Search Results
Search results 561-580 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Dit is allemaal hypocriet als je het bekijkt. Wij kwamen in een uni waar zielig gedrag goedgekeurd werd door degenen die er al die tijd al waren. Nu worden er verwijten gemaakt om accounts die doorgegeven worden, terwijl de 'grote' jongens binnen hun groep precies hetzelfde al meermaals gedaan hebben. Ik heb niets erop tegen om accounts door te geven aan de gelukkige erna, zeker het greintje respect dat erbij komt kijken om iemand jouw account aan door te geven. Ik heb zeker in het verleden gero…
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Anuvinda: “Quote from Gorilla: “XD XD haha XD XD smileyface XD XD haha XD komt haha XD XD goed XD XD haha smileyface HT XD XD ” Quote from INSIDIOUS: “gorilla....XD ” Pareltjes zijn jullie ook ~HT | Niet de bedoeling. ” Sorry HT OT: Behalve een grote mond van Insidious zie ik eigenlijk weinig tegenstand van F-E-L. ” Ben ik met je eens, maar alsnog zijn er richtlijnen. En enkel maar het gespam van gorilla en insidious maakt het er niet beter op voor de oorlog. Zor…
-
Lekkere snoepert. HT approved
-
Schattig winstje hoor Pinned
-
Nog net een top10. HT approved
-
Quote from Anonymous: “worden deze nog geïntroduceerd in de oude uni's? Of is dat een 10jaren plan ” Zoals je onderhand vast wel hebt meegekregen van spelers in de nieuwe uni of MCO Bug Reports eens langsgegaan zou kunnen zijn. Er zijn momenteel nog een tal van bugs die de gameplay opzienbarend verpesten. Dat zouden ze toch grotendeels moeten opknappen voordat het doorgevoerd zou kunnen worden in alle universa.
-
Mooie slag te pakken mannen. HT approved
-
Nog steeds gaande en zwaar irritant en geldklopperij. Kraken en Newtrons werken niet naar behoren. Tussen de 18k en 40k ruim voldoende gs, maar de volgende gebouw of onderzoek in de queue pakt ie niet door het gebruik van 1 van deze 2 voorwerpen. prnt.sc/q0r8s5 prnt.sc/q0r96w prnt.sc/q0ra08 prnt.sc/q0radc
-
~Algemene waarschuwing~ Kunnen we het gewoon weer normaal houden en dit topic vrij houden van racistische uitspraken? Hierna directe warns.
-
Geen verkeerde winst. HT approved
-
Nog net die top10. HT approved
-
Quote from davyyyh: “Dat gaat niet gebeuren. 1. Voordeel van 6 uur booster valt weg. 2. Er is al een mogelijkheid om af te kopen in 50%, dat wil GF natuurlijk ook behouden want is duurder in 1x. 3. DM ninja wordt zo nog makkelijker. ” Hier ga ik volledig mee in. Denk dat ze eerst maar moeten gaan kijken naar alle bugs en fouten in de nieuwe update voordat we ze gaan brainwashen om iets in het spel te gooien wat het voor verdedigers nóg simpeler maakt dan Hello Kitty the Game.
-
Quote from JamesCameron: “De grote James is er ook voor het eerst bij ” Hmmm... Dan moeten we naast elkaar gaan liggen?
-
Opiniepeiling
PostIk denk dat ik voor iedereen in het team kan spreken als we liever hebben dat spelers ons ook eens in een goed daglicht kunnen zien. Zoals aangegeven in dit topic willen we graag zien dat spelers zich aanmelden voor hetzij GO, hetzij Mod. Je hebt sowieso een trial-run. Is het na een maandje toch niks voor jou, dan even goede vrienden, maar je hebt het wel geprobeerd om ook eens te zien hoe het aan de andere kant eraan toe gaat. Iedereen zou een kans moeten kunnen krijgen, waaronder velen van jul…