Search Results

Search results 641-660 of 662.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• MiniMe

Wish2Die - - Ex teamleden

Ik denk dat hij met de tweede zin bedoelt met alle vragen wat betreft Gemini :P. Geen zorgen Minime, I got your back like a buttcrack.

• Wish2Die

Grapjas Jij hebt overduidelijk keihard feest gevierd toen je hoorde dat ik er even niet zou zijn Slijmbal

• Wish2Die

Ik wist wel dat ik op je rekenen kon Flugeltje Ik ben inmiddels weer aanwezig en zal vanaf morgen ook gewoon weer via IRC, mail en tickets te bereiken zijn.

• Wish2Die

Geen idee of iemand dit daadwerkelijk leest, maar je weet maar nooit. Beste Fornax-ers en Uni10-ers, Ik zal deze week vanaf donderdagavond niet meer beschikbaar zijn tot en met ten minste zondag. Het zou kunnen dat ik er zondag avond wel ben, maar dat merk je dan vanzelf wel. Voor dringende zaken betreffende uni10 kan je het beste Queen Sylvia benaderen. Voor Fornax geld echter dat de SGO naar mijn weten waarschijnlijk dit weekend ook verminderd aanwezig is, dus voor algemene vragen kan je altij…

• queen sylvia

Wow, 5 jaar. Dat is wel een vet lange tijd, bikkeltje hoor :O. Gefeliciteerd met je 5 jaar dan maar

• Wish2Die

Dankjulliewel voor de felicitaties :). Ik heb een toffe dag gehad hoor

• MiniMe

Gefeliciteerd met je full

• Wish2Die

Ik doe het met alle liefde Queen :).

• Wish2Die

Vanaf vandaag zal ik ook in uni10 actief zijn als GO. Ik blijf verder gewoon ook in Fornax GO-en.

• MiniMe

Welkom in het team. Weet gelijk naar wie ik mn winstverdelingen mag gaan sturen in het vervolg :P. Hehe. In ieder geval veel plezier en succes als GO van Universum 17.

• Wish2Die

Ik ben sinds gistermiddag weer in Nederland. Zal vandaag druk bezig zijn met allerlei zaakjes te regelen, koffer uitpakken, etc. Maar vanaf morgen zal ik mijn taken als GO van Fornax weer oppakken en zal ik ook weer volop bereikbaar zijn op board, IRC, ingame en e-mail. Sorry voor het ongemak. Queen Sylvia, heel erg bedankt voor het invallen in de twee weekjes dat ik er niet was. Je bent awesome

• Wish2Die

In de periode van 20 december tot en met 3 januari zal ik naar alle waarschijnlijkheid niet beschikbaar zijn voor teamzaken in verband met een 2 weeks verblijf in Engeland. Voor Fornax zal dat betekenen dat je voor contact het beste de SGO aan kunt schieten. Voor Gemini kan je dan het beste met MissDevil contact opnemen.

• Lu koekjes

Een dagje te laat geloof ik, maar alsnog van harte

• Wish2Die

Dankjewel ;).

• Wish2Die

Vanaf vandaag zal ik MissDevil gezelschap houden als GO in Gemini. Ik blijf ook nog gewoon GO-en in Fornax

• Lord

Wish2Die - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Er is een groot verschil tussen een uitdaging en een marteling hoor. Ik heb nog steeds mn twijfels of op bepaalde momenten mijn lichaam wel zo hoorde te buigen en zo... Hehehehe. Maar jij was een natuurtalent Lord

• Wish2Die

Dankjulliewel We kunnen altijd nog Revolutionized en Lalilalila voor de koffie gebruiken hè

• Wish2Die

Ik vergeef het je voor deze ene keer dan maar Fla :P.

• Wish2Die

Heel erg bedankt voor je ondersteuning bij mijn trial periode Syrabi. Ik hoop dat ik het je niet te vervelend heb gemaakt of misschien wel niet vervelend genoeg En verder natuurlijk ook iedereen bedankt.

• Wish2Die

Haha, thanks mensen :P.Quote from fearlessz: “ Welkom en we hadden geen betere kunnen kiezen als wish2die : Favoriete schrijver: Stephen King /me knuffelt wish2die stevig. Have fun hier p.s heb je 22-11-1963 al van hem gelezen, pffffff hij is bovennatuurlijk super :p ” Nee, helaas heb ik al een tijdje geen boek meer aangeraakt, ik ben op zich geen groot lezer, maar heb altijd wel de schrijfstijl van Stephen King zeer kunnen waarderen (zn boeken lees ik dan ook liever in het Engels). Quote: “ is …