Search Results

Search results 481-500 of 643.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• ~HT @13-08-'19 ~21:15 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. De xx mee moeten sturen aangezien er nog 4k ic rondvlogen. Winst daardoor wat minder hoog, maar nog steeds prima Leo, gl@rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Kruiser 15.000 Slagschip 6.000 Interceptor 3.000 _________________________________________ Verdediger Leo [WONDER] _________________________…

• Ook achter een def haal ik t winstje wel weg als die groot genoeg is Gl@rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.000 Licht gevechtsschip 50.000 Kruiser 8.000 Interceptor 7.000 _________________________________________ Verdediger Kapitein Haddock [DiRo] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.170 Slagschip 620 Recycler 40…

• ~HT @13-07-'19 ~8.00 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. De aanhouder wint... Vanmiddag 2 spiorondes gedaan en kreeg gelijk reactie van Python. Vanavond nog maar een x en gelijk de bootjes gestuurd, en met succes De subjes ook maar gelijk geprakt aangezien daar nog wat recs lagen en wilde de winst van de main wel hebben, resultaten daarvan in de spoilers Sportieve reactie ontvangen dus een zeer goeie rebuild Python! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-04-2019 --:--:--, toen …

• mergen van servers

Zippy - - Handelswaar & Diplomatie

Aangezien ik hier 1 van de spelers ben die met naam en toenaam benoemd wordt maar even reageren: Het probleem wordt niet zomaar opgelost met een merge. Het probleem zit hem volgens mij in het volgende: 1. Nagenoeg alle spelers die een x gecrasht worden stoppen meteen ipv te snappen dat het een spel van de lange adem is en geen sprint; 2. Als binnen Fidis eens spelers gaan samenwerken dan hadden jullie met zijn allen al genoeg vloten (zelfs die van mij of Monfy) kunnen crashen. Maar schijnbaar is…

• Vlootje thuis zonder activiteit, bootjes er maar op uitgestuurd Vesta, je gaf aan te stoppen door motivatiegebrek, glirl en miss tot de volgende uni! (Alhoewel ik gewoon weer de motivatie zou zoeken en was gaan rebuilden, dat kun je best prima ) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Slagschip 3.000 Interceptor 7.000 _________________________________________ Verdediger R…

• Quote from monfy: “lekker bezig man, nog even en e gaat me inhalen ” Dan moet jij wel ophouden met vlootjes prakken!

• Lekker prakje weer! Was voor mij te ver vliegen met de ripjes, blij dat de gedeelde goed is gebruikt Hf spending! Vesta, gl@rb!

• Quote from Alpatsjino: “Hartstikke schattig, maar dit is uiteraard geen HoFje ” Scherp, macht der gewoonte

• Turtle slap! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Ster des Doods 65 _________________________________________ Verdediger Chief Pioneer ________________________________________________ Groot vrachtschip 170 Zonne-energiesatelliet 203 Raketlanceerder 10.000 Kleine laser 5.000 Grote laser 2.000 Gausskanon 1.000 Ionkanon 500 Plasmakanon 100 Kleine planetaire schildkoepel 1…

• Gl@rb! Enne, geen def meer op een maan bouwen, niet leuk voor de naraids De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 4.000 _________________________________________ Verdediger WilliamWallace [Freedom] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.500 Groot vrachtschip 4.400 Kolonisatieschip 1 Recycler 1 Ster des Doods 1 Raketlanceerder 1.280…

• Quote from TheOman: “Mede omdat ook de grote heren mij nooit hebben kunnen pakken. Ok op deze slag na, maar voor mij al niet meer meetelt. ” Makkelijk roepen achteraf, dat je het hebt laten gebeuren en het al niet meer voor je meetelt. Was dan gewoon in vmode gebleven als je er geen lol meer aan beleeft... Ik zeg: gewoon geprakt

• Te veel vloot achter de def, maar even langs gegaan! Def, gl@rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 5.988 _________________________________________ Verdediger Thunderstrike ________________________________________________ Klein vrachtschip 725 Groot vrachtschip 480 Licht gevechtsschip 1.854 Kruiser 493 Slagschip 300 Recycler 210 Spionagesonde 80 Bommenwer…

• Heerlijke timing, 10s na de eerste impact kwam die online... Dat koste wel wat deutwinst doordat ie nog 150gv op zijn planeet had liggen, maar toch weer een prima winst! Succes weer met de astro spaaractie! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Kruiser 5.000 _________________________________________ Verdediger Vonhazespace [ARNOLD] ______________________________________…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Slagschip 4.000 Interceptor 6.000 _________________________________________ Verdediger Bowie ________________________________________________ Klein vrachtschip 206 Groot vrachtschip 733 Licht gevechtsschip 1.682 Zwaar gevechtsschip 142 Kruiser 865 Slagschip 435 Kolonisatieschip 5 Recycler 559 Spionagesonde 438 Bommenwerper 40 Vernie…

• Lekker bezig! Keep it up & hf spending! Def, gl@rb!

• Quote from Noudisbb: “ Heren bij deze dank leuke tijd in Fidis. Stop ermee, privé gaat voor. ” Noudis, jammer dat je stopt. Maar miss ook maar beter, veel was je al niet uit vmode de afgelopen weken. Glirl!

• En nr 3 van de dag... Def, gl@rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 3.000 _________________________________________ Verdediger Kjoelkast [WONDER] ________________________________________________ Groot vrachtschip 127 Licht gevechtsschip 3.313 Kruiser 522 Slagschip 314 Kolonisatieschip 1 Recycler 1.116 Bommenwerper 24 Interceptor 9 _______________________…

• Nr 2 van vandaag... Def, gl@rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 2.500 _________________________________________ Verdediger Kapitein Haddock [DiRo] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.050 Slagschip 605 Interceptor 100 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Zippy [DaS] _____________________…

• Bijna 200 stelsels vliegen, maar het resultaat is heerlijk mth ik zie dat je in vmode bent gedoken, even balen en dan weer door lijkt me De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 1.200 _________________________________________ Verdediger mth [TP4L] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.240 Groot vrachtschip 3.706 Licht gevechtsschi…

• Eindelijk een keer mijn beurt bij shiroikage Hij kwam vlak na de hit online dus heeft nog aardig wat puin kunnen snoepen, niettemin lekkere deutjes opgehaald Shiro, succes weer met het sparen! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [DaS] ________________________________________________ Interceptor 5.500 _________________________________________ Verdediger shiroikage [F-v-P] ________________________________________________ Gr…