Search Results
Search results 161-180 of 383.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zo triest om te lezen hoe vernacheld Zaga is geworden. Wat ik nog het meest erg vind is dat mijn acca alsnog naar PlayBook is gegaan. En dan vragen of ik hem nog terug wil? Is alsof je een ex terug neemt nadat ze eerst een paar weken al je vrienden heeft afgewerkt. Fire kan dan wel een beetje vreemd zijn maar gaat tenminste niet in het groepje zitten om maar veilig te zijn.
-
Auw Plof maar jij geeft nooit op. Ik iwst niet dat er nog echt gespeeld werd in Zag. Mooie hit hoor. Quote from Supermercado: “ Trouwens wie van de inactieve bro`s pakt het account van pierre? @BeLikeMe ?? ” Ik denk niemand
-
Quote from INSIDIOUS: “ach..jammer dat hansie ze vloot kwijt raakte we wouden bijna je vloot is even naar de klote helpen maarja zie dit als een kleine vertraging en idd scherp moetje wezen denk dat jij wel weet warom sowieso al @davyyyh ik zou zeggen doe je best om mijne maaris te pakke voorlopig heb je een keer me vrachters wete te pakke maar dat was omdat ik me versliep had stroom uitval en me wekkers waren gereset xd gelukkig kon ik toen nog wel me eigen puin even rapen dus was eerder een er…
-
Zo deze voel je wel, helemaal open gescheurd
-
Oproep aan alle ogamers!
Robbendinho - - Algemeen
PostStop gewoon met .nl en voeg alles samen. Waarom perse per land?
-
Waarschijnlijk fantaseert hij graag over mij in zijn te strakke paarse lakstring