Search Results
Search results 421-440 of 662.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Veilingen Updaten
PostDe veiling volledig afschaffen lijkt mij ook geen goed idee. Qua concept is het een prima onderdeel van het spel en hoewel ik het ermee eens ben dat sommige aspecten verbeterd zouden kunnen/mogen worden (jezelf constant overbieden onmogelijk maken bijvoorbeeld), vind ik het onderdeel zelf het spel ook wel in enige mate verrijken. Ik denk dat de aangegeven problemen een beetje aan de uni waarin je speelt ligt en de tijden waarop je gebruik maakt van de veiling. Zelf speel ik in Quantum en daar he…
-
Zoals ReformeD aangeeft is het lastig om een eenduidig antwoord daarop te geven. Er zijn namelijk veel variabelen die invloed hebben op die keuze. Voor mij persoonlijkt ligt de grens om en nabij 10-15 mil winst bij een slag op actieve spelers, waarbij ik de rebuild tijd van gemaakte verliezen en deutverlies als de verdediger online komt ook in acht neem. Of er hier enkel sprake is van raiden of ook gesloopte vloot is mij dan om het even, winst is winst.
-
Beste spelers, Het lijkt erop dat de server van Quantum afgelopen nacht wat problemen heeft gehad. GameForge lijkt om die reden een kleine rollback gedaan te hebben en er is een aanvalsblokkade ingesteld tot 04-06-2017 18:00. Het is dus niet mogelijk om aanvalsmissies te starten in Quantum tot die tijd. Met vriendelijke groeten, Jullie Admins
-
OG_HappyDay.jpg Datum: 29 mei 2017 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 25% extra Donkere Materie. OG_MoreDMExpedition.jpg Datum: 29 mei t/m 4 juni 2017 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Wanneer je donkere materie vindt bij een expeditie, zal dit 9x de normale hoeveelheid donkere materie zijn.
-
queen sylvia
Wish2Die - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd met je 9e jaar Queentje!
-
Wish2Die
PostThanks jongens!
-
Wish2Die
PostBedankt allemaal! Heb weer succesvol een verjaring overleefd.
-
NB4
PostGefeliciteerd NB4!