Search Results
Search results 701-720 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Freedownfall: “Kerel, Clowns? Come on gozer, je hoeft niet elke keer te herhalen wat je zelf bent he aangezien jij meer circus maakt op het forum dan dat ik dat doe Btw tussendoor even een tip ( Je ! knopje blijft vaak hangen, advies is om deze even schoon te maken ) ” tot snel ...
-
om jullie stel clowns even te vertellen ik ben zelf uit TWA gegaan , zodat hun niks aan gedaan word !!! als mede speler stel ik het in belang dat hun geen oorlog krijgen door sommige hebberige spelers ! bij deze er is geen oorlog!
-
[TOT: 263.702.000] i hate you [TWA] vs. aschara [POWER] (A: 62.364.000, V: 201.338.000)
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from Freedownfall: “Nette Slag @Piraat Had ascara maar moeten opletten en niet 2 uur zo vloot onbemand op de planeet laten leggen in een oorlog situatie. Dan vraag je er om, om vervolgens hier op het forum te staan. Enjoy the Goodies! ” klopt ach kan gebeuren , er word iets goed mee gedaan
-
[TOT: 263.702.000] i hate you [TWA] vs. aschara [POWER] (A: 62.364.000, V: 201.338.000)
Piraat - - Hall of Fame
Postpower -1 14 te gaan De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller i hate you [TWA] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 10.904 Kruiser 2.792 Slagschip 1.017 Interceptor 2.000 _________________________________________ Verdediger aschara [POWER] ________________________________________________ Klein vrachtschip 7.203 Licht gevechtsschip 1.306 Zwaar gevechtsschip 3.374 Kruiser 1.160 Slagschip 307 Recycler 35 S…
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postyes !!! bella?
-
[TOT: 229.476.500] ADMIRAAL INSI [POWER] vs. Captain Astra (A: 33.236.000, V: 196.240.500)
Piraat - - Hall of Fame
Postpuinberichtjes vind ik toch iets belangrijks ...... volgens mij kun jij niet eens alles nemen
-
[TOT: 363.473.000] Onaardig [SCREAM] vs. PreT [TAX] (A: 64.206.000, V: 299.267.000)
Piraat - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Onaardig [SCREAM] ________________________________________________ Kruiser 25.000 _________________________________________ Verdediger PreT [TAX] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.984 Groot vrachtschip 4.134 Licht gevechtsschip 2.334 Zwaar gevechtsschip 1.333 Kruiser 1.273 Slagschip 836 Kolonisatieschip 1 Recycler 19 Spionagesonde 11.465 Bommenwerper 543 Ver…
-
[TOT: 142.988.500] Onaardig [SCREAM] vs. Boss Wimpie [TWA] (A: 880.000, V: 142.108.500)
Piraat - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Onaardig [SCREAM] ________________________________________________ Bommenwerper 4.265 Vernietiger 7.082 _________________________________________ Verdediger Boss Wimpie [TWA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 50 Licht gevechtsschip 1.172 Zwaar gevechtsschip 811 Kruiser 116 Slagschip 54 Recycler 5 Spionagesonde 239 Zonne-energiesatelliet 71 Interceptor 157 Craw…
-
[TOT: 103.020.000] Onaardig [SCREAM] vs. Kabeam [NoName] (A: 0, V: 103.020.000)
Piraat - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Onaardig [SCREAM] ________________________________________________ Kruiser 5.000 _________________________________________ Verdediger Kabeam [NoName] ________________________________________________ Groot vrachtschip 8.000 Raketlanceerder 1.000 Kleine laser 500 Grote laser 250 Ionkanon 250 Kleine planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller …
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postklopt ja !!! smurf?
-
@Kamikaze @Lord zie jij hier iets ontopic? dit gaat verder dan een browser spelletje bij deze jongen , kun jij hier even wat aan doen aub?
-
Quote from veteraan: “jongens,, dit soort dingen kunnen echt niet meer op het forum ” iemand beschuldigen wat niet is toch ook niet? dit is iemand jennen
-
easy win De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Spionagesonde 177.720 _________________________________________ Verdediger Bellatrix van Detta [F-E-L] ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Spionagesonde 177.72…
-
[TOT: 7.465.350] ADMIRAAL INSI [POWER] vs. Moondar [NAB] (A: 0, V: 7.465.350)
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from ADMIRAAL INSI: “ik weet het je wilt graag mee spelen met de grote jonges ” perma ban? Quote from ADMIRAAL INSI: “een dikke portomonee ” dank u , werk ik ook voor Quote from ADMIRAAL INSI: “met een rijke papie en mamie en 2 linker schoenenw waarmee jij op het forum wandeld X ” graag iemand zijn ouders ergens uitlaten ! maar mengeld verdien ik zelf ben niemand iets verschuldigt , neem er een voorbeeld aan
-
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from ADMIRAAL INSI: “whahahaha tuurlijk jo dus heb 2 acounts??zal wel even een ticked maken dat jij een alternatief acoiunt heb op je telefoon dus 2 ips gebruikkt en nu niet naast je schoenen lopen wanmt je heb nog niks meer bewezen als een dirty sub alsnog ik vs jou jij buigt zwaar omdat ik te dik voor jou ben XDXD je bent en blijft een grote grap met ze portomone XD ” bel even naar het nr dat courage je gaf aub ga werken kan jij jezelf ook iets permiteren ik ga lekker verder spelen , toe…
-
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from ADMIRAAL INSI: “tuurlijk lekker vol blijven houden pik alles wijst erop dat jij het wel bent dus blijf maar weer lekker in je waan voor alsnog insi is en blijft te machtig voor die hetepepper hete pepper is een koude pepper als insi in deze zelfde uni speeld is zwaar bewezen in uriel omdat ik zo dik ben @smurf XD dus lekker geld pompen meer kan je niet XD hahaha begin is spelers met een status te prakke piraat(; dikke portomonee hebben en dan een vloot spammen waar niemand tegen op ge…
-
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from ADMIRAAL INSI: “boeie je kan je nu toch nooit meer bewijzen tegen over de machtige admiraal die jou ful fleet 2x heeft gepakt XDXDXD hahah veel plezier in yildun met je 4500 euro op je acount XD kun je geen reet meer mee Xd in iedergeval niet tegen mij hahaha je zal tegen over mij altijd de slechtere speler zijn(: je heb je eigenruiten in gegooid om mijeen perma ban aan te smeren dus veel plezier met het nakken van noobjes want zware spelers spel jij alleeen weg door een bann aan te s…
-
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from ADMIRAAL INSI: “ja wel heel frapand dat jij zogenaam,t direct weet waar het omgaat en ool soweiso direct na me ban dat jij op forum loopte feeste erover?? 1plus 1 is altijd 2 eveil activitioes heet je nu ineens toch? en je heb weer 500 euro erin gestoken je bent en blijft een droeftoeter! ” ik speel uriel , niet bij jou ! accepteer het nu eens ..... Quote from ADMIRAAL INSI: “een perma ban ” wat heb je gedaan dan??