Search Results
Search results 401-420 of 662.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ogame 6.4.3
PostBeste spelers, De update naar 6.4.2 is iets meer dan een week geleden aangekondigd en geïnstalleerd, maar helaas was deze kort erna ongedaan gemaakt nadat enkele problemen zich voordeden (zie: Ogame 6.4.2). GameForge heeft in de tussentijd de problemen verholpen en zullen morgen op 1 augustus rond 15:00 Ogame Versie 6.4.3 installeren op onze speeluni's. Het is mogelijk dat je dus rond die tijd opnieuw in zult moeten loggen. Behalve de bugfixes aangegeven in 6.4.2 (zie Ogame 6.4.2), zullen ook de…
-
Beste spelers, Helaas zijn er technische problemen onstaan bij de update naar 6.4.2. Derhalve zijn we teruggezet naar versie 6.4.1 voor het moment. Er is nog niet bekend wanneer de update naar 6.4.2 opnieuw uitgevoerd zal worden. Wanneer er meer bekend is, zullen we dit laten weten. Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team
-
Ogame 6.4.2
PostBeste spelers, Ogame versie 6.4.2 is sinds afgelopen donderdag actief op de testservers en indien alles goed verloopt zal deze maandag 24 juli rond 15:00 live gaan op onze speelservers. Er zijn met de alliantiechat update wat problemen ontstaan welke in deze versie weggewerkt worden. Hieronder een overzicht van de bugs die opgelost zullen worden: Quote: “ - [Bug fix] Support contacteren knop in melkwegweergave werkt niet. - [Bug fix] 'Melkwegoverzicht' knop in tooltip van de maan navigeert je na…
-
Vlootactiviteit
PostQuote from Jillian: “het is hier beetje 50/50 soms laad die wel soms niet ” Het gaat alleen fout als je in je berichten kijkt. Verder gaat het wel goed.
-
Vlootactiviteit
PostKlopt, helaas gaat er hier iets niet helemaal lekker. De bug is inmiddels bij GameForge bekend gemaakt, hopelijk lossen ze het met de eerst volgende update op.
-
Beste spelers, Morgen, woensdag 19 juli, zal er tussen 10:00 en 11:30 onderhoud plaatsvinden op de verschillende servers waar Ogame op draait. Hierbij zullen de servers opnieuw opgestart worden. Het kan dus voorkomen dat je kort even niet in kan loggen en na het opnieuw opstarten van de servers opnieuw in zal moeten loggen. We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team
-
Rechten voor Likes
PostQuote from Rena: “Ik ben niet zo'n fan van een like knop... Ik houd wel van inhoudelijke discussies. En we hebben facebook al voor de like-hunters. Ik snap wel dat het voor sommige dingen handig kan zijn hoor, maar in mijn mening heeft het weinig meerwaarde. ” Wish2Die likes this. Ik snap wel waarom de like button aanlokkelijk is, ik hou ook meer van inhoudelijke discussies maar niet alles hoeft daar per se op uit te draaien. Ik zal dit draadje eens doorschuiven, kijken wat de mogelijkheden zijn…
-
Handelaar actie
PostHet event zou enkel de 13e actief zijn. Ik heb gisteren de nieuwspost aangepast om de meest actuele informatie weer te geven. Wat betreft de tegemoetkoming, ingame stond voor het roepen van de handelaar alsnog de volledige prijs aangegeven, wat dat betreft gaan spelers dus met die prijs akkoord. Er is wel wat discussie over gaande bij GameForge, dus mocht ik meer vernemen zal ik het hier wel laten weten.
-
Chat berichten
PostHoi Demon, Als het goed is zou dit probleem met de update van vandaag opgelost moeten zijn. Bedankt voor het melden.
-
Hoi Deurwaarder (iets wat ik hopelijk nooit in het echt hoef te zeggen ), Er waren inderdaad technische problemen bij GameForge wat betreft dit event. Na de installatie van versie 6.4.1 is dit verholpen en het daadwerkelijke event live gegaan. Vanwege de problemen hiermee is besloten om dit event door te laten lopen tot morgen.
-
Ogame 6.4.1
PostBeste spelers, Ogame versie 6.4.1 is vandaag bij ons geïnstalleerd om enkele bugs te verhelpen die in de 6.4.0 update zaten. Hieronder een kort overzicht van de wijzigingen: Quote: “ - [Bug fix] Berichtenteller werkt niet meer wanneer een nieuw account een vriendschapsverzoek ontvangt. - [Bug fix] Enkele karakters worden niet getoond in de chat. - [Bug fix] Chatberichten kunnen niet gerapporteerd worden. ” Voor een overzicht van de wijzigingen in de vorige updates, verwijzen we jullie graag naar…
-
Ik heb nog een klein accountje in uni3 (4mil puntjes) mocht je interesse hebben. Stelt niet veel voor hoor, heeft 9 planeetjes (8manen met spronger) verspreid in mw1 en mw2 met wat antiraid def. Mijntjes op 32-27-27 en op sommige planeten zelfs lager. Heeft nog 200mil gs erop staan en onderstaand startersvlootje erbij: Licht gevechtsschip 26.725 Zwaar gevechtsschip 1.000 Kruiser 3.200 Slagschip 2.350 Interceptor 3.800 Bommenwerper 400 Vernietiger 1.405 Ster des Doods 8 Klein vrachtschip 8.400 Gr…
-
Maximum berichten
PostGraag gedaan hoor, fijn dat je probleem hiermee verholpen is.
-
Maximum berichten
PostBeste Resa, Is je account wel gevalideerd? Klinkt namelijk dat dit het probleem is. Je moet de validatielink in je email aanklikken (of de url kopieren en plakken in je adresbalk) om je account te valideren. Daarna zou je meer berichten moeten kunnen sturen. Quote: “*Indien je account niet gevalideerd is, kun je maar 10 berichten per 24 uur naar andere spelers versturen. Je kunt ook maar 1 vriendschapsverzoek open hebben staan en bladeren door de melkweg kost dan deuterium (zoals het vroeger was…
-
Obi, de eerste tijd is de tijd van de server. De tweede tijd die je ziet komt van Antigame (ga ik vanuit dat je dat hebt draaien). De seconden tussen haakjes is het verschil in de tijd tussen je pc en dat van de server. Heeft niets met vertraging te maken, enkel met hoeveel de tijd ingesteld op je pc achterloopt of voorloopt op de tijd van de server. De tweede tijd die je ziet is de laatste keer dat jij activiteit hebt gemaakt (in principe tijd van het verversen van de pagina). Edit: zie dat Flu…
-
Ogame versie 6.4.0
PostBeste spelers, Ogame versie 6.4.0 is gisteren op de testservers geïnstalleerd en het is bevestigd dat deze over enkele dagen, op donderdag 6 juli rond 11:00, ook bij ons live zal gaan. Hieronder een kort overzicht van de wijzigingen de in deze update zullen plaatsvinden: Quote: “ - [Feature] Alliantiechat. - [Feature] Spelerstatus zichtbaar in vriendenlijst en alliantieledenlijst. - [Bug fix] Beheer teksten alliantie 'meer opties' knop heeft geen functie. - [Bug fix] Aantal gebruikte karakters b…