Search Results
Search results 201-220 of 662.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mobiele versie ogame
PostAlright, dan geef ik het probleem nog een bumpje bij GameForge. Bedankt voor de feedback.
-
Beste spelers, Op donderdag 26 juli rond 10:00 zal de Lobby worden bijgewerkt naar versie 1.0.8. In principe zou je hier geen last van moeten ondervinden en niet moeten worden uitgelogd. In deze update worden onderstaande bugs verholpen: Quote: “ - [Bug fix] Optimalisatie van de 'wachtwoord vergeten' mogelijkheid. - [Bug fix] Bij aflopen bans direct weer kunnen spelen (in plaats van moeten wachten tot nachtelijke update). - [Bug fix] Optimalisatie van wijzigen emailadres. - [Bug fix] Foutmelding…
-
Mobiele versie ogame
PostDe 25e komt er een kleine update waar volgens zeggen geen echt 'merkbare' wijzigingen in zitten (Ogame 6.7.0-pl4). Zouden jullie toch voor mij kunnen nagaan of na deze update dit probleem nog steeds speelt? Zo ja, dan ga ik er namelijk nogmaals even achteraan, ik kan me namelijk voorstellen dat dit vrij vervelend is.
-
Ogame 6.7.0-pl4
PostBeste spelers, Volgende week woensdag, 25 juli, zal er rond 13:00 een kleine update worden geïnstalleerd voor alle universa. In deze update zitten geen voor het oog zichtbare wijzigingen, maar het kan wel zijn dat je uitgelogd wordt en opnieuw moet inloggen na de update. Er wordt een korte downtime van enkele minuten verwacht. We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team
-
Beste spelers, Op woensdag 18 juli zal de Ogame startpagina worden bijgewerkt naar Versie 9.5.2. Hieronder een overzicht van de wijzigingen die met deze update doorgevoerd worden: Quote: “- [Bug fix] Spelregels op de landingspagina. - [Bug fix] Soms werden velden en knoppen op verkeerde plekken getoond op de startpagina. - [Bug fix] Geoptimaliseerde achtergrond. - [Bug fix] Verkeerde taal op login knop van Facebook in sommige communities. ” Voor een overzicht van de wijzigingen in de vorige upda…
-
Beste spelers, Op donderdag 19 juli om 08:00 zal er onderhoud plaatsvinden voor de betaaldiensten van Gameforge. Er wordt geschat dat dit onderhoud minimaal 45 minuten zal duren; alle betaaldiensten zullen tijdens dit onderhoud niet te gebruiken zijn. We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team
-
Beste spelers, Aankomende dinsdag, 17 juli, zal er tussen 10:00 en 10:20 onderhoud plaatsvinden op de verschillende servers waar Ogame op draait. Het kan dus voorkomen dat je kort even niet in kan loggen en opnieuw in zal moeten loggen wanneer het onderhoud gedaan is. Geschat wordt dat het ongeveer 5 minuten zal duren. We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team
-
Anuvinda
Wish2Die - - Ex teamleden
PostWelkom in het team Anuvinda.
-
Quote from EL CAPITAN: “Quote from Baksmurfje: “Quote from queen sylvia: “Beste spelers Op maandag 2 juli zal GF de vloten die zijn aangevallen vergoeden door ze terug te plaatsen in het vlootkerkhof. Dit zal zo rond 16 uur gebeuren. Vanaf dat moment heb je tot 7 juli de tijd om je vloot te herbouwen. Afhankelijk van hoeveel vloot kan dit tot 12 uur duren. Daarna kun je die vloot naar je planeet brengen en ze in gebruik nemen. Zorg dat je het report van je vlootkerkhof in je inbox hebt staan! Me…
-
We zijn alweer eventjes een paar weken verder, dus een kleine update vanuit onze kant. Het verzoek om een dergelijk proces op te starten is gedaan en onze community manager loopt zich nu te verdiepen in het process. Wanneer het process werkelijk wordt opgestart, dan zullen we dit natuurlijk laten weten. Het balletje rolt in ieder geval.
-
Quote from Obi12try: “Wisten jullie dat: Als een aanval is ingezet VOOR de bug werd ontdekt dat deze WEL geldt? Maar hoe kun je je dan verdedigen als je, NADAT de bug werd ontdekt, en je logt ERNA in? ” Als je schade hebt geleden door een aanval die TIJDENS het down zijn van Ogame is aangekomen, dan moet je contact opnemen via support ticket met een uitleg van je geleden verliezen, dan kunnen wij dit nalopen en noteren. Wanneer de aanval gestart is maakt in principe niet uit, het belangrijkste i…
-
OGame tijdelijk down
PostBeste spelers, Enkelen van jullie zullen dankzij de downtime van Ogame wat problemen hebben ervaren; van het verliezen van vloot tot het niet lukken van geplande slagen. De ingezette aanvalsblokkade is helaas niet op tijd geplaatst en dat is natuurlijk ontzettend spijtig. GameForge is zelf op het moment bezig om mogelijke oplossingen voor de getroffen spelers te evalueren en zal binnen enkele dagen een beslissend antwoord geven hoe zij hiermee om zullen gaan en ze vragen om jullie geduld. In de …
-
Beste spelers, De start van de nieuwe server is verplaatst naar morgen. Gameforge wil liever dat alles eerst gegarandeerd weer goed draait, voor ze een nieuwe server openen. Deimos komt dus morgen! Waarschijnlijk rond dezelfde tijd als normaal (zie beginpost). Gameforge biedt zijn excuses aan voor eventuele ongemakken. Met vriendelijke groeten, Het Ogame.nl Adminteam
-
Quote from 3cl1ps3: “Quote from Wish2Die: “Beste spelers, Helaas is het sinds vannacht rond 3:00 niet mogelijk voor velen om in te loggen. Dit probleem is bekend bij GameForge en ze zijn er mee bezig. Er is in ieder geval een aanvalsblock reeds actief tot morgenochtend 10 uur, welke afhankelijk van de ontwikkelingen eventueel nog verlengd kan worden. Er is nog geen rollback aangekondigd, dus of dit wordt ingezet is de vraag. Mocht dit niet worden gedaan en je door dit probleem vloot kwijt bent, …
-
OGame tijdelijk down
PostBeste spelers, Ik heb in mijn haast verkeerd gelezen. De aanvalsblokkade is tot 22:00 vanavond en dus niet tot morgenochtend! Hou hier rekening mee. Met vriendelijke groeten, Jullie Admins
-
OGame tijdelijk down
PostBeste spelers, Helaas is het sinds vannacht rond 3:00 niet mogelijk voor velen om in te loggen. Dit probleem is bekend bij GameForge en ze zijn er mee bezig. Er is in ieder geval een aanvalsblock reeds actief tot vanavond 22:00 uur, welke afhankelijk van de ontwikkelingen eventueel nog verlengd kan worden. Er is nog geen rollback aangekondigd, dus of dit wordt ingezet is de vraag. Mocht dit niet worden gedaan en je door dit probleem vloot kwijt bent, dan moet je dit bij ons melden en dan gaan wi…
-
Helaas, het lijkt er dat het probleem overal zo is. GameForge is op de hoogte gesteld, dus iemand daar zal dit hoogst waarschijnlijk reeds hebben opgepakt en er mee bezig zijn. Meer kan ik voorlopig niet doen ben ik bang. Ik ga er vanuit dat met zo'n lange (Internationale) downtime we een rollback en eventuele aanvalsblocks kunnen verwachten, maar tot ik daar wat over kan zeggen is het afwachten tot het probleem verholpen is. Even geduld dus.
-
Beste spelers, Morgen, 27 juni, zullen er rond 13:00 weer updates bij ons geïnstalleerd worden. Hieronder een overzicht van de wijzigingen die met deze updates doorgevoerd worden: Quote: “ - [Feature] Automatische login kunnen aanvinken op de login pagina van de lobby. - [Bugfix] Soms overlapt de dropdown menu van de landen de aantal online kolom in de lobby. - [Bugfix] Geen wachtwoord limiet hint op de startpagina. - [Bugfix] Weergave footer op de emailadres opvragen pagina gecorrigeerd. ” Voor…
-
Mobiele versie ogame
PostOeps, dit draadje is er tussendoor geschoten. We zullen dit doorgeven aan Gameforge, bedankt voor de feedback allemaal.