Search Results
Search results 961-980 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
#2 [TOT: 15.418.786.500] Klapstoeltje & ADMIRAAL INSI [Lms] & Belastingdienst vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 2.842.036.000, V: 12.576.750.500)
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from Klapstoeltje: “backstabben? Jij naait mij en gooit mij een paar dagen geleden uit de vriendenlijst. Gewoon keihard afgestraft omdat je te bang bent om een fatsoenlijk gesprek te voeren ”
-
[TOT: 41.792.685.500] Klapstoeltje & ADMIRAAL INSI [Lms] & Belastingdienst vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 14.784.193.000, V: 27.008.492.500)
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from Klapstoeltje: “basis van whatsapp gesprekken of discord gesprekken. ” drm forum gesprekken he vriendje nogmaals merci voor het acc , en een dikke duim voor de speler die mij een berichtje deed
-
#2 [TOT: 15.418.786.500] Klapstoeltje & ADMIRAAL INSI [Lms] & Belastingdienst vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 2.842.036.000, V: 12.576.750.500)
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from INSIDIOUS: “het houd niet op xd nietvanzelf XDXDXDXDXD piraat 2dagen word jij uriel uit gesmashed ” ik hoop het !! kan ik op men 1b acc verder spelen
-
Piraat - - Hall of Fame
Postheerlijk backstabben! ze hebben mij gewaarschuwd voor je ik geef hun gelijk de reden dat ik zo vroeg wakker ben en puin heb , komt wel door jou! nogmaals bedankt voor het acc!!!
-
[TOT: 41.792.685.500] Klapstoeltje & ADMIRAAL INSI [Lms] & Belastingdienst vs. Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 14.784.193.000, V: 27.008.492.500)
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from INSIDIOUS: “zeker weten maat toen ik dat te horen kreeg had ik wel te doen met de eigenaar en idd we wij wisten al dat piraat een smerige speler was en dit soort fratsen uit haalde ,sowieso die 10 miljard die die straks overhoud komen we ook gewoon even op halen @Piraat en nog even zoals vroeger XD ZOOOON GROOTEVUURBALJONGUU BAMMMM (alweer) XD het was me een genoegen heren! the force is strong in uriel!! @Piraat buigen voor de almachtige admiraal xd dits nu je 2de keer he ful fleet XD…
-
Piraat - - Hall of Fame
Postmooi gepakt , ik deed geen safe dus eigen fout maar nu klapstoel even over jou iedereen mag mij gerust pm'en over jou jij bent niks anders dan een bedelaar , die overal acc's VERKOOPT , overal gaat zeuren om geld te lenen je eigen gs verkoopt aan spelers (overal bewijs van) dan ga jij aan mij vragen om 2 spelers te pushen , die beide aan acc hebben van 1b , beetje dom toch OT: mooie slag heeft lang geduurd vanwegen dat ik alle gs in eco gestoken heb (na de slag op kale) sta ik nog steeds heel ho…
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postyew yes smurf?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postaltijd piraat vogel?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postdie let ook niet op lord?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postkami let weeral niet op smurf?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postik ben er vogel?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postik er ja n00b ?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Posthij is niet wakker vogel?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postnope ook niet kami?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postben er !! nu die blauwe smurf weer? of snapt die er nog niks van
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postde vogel is gaan vliegen smurf?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Posthe is aant huilen denk ik noob?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postdie let niet op !! nu agresieveling?