Search Results
Search results 281-300 of 662.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
WW130 STEMTOPIC
PostIk wijzig mijn stem naar Space. Straatveger Spacefighter.
-
WW130 STEMTOPIC
PostStem: Straatveger
-
Wat ik niet snap is dat er nog niets bekend is van de ziener. Dit is een WW waarbij contact in boardpm is toegestaan. Als de ziener een goodie heeft gezien, kan hij die makkelijk in vertrouwen benaderen om een goodie sub-team te vormen en eventueel negatieve resultaten te laten leiden tot een lynch van een baddie. Maar ik zie daar eigenlijk helemaal niets van terug. Wat betreft Rob en ik, we hebben geen contact buiten dit WW topic om, dus van samenwerking is geen sprake. Dat we beide op Space he…
-
Quote from Yoshi: “Quote from Wish2Die: “Zegt degene die mij al wilde lynchen/lunchen voordat er uberhaupt rollen uitgedeeld waren xD ” Dat maakt niet uit Wish, mijn onderbuikgevoel zei mij dat jij een baddie was, maar als je een goodie bent waarom teamde je dan niet met me ” Omdat jij niet kan weten wat ik ben en je naar mij komt met, ik ben neutraal, team met mij. xD Dat is niet logisch. Jij kan met de winnende partij meelopen.
-
Quote from Yoshi: “Dan zal ik mijn lijstje ook maar opzetten voor de mogelijke baddies volgens mij: 1. Wish2Die (omdat je niet met mij wou teamen, of dit je tot baddie maakt geen idee, maarja) 2. Treinrek (ik snap je stem op mij niet en als semi inactieve en zonder reden op mij stemmen) 3. Wadloper (op mij stemmen, maakte je niet waarom je op dit lijstje staat, maar puur omdat treinrek blindelings volgt) ” Dus omdat ik aangeef niet samen te willen werken met iemand die zonder context mij zegt da…
-
WW130 STEMTOPIC
Postspacefighrer
-
Quote from Kreela: “Quote from Wish2Die: “Zullen we het advies om scripts te maken maar achterwege laten Kreela? Volgens mij heeft pathless reeds de oplossing voor zijn probleem gevonden. ” Heb het ook gevonden...RIP mijn tijd om der überhaupt een anti script op te maken.....Dankje wel @Wish2Die u just wasted my coding time..........................Ik leer natuurlijk wel Java meer doordat....Ik gebruik natuurlijk geen script die Gameforge zn IP php misbruikt......Want dat mag niet.... ” Het is z…
-
Beste spelers, Hieronder een FAQ (Frequently Asked Questions) voor het nieuwe Lobby systeem dat binnenkort uit zal komen. Ik heb mijn best gedaan het naar het Nederlands te vertalen, maar zal voor de zekerheid de engelstalige variant in een spoiler hieronder ook neerzetten. Quote: “FAQ Wat is de Lobby? De Lobby is simpelweg de nieuwe front-end voor accountbeheer. Terminologie - Game accounts: Tot nu toe noemden we de game rondes ‘accounts’, maar van nu af aan zullen we ze voor de duidelijkheid G…
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Robbendinho: “Als mensen daadwerkelijk serieus zijn en zin hebben in de meet 23/24 maart stuur mij of TimmiT dan een bericht. Wij proberen geen minderjarigen te lokken naar een café want we houden het op 18+ @gambit ” Legit. Wordt gezellig.
-
WW130 STEMTOPIC
PostStem: Treinrek
-
WW130 STEMTOPIC
Postbm stem te laat, maar op mezelf. z