Search Results
Search results 201-220 of 342.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 22.831.072.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 4.912.043.000, V: 17.919.029.000)
PostWoei, lekker hoor! En zeker waard om te posten!
-
[TOT: 1.313.295.500] PresentDanger [SpG] vs. Barney Stinson [TFL] (A: 8.245.000, V: 1.305.050.500)
PostLekker!!! High five PD! LOL
-
Hehe, leuke slapjes hoor!
-
[TOT: 3.587.930.000] Monfy [Predator] vs. Sovereign Solar [SDS] (A: 482.430.000, V: 3.105.500.000)
PostVoorzichtig met onze emmer he leg! En monfy, heerlijke raid!!! nom nom nom
-
[TOT: 34.040.864.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 14.861.102.000, V: 19.179.762.000)
PostWoei, we zitten niet altijd op 1 lijn maar dit is toch wel lekker hoor!!! Heerlijk man! Investeren in vloot en de volgende prakken!
-
[TOT: 70.438.391.000] El Presidente vs. Supermercado [TFL] (A: 12.300.541.000, V: 58.137.850.000)
PostZeau, hier lag ik al een poosje naast...ééntje van de accounts die mee deed aan kansloze acties van een tijdje terug...nog even de verloren gs ophalen met een kleine rente... Zag hem aankomen en heb even moeten wachten tot m'n vlootje terug was, de tijden liepen dit keer goed op... O, en een speciale vermelding voor onze oude vriend Nick...je bent al ff weg maar ze denken nog vaak aan je blijkt LOL De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-04-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanv…
-
Jij dikke spammert! Lekker man!
-
Toch een leuke hit, veel plezier met het uitgeven!
-
Lekker gedaan duif! Goede winst ook!
-
LOL leuke klapper. Spelplezier ftw. En zie die droeftoeter op z'n kleine...teen getrapt zijn...het doet zeer, ook al schreeuwt 'ie van niet LOL Man o man, wat een sneue vertoning!
-
Zojuist 10k gv in de werf gezet in Xali. Zie ik dat er bij het overzicht 'Maak af' staat voor 4.5k DM... dus ik dacht toch even proberen...komt er netjes in beeld : ''Wil je nu direct de huidige bouworder voltooien voor 4.500 Donkere Materie?'' dus maar op ja geklikt en is de bouwtijd gehalveerd, en niet af (zoals het hoort maar niet zoals beloofd... ). Is dit al bekend?
-
Wat verwijten jou kant op? Stuur eens door! Wat een onwetendheid, maar ik zou graag weer bij je in een alliantie zitten zoals vroeger. Gewoon fleeten zoals het hoort, niet die fratsen van deze bashende droeftoeters! LOL, leuk hoor, jammer dat het niet helemaal lukte...
-
Woei lekker mannen! nom nom nom
-
Quote from someone: “Waarschijnlijk schrijft Zaphod daarom jongens i.p.v. jongen. ” Ik bedoelde inderdaad de woorden die ik er heb neergezet, je bent ook altijd scherp hé. Kan voor sommigen lastig zijn blijkt. Lekker relevant ook poefhoofd, misschien moet je de volgende keer zeiken in de pot en niet hier.
-
Quote from Barney stinson: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Niet op reageren fire, er komt toch geen nuttig woord uit! En kom op he jongens, beetje interpunctie is wel zo fijn... Hij kan alleen maar dromen van een hit als deze fire, hij is zóóóó actief maar je maakt nog dikkere hits met een uurtje ogame dan hij in weken/maanden/jaren... Heerlijke klappert man, dikke winst ook!!! En als een select groepje hierover gaat zeiken zonder het een mooie slag te vinden...tja, misschien moet je je targets …
-
Niet op reageren fire, er komt toch geen nuttig woord uit! En kom op he jongens, beetje interpunctie is wel zo fijn... Hij kan alleen maar dromen van een hit als deze fire, hij is zóóóó actief maar je maakt nog dikkere hits met een uurtje ogame dan hij in weken/maanden/jaren... Heerlijke klappert man, dikke winst ook!!! En als een select groepje hierover gaat zeiken zonder het een mooie slag te vinden...tja, misschien moet je je targets inderdaad in het vervolg eerst even uitnodigen in je vriend…
-
Quote from Barney stinson: “en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven? we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet. enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen. want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt. jullie willen jullie zin doordrijven en denken dat wij ons moeten verant…