Sokken, ik heb nogal wat koude voeten... Wat als... je de keuze hebt om je leven opnieuw te doen vanaf je geboorte, waarbij je positieve dingen in je leven kon veranderen, maar het negatieve niet te veranderen is... Zou je dat willen doen?
Wat als.... we een spel gewoon konden spelen zonder bepaalde punten aan te halen die er totaal niet mee van doen hebben? Dit kun je als een algemene waarschuwing zien. Het is niet de manier om je mening te uiten over dingen die wel of niet zijn voorgevallen. Verder met de post boven mij.
Ogame checken op mijn mobiel en dan eens kijken hoe ik thuis kom... Wat als... je morgen te horen krijgt dat je oma levend begraven zou zijn geweest door je vader. Wat zou je doen?
Zombieland sowieso.... uiteraard de hoofdrol Wat als.... je de toekomst zou weten en je de keuze krijgt tussen hetzij morgen in je auto te stappen en dan voor alle obstakels niet te remmen met alle gevolgen van dien, of dat je volgende week met je gezin in een vliegtuig stapt om op vakantie te gaan en het toestel zou spoorloos verdwijnen?