwam toch maar even een nieuwe spio ronde gedaan. Er lag ineens 108m vloot met 231m gs Snel extra xx gestuurd, de al gestuurde vrachters gepulld en nieuwe lading gestuurd (waren er in eerste instantie natuurlijk veels te weinig en wilde wel maximaal rendement). Haast, haast, haast want dit was een heerlijk hapje gs dat zomaar weer vertrokken kon zijn Uiteindelijk het volge…