Search Results
Search results 741-760 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 7.958.000] ADMIRAAL INSI [POWER] vs. Senator Pathfinder [J Joh] (A: 0, V: 7.958.000)
Piraat - - Hall of Fame
Postje bent er goed bezig !! nu de rapportjes van het puin nog leren toevoegen heb je , je eerste plek al veroverd?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postno no !! agressie?
-
[TOT: 14.093.500] FORCEDELTA [POWER] vs. Sasuke [NAB] (A: 1.560.000, V: 12.533.500)
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from ADMIRAAL INSI: “@Bolderdoet alleen stoer op het forum XD in unis wordie allekante op gesmeten XD meneer daagte me uit nou ik ben dr sta nu 2de en ben er nu achter wie jij bent ingame xd vraag piraat even wat ik metje ga doen mis heeftie wel een zakdoekvoorje ” zeg laat mij hier buiten ... bolder insi kan je easy een ninja geven ot : leuke hit , reactie's zijn er altijd
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postje suis ici kami?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postdie let niet op ! insi?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postcheck ! smurfje nog eens?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postnope bella?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postjankers !!! kami?
-
[TOT: 766.905.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. kale [MoO] (A: 20.064.000, V: 746.841.000)
Piraat - - Hall of Fame
Postik houd niet van delen !!! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Slagschip 25.000 Klein vrachtschip 147.000 _________________________________________ Verdediger kale [MoO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 12.298 Zwaar gevechtsschip 1.386 Slagschip 500 Recycler 35.320 Ster des Doods 1 Pathfinder 259 ____________________________…
-
[TOT: 3.729.363.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. kale [MoO] (A: 408.666.000, V: 3.320.697.000)
Piraat - - Hall of Fame
Postdenk jij dat jij zomaar kan langskomen ???? terug no fleet voor jou !!!! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Kruiser 300.000 Interceptor 50.000 _________________________________________ Verdediger kale [MoO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 120.000 Groot vrachtschip 14.909 Licht gevechtsschip 158.774 Zwaar gevechtsschip 26.1…
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postnope !! kami?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postalles isal rebuilded en meer zelf:) werken jullie niet? smurfje
-
[TOT: 1.547.276.000] kale [MoO] vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 0, V: 1.547.276.000)
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from kale: “kan kloppen Maar de gs van het puin van jou bootje die zijn toch echt van je zelf Gelukkig heb galaxy ook de 1b aan gs xd Je had mazzel dat ik niet zoveel vrachters had xd ” niet vergeten dat ik ook een ninja heb geplaats op galaxy nog word terug gehaald , geen zorgen !!
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postklopt ! kami nu dan?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postkale heeft weer timers staan.... kami?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postkami slaapt nog smurf?
-
Quote from ADMIRAAL INSI: “tja het subje van me gaat heen en weer zotezienXD heb je me sub omgezet in gs voor de belasttingdienst te betalen ;p ” heb nu terug een rede om hun aan te vallen he die duur betaalde afgekochte ruimers zijn verdeeld onder kale en galaxy en mezelf dan nu is het tijd dat ze terug gaan saven uiteraard