Search Results
Search results 221-240 of 662.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Wish2Die: “Helaas staat het aantal melkwegen op het moment op de standaard, wat 9 is. Het verzoek om dit te verlagen nog voordat de uni uitkomt is ingezonden, maar of dit gehonoreerd wordt is een tweede. We laten het weten wanneer GameForge ons wat laat weten. ” Is hij ook niet cirkelvormig? Want dan gewoon lekker in mw 9 liggen minen ” Alle uni's zijn sowieso cirkelvormig, dat is de nieuwe 'standaard'.
-
Beste spelers, Aankomende dinsdag, 26 juni, zullen de updates genoemd in de titel van dit draadje geïnstalleerd worden op onze speelservers. De update voor de Lobby zal om 10:00 plaatsvinden en de update voor Ogame zelf rond 13:00. Hieronder een overzicht van de wijzigingen die met deze update doorgevoerd worden: Quote: “ - [Feature] Mogelijk maken om op de verschillende kolommen te sorteren binnen de lobby. - [Feature] 'Server gestart' zal in dagen worden weergegeven bij universa waar je nog ge…
-
Quote from discordia: “het zou eerst wel prettig zijn als ze iets vinden op account overnamens lijkt me nl prioriteit nr1 ” Van wat ik begreep zijn ze daar reeds mee bezig en zou dit op niet al te lange termijn opgelost moeten worden.
-
Quote from DJ Tiësto: “Quote from Wish2Die: “Laat GameForge eerst maar eens succesvol die nieuwe Lobby uitbrengen, daarna kunnen we wel eens nagaan wat de mogelijkheden zijn wat dat betreft. Zeker geen beloftes of wat dan ook dus voor alsnog, maar wel bedankt voor het aan onze aandacht brengen hiervan. ” Het nieuwe lobby systeem is nu gelukkig ingevoerd. Al enige indicatie of er iemand binnen het team ook met dit idee aan de slag gaat? ” We gaan eens peilen hoe of wat.
-
Wachtwoord wijzigen
PostQuote from Koentje75: “Quote from Wish2Die: “Quote from Koentje75: “Lukt alleen om in te loggen in Xalynth. Yakini kom ik niet meer in. Ook een nieuw wachtwoord aangevraagd, en werk ook niet. ” Is het probleem inmiddels verholpen? Zo niet, zou je dan een support ticket kunnen aanmaken (kun je door vanuit Xalynth op 'support' te drukken doen)? Dan kunnen wij kijken of er een reden is dat Yakini niet aan je lobby gekoppeld is.Overige problemen met de lobby trouwens mensen, gooi het even in een sup…
-
Wachtwoord wijzigen
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Wish2Die: “Even kort ter info, we krijgen namelijk nogal wat vragen over accounts die niet correct gekoppeld worden. Mocht je hetzelfde emailadres op meerdere speelaccounts hebben, maar verschillende wachtwoorden, dan zijn deze inderdaad niet automatisch gekoppeld. Je moet dan vanaf het login scherm van de lobby kiezen voor de wachtwoord vergeten optie en via de mail die je dan binnenkrijgt je wachtwoord aanpassen. Alle overige accounts met hetzelfde em…
-
Beste spelers, Doordat er wat complicaties waren tijdens het uitleveren van de update vanmiddag waarin het lobby systeem live ging, heeft GameForge besloten met onderstaande extra acties jullie wat tegemoet te komen voor eventuele problemen die erdoor ondervonden zijn: OG_EventPlanets.jpg Datum: 13 tot en met 17 juni 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Planeten zullen verschijnen in het universum waarop je dezelfde voorwerpen kunt buitmaken als bij veilingen en import/export wanneer…
-
Wachtwoord wijzigen
PostEven kort ter info, we krijgen namelijk nogal wat vragen over accounts die niet correct gekoppeld worden. Mocht je hetzelfde emailadres op meerdere speelaccounts hebben, maar verschillende wachtwoorden, dan zijn deze inderdaad niet automatisch gekoppeld. Je moet dan vanaf het login scherm van de lobby kiezen voor de wachtwoord vergeten optie en via de mail die je dan binnenkrijgt je wachtwoord aanpassen. Alle overige accounts met hetzelfde emailadres worden dan automatisch aan je lobby toegevoeg…
-
Wachtwoord wijzigen
PostQuote from Koentje75: “Lukt alleen om in te loggen in Xalynth. Yakini kom ik niet meer in. Ook een nieuw wachtwoord aangevraagd, en werk ook niet. ” Is het probleem inmiddels verholpen? Zo niet, zou je dan een support ticket kunnen aanmaken (kun je door vanuit Xalynth op 'support' te drukken doen)? Dan kunnen wij kijken of er een reden is dat Yakini niet aan je lobby gekoppeld is. Overige problemen met de lobby trouwens mensen, gooi het even in een support ticket. Op die manier kunnen wij iets g…
-
Beste spelers, Helaas is het ons duidelijk gemaakt dat dankzij het nieuwe Lobby systeem accountruil voorlopig niet mogelijk zal zijn op speeluniversum niveau. Dat betekent dat enkel volledige lobby accounts kunnen worden uitgewisseld. Wij als team kunnen daar helaas geen ondersteuning voor leveren en eigenlijk raden wij het afstaan of ruilen van volledige lobby accounts ook ten zeerste af, daar er meer dan een enkel speeluniversum gekoppeld kan zijn aan een lobby account. Mocht je dit toch doen,…
-
Beste spelers, Ik geef dit topic een licht bumpje, daar er nog altijd meer dan genoeg ruimte is in het GO team voor enthousiaste spelers die graag een bijdrage willen leveren aan de handhaving binnen het spel en het helpen van spelers met hun vragen en problemen. Interesse? Mail Queen_Sylvia of mij (Wish2Die) met je motivatie en wie weten kunnen we je binnenkort in ons knusse team verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Het Admin team
-
Beste spelers, Op woensdag 13 juni om 08:00 zal er onderhoud plaatsvinden voor de betaaldiensten van Gameforge. Er wordt geschat dat dit onderhoud minimaal 45 minuten zal duren; alle betaaldiensten zullen tijdens dit onderhoud niet te gebruiken zijn. We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team
-
Quote from Pathlessbowl: “Quote from TheDutchRitual: “In mijn menig zijn uni's gemaakt voor een X aantal speler's. Is een uni te groot voor het aantal spelers wat er nog in zit na een paar jaar.. Dan zou je juist de speed omhoog kunnen zetten als compensatie. uiteraard kan je ook er wat melkwegen uit halen maar ik denk dat het moeilijker is voor GF dan speed omhoog gooien. Ik denk eerst dat het Go team eerst moet na vragen of dit idee wel kan in .NL. Hoe dan ook ik denk dat dit een hoop geziek k…