Search Results

Search results 301-320 of 662.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Beste spelers, Aankomende woensdag, 21 februari, zal de eerste versie van het Lobby systeem geïmplementeerd worden op de Publiekelijke Test Servers (PTS). GameForge zou het ontzettend waarderen als jullie deel zouden nemen in de test fase en zo veel mogelijk feedback zouden kunnen geven. Als je feedback wilt geven dan kun je dit doen op het Origin forum! Om een account aan te maken op de Test Servers, volg dan de volgende link: pioneers.ogame.gameforge.com. announcement_ogame_en_b556f7f5a31958af…

• Kaj

Wish2Die - - Algemeen

Welkom terug Kaj.

• Jullie zijn allemaal wolf tot het tegendeel bewezen is. Ik stel mezelf ook beschikbaar voor de burgemeester rol. Mijn rol is super geschikt voor die positie.

• OG_Cashback.jpg Datum: 15 en 16 februari 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% van de Donkere Materie verbruikt tijdens deze periode, wordt teruggestort binnen 2 dagen na het aflopen van het evenement.

• Gebeurtenis overzicht

Wish2Die - - Klachten en bugs

Zullen we het advies om scripts te maken maar achterwege laten Kreela? Volgens mij heeft pathless reeds de oplossing voor zijn probleem gevonden.

• OG_HappyDay.jpg Datum: 14 februari 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 30% extra Donkere Materie.

• Wish2Die

Wish2Die - - Ex teamleden

Quote from davyyyh: “Nog steeds t lekkerste teamlid? ” Davy

• Nieuw Universum: Antares - 05/02/2018

Wish2Die - - Archief

Inmiddels is bekend wie de GO en SGO zullen zijn in dit universum. GO Vliegende Hollander zal onder leiding van SGO Minime hier aan de slag gaan.

• OG_Relocation.jpg Datum: 13 februari 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 30% korting op herplaatsingen van planeten die gestart worden tijdens het evenement.

• 1. Robbendinho 2. Spacefighter 3. Yoshi 4. Villain 5. Wadloper 6. Wish

• OG_MoonChance.jpg Datum: 10 en 11 februari 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 40% maankans in plaats van de normale 20% (ook via M.O.O.N.S.), er is geen extra puin nodig. OG_MoonItemsDiscount.jpg Datum: 10 en 11 februari 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% korting op alle M.O.O.N.S.-voorwerpen uit de winkel.

• Kevin87 is back

Wish2Die - - Ex teamleden

Welkom terug in het Team Kevin! Succes en veel plezier met je trial!

• Beste spelers, Een kleine toevoeging op bovenstaande. Wanneer er een datum wordt geprikt voor dit nieuwe loginsysteem, zal er een eerste testversie op de publiekelijke testservers worden gezet. GameForge wil dan iedereen uitnodigen om deze testservers te joinen en feedback te geven. Alle feedback is welkom. De testservers zijn via onderstaande link te bereiken: pioneers.ogame.gameforge.com/ Groeten, Jullie Ogame Team

• Volgende Update - 'De Lobby'

Wish2Die - - Archief

Beste spelers, Vandaag brengen wij jullie belangrijk nieuws. Gameforge is verheugd aan te kunnen kondigen dat er een nieuwe versie voor Ogame op de planning staat welke ook op zeer korte termijn wordt verwacht. Deze versie behoeft echter enige uitleg, daar het een grote wijziging is in het beheer van accounts voor Ogame. Met deze komende versie introduceert GameForge: 'De Lobby'. De dagen waarop je steeds opnieuw moest in- en uitloggen zijn weldra voorbij! Binnenkort kan je al jouw accounts behe…

• OG_SpecialItemsInShop.jpg Datum: 8 februari 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Met behulp van Donkere Materie zul je Newtrons, Detroids en Krakens kunnen kopen.

• OG_ItemExpedition.jpg Datum: 6 en 7 februari januari 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Bij expedities zul je dezelfde voorwerpen kunnen buitmaken als bij veilingen en import/export.

• Quote from Hysteria: “Omdat ik had gedacht dat hij wel gelunchd zou worden..... ” Wij deden hem juist niet lunchen zodat jij hem kon welpen en we twee 'lunches' zouden hebben in 1 nacht. Wat betreft de rollen, het is om iets meer onzekerheid op te bouwen. Met vaste rollen kun je al heel snel in zo'n kleine groep afstrepen en klaar Is kees.

• Had liever gehad dat je Gambit had gekozen, dan hadden we klaar geweest. Maar het maakt voor mij niet uit en maakt de lynch een stuk makkelijker. Ik zet hem alvast op Gambit.

• Ik ben geen welpje of wolf hoor, dan had ik straatveger na zijn claim al lang gemold. Ik ben wellicht gek en inactief, maar niet dom. Mijn stem staat op Hysteria.

• OG_ImportExportEvent.jpg Datum: 2 en 3 februari 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Elke vier uur zul je een voorwerp kunnen kopen bij import/export.