Search Results
Search results 181-200 of 342.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Hehehehehehe, wat een klappers zeg, ook deze mag er zeker zijn.
-
Quote from Legend.bdr: “Ik wil de reactie wel eens lezen van iedereen.. Kom op Dames, waar zijn jullie.. geef ons leesvoer. Lekkere slag ook weer hoor Gl met alles Edit: nieuwe solo no1.NL Gratz ” Barney de nieuwe solo no1.NL, wie had dat nou verwacht!
-
Ook een heerlijke dit! Wat had je verwacht als je bij zo'n clubje gaat zitten...
-
Ook heerlijk deze. Lekker lui, lekker niet saven, lekker neer...
-
Whehehe, dikke hit Barney!!! Volgende keer aan de juiste kant staan he. Lekker Simba.
-
Heerlijke hit!!! En de winst, ongekend... Maar vooral... LOL
-
[TOT: 78.116.152.000] he-man & Apollo vs. AsschenSukar [WOM] (A: 13.971.732.000, D: 64.144.420.000)
PostKijk aan, dikke hit heren!!! Lekkere winst ook, veel plezier met uitgeven!
-
Heerlijk he Buckie! Ik zal het nog even op volgorde zetten voor DDD: Jij komt mw 8 liggen en haalt streken uit, ik mw 1 en 7 en doe wat precies? Ik lig er alleen om te reageren... Jij komt mw 5 inner liggen (en met plannen voor mw 3 en 9 nogal waarschijnlijk...), ik kom mw 6 naast je liggen... Dus ja, donder jij eerst maar op, dan zal je zien dat ik ook zo weg ben...Al zal je dat moeilijk geloven denk ik, gezien de onsportieve houding die jijzelf en je hele club heeft gehanteerd sinds jullie in …
-
Quote from DingDongDing: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from DingDongDing: “Wel grapig ja. Jij had ook Def bash gedaan bij mij. Was ooit solo top 10. Mar dan met acciunt blm? Beetje raar nu opeens een ander account hebt? Deze slaghttps://board.nl.ogame.gameforge.com/index.php/Thread/106153-top-10-TOT-5-556-031-500-Wil-Krikke-SpG-vs-DingDongDing-NBAM-A-0-D-5-556-031-500/ ” Ah, ik zie dat ik iets te snel reageer. Maar goed, kunnen spelers niet van account wisselen? Lekkere ninja heren! Afst…
-
Quote from Supermercado: “Wisselen kan maar je kan ze ook allebei gewoon nemen. De ene in ban? dan ga je toch lekker op die andere verder met je 2de ip adres? Dan zeg je gewoon dat het iemand anders is en niemand die je wat kan doen. ” Leuk idee, maar wat bij jullie in de alliantie(s) gaande is gebeurd niet per se ergens anders hoor... LOL Leuke hit uitgevoerd door twee leuke sportieve kerels, op naar de volgende.
-
[TOT: 13.266.697.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 2.565.568.000, V: 10.701.129.000)
PostLekker bezig weer!!! Heerlijke winst ook! Next!
-
Quote from DingDongDing: “Wel grapig ja. Jij had ook Def bash gedaan bij mij. Was ooit solo top 10. Mar dan met acciunt blm? Beetje raar nu opeens een ander account hebt? Deze slaghttps://board.nl.ogame.gameforge.com/index.php/Thread/106153-top-10-TOT-5-556-031-500-Wil-Krikke-SpG-vs-DingDongDing-NBAM-A-0-D-5-556-031-500/ ” Ah, ik zie dat ik iets te snel reageer. Maar goed, kunnen spelers niet van account wisselen? Lekkere ninja heren! Afstraffen zulk kansloos prutsgedrag! Dit zal Nick wel leuk v…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Moved naar Gevechtsrapporten. Is geen HoF ” Maar wél lekker!
-
Quote from Barney stinson: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “We kunnen bijna niet boven dat gepiep uitkomen Buckert. Doet mij denken aan Nick, die piepte nooit en hij kon wél begrijpend lezen. ” dan moet ik maar wat harder piepen. doe jij de groeten ingame of zal ik het doen? denk je dat alleen top10 in gemini kan zien dat ie terug is? nieuwsflits iedereen ken het zien. maar dat zou je weten als je je meer concentreer op het spel dan proberen me voor ''schut'' te zetten. ” Doe jij de groeten maar …
-
Quote from Barney stinson: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Barney stinson: “toch voor een scheiding gekozen? ” He kijk jongens, daar heb je hem weer! Het perfecte voorbeeld van 'stuurlui' en 'wal'! Ben je inmiddels al de 50k punten per dag voorbij in een 7x eco uni de laatste 30 dagen? Dat is net zo'n waardeloze ka u thee vraag als dat jij stelt, alleen weet ik het antwoord hier wél op en eerlijk gezegd is het een lachertje. ” toevallig zappie haal ik wel 52k per dag. das meer wat jij…
-
Quote from Barney stinson: “toch voor een scheiding gekozen? ” He kijk jongens, daar heb je hem weer! Het perfecte voorbeeld van 'stuurlui' en 'wal'! Ben je inmiddels al de 50k punten per dag voorbij in een 7x eco uni de laatste 30 dagen? Dat is net zo'n waardeloze ka u thee vraag als dat jij stelt, alleen weet ik het antwoord hier wél op en eerlijk gezegd is het een lachertje.
-
Zo he, wat een winst!!! Veel plezier met uitgeven!!!